26. bölüm

2.1K 143 17
                                    

Yaşlı kadının tekli koltukta yığılıp kalması kimsenin beklediği bir durum değildi. Hobi pencerenin birini açıyordu ki Kook'un ona seslenmesi ile hemen ona doğru dönmüştü.

''Hobi, bir şey oldu.''

Hoseok hemen kadının yanına koştu ve dizginleri eline aldı. ''Namjoon, hemen ambulansı ara ve sokağın başına git. Evleri karıştırabilirler. Doğru yere yönlendirirsin.'' Dedi.

Hemen ardından Jungkook'a doğru dönüp ''Sen kadını al ve şu koltuğa yatır.'' Dedi ve üçlü koltuğu işaret etti. Kook bayılan kadını kucağına aldı. Zaten küçük ve tüy kadar olan yaşlı kadın onun kucağında iyice küçülmüş gibiydi.

Jimin oturduğu yerden birden ayağa kalkmış donmuş kalmış bir hareket edemiyordu. Gözlerini sonuna kadar açmış Hobi ve kadına bakıyordu.

''Jimin, JİMİN!!'' diye bağırdı Hobi arkasına dönerek. Ama aldığı herhangi bir tepki olmamıştı. Mutfağa gidip dolapları karıştıran Taehyung'a seslendi bu sefer. ''Tae, Jimin'i al dışarı çıkar.'' Dedi keskin sesi ile. Soğukkanlı kalmayı okulda ilk ders öğretmişlerdi ona.

Kadına doğru eğilip, yaşlılıktan buruşmuş elini aldı eline. Nabzını hissetmeye çalışıyordu. ''Nabzı çok zayıf.'' Dediğinde bir yandan duvardaki saate bakıyordu. Kook ise Hoi'nin yanında kocaman gözlerle ne yaptığını izliyordu.

Hobi elinin kadının burnuna doğru götürdü ve nefes alıp almadığını kontrol etti. Kook ona dönüp yardım istediğinde hazır durumda bekliyordu. Hobi ona doğru dönüp ''Ayaklarının altına yüksek bir yastık koy. Kalbe giden kanı arttırmamız lazım.'' Demişti.

Bir yandan kadının boynundaki fuları çözüyordu. Derslerde defalarca bunun için alıştırma yapmaları filizlerini veriyordu. Fuları çözüp evin herhangi bir köşesiyle buluşturdu. Kadının gömleğinden birkaç düğme daha açıp, boynunun serbest kalmasını sağladı.

Bileğine tekrar uzandığında artık nabzı hissedemediğini fark etti. Kadının ayak ucunda bulunan arkadaşına dönüp ''Buraya gel ve bileğine bu şekilde baskı uygula. Nabzını hissettiğinde bana hemen söyle tamam mı?'' diyerek yerini Kook'a bıraktı Hobi.

Kadına doğru kendini konumlandırdığında iki elini kadının göğsünde birleştirdi ve daha önce hiç deneyimlemediği şeyi yapmaya başladı. Daha önce birçok kez mankenler üzerinde yapmıştı ve yine birçok kez yanlış yaptığı için dersin hocasından azar yemişti. Elleriyle kadının göğsünde baskı uygularken tek isteği bir an önce ambulansın gelmesiydi.

''Hobi nabzını duyamıyorum.'' Dedi Kook yaşlı kadının üzerinde kalp masajını yapan arkadaşına doğru dönüp.

Hobi ani bir karar vererek suni teneffüs yapmaya başladığında Kook şaşkınlıkla gözlerini yeniden iyice açmıştı. Ama dikkatini yeniden kadına verdi. Bileğindeki parmakları hareket ettiriyor, yaşam belirtisi arıyordu. Hpbi tekrar kalp masajına başladığında ambulansın sesi duyulmuştu.

Hobi sarf ettiği efor yüzünde oldukça yorulmuş ve kan ter içinde kalmıştı. Yaklaşık 5, 6 dakikadır kadının tekrar yaşatmak için uğraşıyordu. Gözlerini kapattı ve bir kez daha eğildi kadının dudaklarına. Kendi nefesini ona üflerken tanrıdan yaşamasını diliyordu. Büyük annesi ölürken hiçbir şey yapamamanın acısını bu yaşlı kadını kurtararak çıkarmak istiyordu.

''Hobi, alıyorum nabzını. Zayıf ama.'' Dediğinde Hobi artık durmuştu ve kollarında derman kalmamıştı.

Joon'un acil ekiple içeriye girdiklerini gören ikili kadının üzerinde doğruldu ve kenara geçtiler. Sağlık ekipleri ilk müdahaleyi yapmak için geç kalmışlardı ama Hobi'nin varlığı ile bu sorun ortadan kalkmıştı. Hobi nefesini düzene sokmaya çalışarak konuştu. ''65 yaşında. Adı Kim Sunkyu. Aniden yerinde yığıldı. Nabzı çok zayıftı. Zaten birkaç dakika sonra tamamen kesildi duyamadım. Ardından kalp masajına ve suni teneffüse başladım. Yaklaşık 5 dakika devam ettim. Nabzı alınca durdum ve siz geldiniz.'' Dedi nefes nefese.

FRIENDS🦋🍀🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin