פרק 75

1K 44 2
                                    

נ.מ הארי

לאחר שלואי וורוניקה עזבו את הבית שלנו ורוניקה אמרה שאני צריך לדבר עם ליב בנוגע לנושא הילדים.
באותו ערב ליב סיפרה לי הכל וראיתי שקשה לה, היא חשבה שאני אכעס כי היא לא סיפרה לי שהפסיקה עם הגלולות ללא ידיעתי. עכשיו שהבנתי שאולי יש בעיה קבענו תור לרופאה פרטית. ליב כל כך העריכה את זה מצידי ואני נהנה מהחיוך שעולה לה על הפנים, מה שעושה אותה מאושרת עושה אותי גם.

"אמא, התגעגעתי אלייך." באתי לאסוף אותה משדה התעופה. היא החזיקה בידה כלוב והבחנתי באיווי, החתולה שלה.

"גם אני אלייך תינוק שלי." חיבקה אותי חזק, מאז החתונה לא התראנו.
"זה אוטו חדש? " שמתי את מזוודה שלה בבאגז'.

"כן, מזארטי. ליב רצתה לקנות לי מתנה לחתונה וידעה שאני אוהב מכונית, יש לה גם גג פתוח. "

"יש לה טעם טוב זה בטוח." אמרה והניחה את איווי על ברכייה. "אז איך חיי הנישואים?"

לא היה לי כוח לשתף אותה בעניין הילדים, מספיק שלואי וורוניקה יודעים.

"נהנה מכל רגע." אמרתי בחיוך.

"ואיך ליב? היא רעייה טובה? דואגת לך? "

"הכל הדדי בינינו אמא. ברור שהיא דואגת לי ואני לה. היא כרגע בצילומים אז יש לנו כמה שעות ביחד, מה את רוצה לעשות? "

"אני כל כך עייפה, הטיסה הייתה נוראית ואני חייבת לראות את מרקו."

"מה שמזכיר לי, אני צריך לקחת אותו לוטרינר לקבל חיסון, את רוצה לבוא? "

"אני אשאר בבית יקירי , תודה."

אחרי שארגנתי לאמא שלי מיטה בחדר האורחים לקחתי את מרקו לוטרינר, קשה לי לראות אותו במהלך הזריקה בישבן אז יצאתי מהחדר וכמה מעריצות שהיו במקום עם הכלבים שלהן ביקשו תמונה.

כשחזרתי הביתה גיליתי שליב חזרה מוקדם יותר וישבה באי במטבח יחד עם אמא שלי. אני אוהב לראות אותן מסתדרות. ליב ליטפה את איווי החתולה ומרקו לא מצא חן בעינייה.

"הוטרינר אמר שלא ללטף אותו בישבן ביממה הקרובה, עדיין כואב לו כנראה." אמרתי ואימי ליטפה אותו בראשו.

"חשבתי שאת חוזרת יותר מאוחר היום." נשקתי מתחת לאוזנה.

"סיימנו את הצילומים יותר מוקדם בגלל שיש לנו תור למרפאה." ליב הסתכלה עליי וקרצה כדי שאבין לאיזו מרפאה.

"חשבתי שזה במהלך השבוע." כיצוותי את גבותיי.

"התפנה תור אז ביקשתי שיקדימו."

"איזה מרפאה ? מה קרה? " אימי שאלה. ראיתי שליב לא רצתה שהיא תדע אז-

"חשבתי לעשות קעקוע אז אני רוצה קודם כל לוודא אם העור שלי בסדר לדבר שכזה. " ליב רוצה לעשות קעקוע? היא אף פעם לא אמרה לי על זה משהו.

Olivia (H.S) - הושלם-Where stories live. Discover now