19.bölüm

2.2K 174 56
                                    

''Buranın kahvesi çok güzel.'' Dedi kız kahve fincanını iki eliyle kavrarken.

''Evet öyleymiş. İçeri girerken aslına bakarsan biraz tereddütlü yaklaşmıştım.'' Dedi Namjoon kupasını dolgun dudaklarına götürürken.

''Aaa neden? Bence çok güzel bir mekan.'' Dedi kız etrafı gözleriyle tarıyordu.

''Evet güzelmiş. Neyse boşver mekanı şimdi. Ben çok teşekkür ederim. Kitabını bana vermen çok ince bir davranıştı.'' Dediğinde Namjoon elini çantasına uzatmış, içinde kaç kere okuduğunu unuttuğu kitabını çıkarıyordu.

''Ne demek. Alt tarafı bir kitap. Sen de bana ders için yardım ettin.'' Dedi kız. Yüzünde oluşan gülümseme adeta Namjoon'u aydınlatıyordu.

''Benim sabrımı baya zorladın ama.'' Dedi Namjoon da gülerek.

''Ben mi? Hayatta öyle bir şey yapmadım. Sen beceremedin bence anlatmayı. Jimin anlatınca gayet iyi anladığımı düşünüyorum ki bunu sınav kağıdına da yansıttım.''

''Tebrik ediyorum. Ama kendimi. Bu konuda mütevazi olamıcam kusura bakma. Ben sana anlatıcam derken bu konu da zerre şey bilmeyen, moda tasarımı okuyan arkadaşıma anlatmışım konuyu. Hem de farkında olmadan.'' Dediğinde Namjoon gamzesini kıza gösteriyordu.

''Jimin moda tasarımı mı okuyor?'' dedi kız. Hem konuyu değiştirmek istiyor hem de Jimin hakkında daha fazla şey öğrenmek istiyordu kız.

''Evet. Böyle şeylerden gayet iyi anlar. Herkesin kendine göre yeteneği var işte.'' Namjoon arkadaşıyla gurur duyuyordu. Bu alanda Jimin'in yükseleceğinden emindi.

''Benim bildiğim bir yeteneğim yok maalesef.'' Dedi kız dudaklarını büzerek.

''Eminim vardır. Sadece keşfetmek için zamana ihtiyacın olabilir.'' Dedi Namjoon.

Onlar şimdi hiç olmadığı kadar uzun bir sohbetin içine girmişlerdi. Belki de ilk defa bu kadar uzun cümleler kuruyorlardı birbirleri ile. Birbirlerini tanımak için ilk defa bu kadar uzun süre beraber kalmışlardı.

--

''Yoongi, cidden uyuyacak mısın?'' dedi Hobi bıkkınlıkla.

''Tatlım ne yapayım? Bana şimdi bir iş ver kalkıp yapayım. Ama ne yemek mevzusu var ne de temizlik. Sınavlar da bitti. Şuraya kıvrılsam ne oluyor yani?'' dedi Yoongi gözlerini kapatmış kafasını koltuğa dayamıştı.

''Asıl olay bu yaa işte. Birlikte bir şeyler yapalım.'' Dediğinde Hobi, sevgilisinin önünde dikilmiş dudaklarını büzüyordu.

Sınavları biten gençler sonunda rahat bir nefes almışlardı. Vize haftasının getirdiği stres, uykusuzluk sonunda sona ermişti. Jungkook ve Jimin dışarıya çıkmışlar, üzerleri için alışveriş yapacaklardı. Taehyung ile Jin kendi odalarındaydı.

''Ne yapmak istiyorsun?'' diye sordu Yoongi bıkkınlıkla.

''Bilmem belki bir film izleyebiliriz. Dışarı çıkmak için bende çok yorgunum.'' Diye cevapladı onu Hobi.

''Tatlım daha filmin yarısına dahi gelmeden uyuyakalıyorsun ama.'' Diye yanıtladı onu Yoongi.

''Off Yoongi. Kendin bilirsin. O koltukta çürü emi.'' Diyerek odasına doğru yürüdü Hobi.

Yoongi ise söylediği sözleri ve yaptığı hareketleri düşünüyordu. Fazla yorgundu ve parmaklarını oynatacak hali kendinde bulamıyordu. Ama sevgilisi için hiç değilse biraz çabalayabilirdi. Bu gerçeğin acısını içinde hissederken bir kez daha yumdu gözlerini.

FRIENDS🦋🍀🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin