2.bölüm

2.9K 262 45
                                    

Okuldaki kayıt işlemlerini tamamladıktan sonra kalacak yer bulma işine giriştiler. Kalacak bir yerleri yoktu. İlk tanıştıkları günden beri birçok zorluğun üstesinden kendi azimleri ile gelmişlerdi. 

Onlar için aynı liseye düşmek bir lütuf olmuştu. Bu grup Namjoon ile Hoseok'un aynı sınıfta olmaları ile başlamıştı aslında. Zaten yurttan tanışan bu iki arkadaş sınıfa ilk girdikleri zaman arka sırada uyuyan Yoongi'lye arkadaş olmuşlardı. Aralarına en son Jin katılmıştı. Okul başlamıştı ama o çok geç gelmişti. Birbirleri ile ayrılmamaya söz veren bu arkadaşlar çalıştı ve aynı üniversiteye kazanmayı başardılar. Aynı bölümde olmasalar bile birbirlerine yakın olmak onlara iyi geliyordu.

Bu koca şehirde öğrencilerin çok olması onlar için dezavantaj oluşturmuştu. Çünkü kalacak yer bulmak kolay değildi. Bütün gün dolaştıktan sonra sonunda aynı binada boş olan 3 daire buldular. Bu bina içindeki apartlar oldukça küçüktü ama yapacak bir şeyleri oladığı için tutmaya karar verdiler. Binadaki Apartlardan biri sadece 1*1 di; diğer ikisi ise 0*1 idi. Mecbur gruplara ayrılmak zorunda kalacaklardı. Kimin kiminle kalacağı konusunda anlaşmazlık çıkmıştı. Namjoon'' Kura atalım 3 tane 3 yazalım 2 tane 2 yazalım 2 tane 1 yazalım. aynı numarayı çekenler beraber kalsın'' dedi. 

Hoseok'' Vaaaooowww çok akıllıca biz nasıl düşünemedik'' dedi gülerek. Namjoon onun çocukluk arkadaşı olmuştu. Onu çok Uzun zamandır tanıyordu. Onunla uğraşmak hayatını zevk noktalarından biriydi. Yoongi ile yumruklarını tokuşturdular.

Kağıtlar atıldı ve herkes sırayla kendi kağıdını çekti. Kağıtlar açıldığında Yoongi ve Hoseok'dan sevinç çığlıkları çıkmıştı. Onların birbirlerine bu denli değer vermeleri diğerlerini gülümsetmişti. Onlar birbirleri için hep yarım olmuşlardı. Yoongi'nin gün ışığına çıkmasını sağlayan her zaman Hoseok olmuştu. Zaman bir yerlere dalıp gitse ona ışık olan Hoseok onu bulup bulunduğu yerden çıkartıyordu. Hoseok için de durum farklı sayılmazdı. Onun hayatta tek bir amacı vardı: O da Yoongi'sinin her zaman o tatlı gülümsemesini görmek. evet birlikte olmalarından bu yana uzun zaman geçmişti. ama onlar hala ilk günkü gibi birbirlerini seviyorlardı.

Namjoon da onlarla aynı kartı çekmişti; bu da demek oluyordu ki bu aşk kuşlarını her zaman olduğu gibi burda da çekmek zorunda kalacaktı. 

Kook ile Jimin ; Jin İle Tae de aynı odalara çıkmıştı. Tae içinden sevinmişti ama bunu belli etmemeye kararlıydı. Hala ona kızgındı. Nasıl o kızı savunabilirdi. Sadece yere bakma ile yetindi. Dudaklarını ısırıyordu. Jin Tae'ye bakıyordu, göz göze geldiklerinde gözlerini devirdi.

Jimin, Kook ile aynı odada kalacakları için hem stresli hem de heyecanlıydı. Ne hissettiğini biliyordu ve bunu saklamak istiyordu. Sope çiftine ne kadar özense de duygularının karşılıksız olacağından ve bu güzel arkadaşlığı kaybetmekten korkuyordu. Kook cephesinde ise işler biraz daha karmaşıktı. Jimin küçük bir çocuk olmuştu her zaman onun gözünde. Onu koruyup kollamak istemişti. Ama aynı oda da kalmak zor olacaktı. son zamanlarda onun yanında heyecanlanıyor ve bunu anlamıyordu. 

Namjoon yanında birbirlerine sarılıp zıplayan cifti görünce'' Odamı değiştirmek istiyorum.'' dedi.

Jin'' Bende aynı şeyi söylicektim. İstersen değiştirelim.'' Tae duyduğu bu cümle bir an afalladı ve sonra toparlanıp eşyalarını aldı ve kendi katına doğru çıkmaya başladı'' Kiminle kaldığım umurumda değil.''

Tae'nin tepkisine şaşırmayan Namjoon sesli bir şekilde '' Ben sadece şaka yapmıştım'' dedi Jin'e bakarak. Jin''Ben yapmıyorum.''  Jimin araya girdi ve''Hadi ama başta konuştuk kime kim geldiyse beybisiler.'' dedi. Kook onu onaylarcasına kafasını salladı '' Bitirin şu saçma tripleri. O kızı zaten yarın unutacaksın. Ne gerek var can sıkmaya'' 

Jin'' Olay kız değil anlamıyorsunuz.'' dedi ve o da eli mahkum eşyalarını alıp Tae'nin arkasından çıktı.

Namjoon'' Ben biliyorum bunların karın ağrısını ama hadi bakalım'' 

Yoongi'' Uğraşamayacak kadar yorgunum. Geliyor musun Hobi'' dedi ve o giriş katındaki evine girdi.

Kook omzunu silkerek arkasına döndü ve Jiminin pesşinden evlerine çıkmaya başladı. Namjoon ise günün bitmiş olmasını dilemeye başladı...

FRIENDS🦋🍀🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin