"מה שתגידי.... מה עם ורוניקה? יש לה מישהו?" הוא ניסה להוציא ממני מידע עליה, בחיים לא!
"תשאל אותה."
"לשאול אותי מה?" ורוניקה הגיחה משום מקום כאילו שהאזינה לשיחתנו.
"יש לך מישהו?" ויל שאל אותה ישירות.
"כן, ותנחש מה? הוא אחד מההומואים שאמרת. תודה שבאת, ניפגש בהמשך השבוע." היא צוטטה לנו, ורוניקה הובילה אותו לדלת כדי שיצא.
ברגע שהיא סגרה את הדלת שתינו התחלנו לצחוק.
"אז כן סיפרת ללואי."
"כן" היא אמרה בחיוך שמרוך על פנייה. "והוא שמח בשבילי ואמר שהוא רוצה לבוא איתי לכל הבדיקות והקניות וללידה, ושבכל רגע נתון שאני אצטרך משהו להתקשר אליו. הוא כזה אוהב, חמוד ותומך ! תודה תודה תודה תודה אלפי תודות ליבי!" היא חיבקה ונישקה את ראשי.
"אין על מה. מי היה איתך בבדיקה של מין העובר?"
" ברור שלואי, וויל הזה לא יכל להגיע כי הוא היה במסעדה עם חבר שלו, מסתכלים על איזו מלצרית מסכנה."
צחקתי נכנסתי בעקבותייה לבית, ורוניקה התיישבה על הספה אני לצידה. "שלום לך תינוקת קטנה, זאת הדודה ליב שמדברת אליך, יש לה אמא נהדרת ואבות מקסימים, טוב... אחד מהם מקסים וקוראים לו לואי. יהיה לך אח בשם פרדי ולאבא הביולוגי שלך קוראים ויל זהו חוץ מזה."
"ליבי! אל תפני אותה נגד וויל ! אבל תמשיכי לפרגן ללואי..."
"אני אמשיך." אמרתי ונישקתי את הבטן.
"אולי גם את תיכנסי כבר להריון מהארי?" היא שאלה אותי.
"אני לוקחת את הזמן, ומקפידה על אמצעי הגנה." הדלקתי את הטלויזיה.
"בטח... כל אחד שוכח לפעמים." היא אמרה בשובבות.
"נו טוב... רק פעם אחת אבל היינו במקלחת ולא הייתה חדירה בכלל, והוא גם לא גמר שם."
"את גמרת אבל לא הוא? זה לא נחמד ליבי." היא הרימה את ראשי מבטנה.
"הוא לא רצה ! אבל בבוקר פיציתי אותו." קרצתי לה.
"את אוהבת אותו ?" ניקה העבירה את ידה על הבטן.
"כן" עניתי לה. "ואני לא יכולה לחכות עד שהוא יחזור מהסיבובי הופעות האלה! אני רק רוצה שהוא יהיה לידי כל היום." התבכיינתי לה.
"בואי נתקשר אליו." ורוניקה הציעה.
"אי אפשר, הוא בטיסה לשוויץ עכשיו." התבאסתי.
נקודת מבט כללית
ורוניקה ולואי הוציאו את הזוגיות שלהם לאור.
ליב קיבלה עוד פרויקט וכבר התחילה לעבוד עליו אבל הפעם היא זאת שאחראית על פסקול הסרט. היא תקבל משכורת גבוהה מאוד בגלל הצלחת הסדרה.
YOU ARE READING
Olivia (H.S) - הושלם-
Fanficליב לא ציפתה לזה כשהיא הגיעה עם בן דודה לביקור במקום עבודתו. הם לא היו אמורים להיות שם. וגם הוא. "לפתע, הדלת נפתחה וגבר נאה בעל שיער קצר עם עיניים ירוקות נכנס ,מסתמס בטלפון ובידו השנייה כוס של סטארבאקס וצרור מפתחות , הגבר הבחין בנו. "בן?" הוא...