13.bölüm

2K 183 63
                                    

Sabah olmuş, evin içinde hareketlilik başlamıştı. Hobi mutfağa geçmiş kahvaltı için hazırlık yapıyordu. Şarkı söyleyerek yumurta çırpıyordu. Merdivenlerden inen Jimin ile şarkısı kesilmişti.

''Günaydın.''

''Günaydın, Jiminie. Nasıldı ilk gece?''

Jimin buzdolabına yöneldi ve sıkmak için portakalları çıkartmaya başladı. ''Yani pek uyuyamadım. Yerimi yadırgadım sanırım.''

''Benim de çok iyi uyuyabildiğim söylenemez.'' Dedi Hobi sıkıntıyla nefes verirken.

''Kookie çok deli yatıyor ya sanırım ondan da uyuyamadım.'' Dedi Jimin gözlerini ovuşturarak.

Merdivenlerden gelen diğer sesle ikili oraya döndü. ''Günaydın. Boynum tutulmuş. Hobi, kas gevşetici var mı be?'' diye sorarken aynı zamanda boynunu gevşetiyordu Tae.

''Evet olacaktı odada. İlk önce bir şeyler ye sonra atarsın.'' Dedi Hobi, ocağa koyduğu tavanın içine çırptığı yumurtayı boşaltırken.

''Dünkü kadın tuhaf değil miydi?'' diye sordu Jimin merakla.

''Biliyor musun benim aklımı da kurcalıyor bu. Sanki Jin'i tanıyor gibi değil miydi?'' diye arkasına dönüp konuştu Hobi.

Tezgaha oturmuş Tae, boş boş ellerine bakıyordu. Dudaklarını yaladı ve konuştu ''Sanki uzun zaman sonra görmüş gibi hasretle dokunuyordu ona.''

''Off bilmiyorum ya.'' Dedi Jimin. Portakalları soymuş meyve sıkacağına atıyordu teker teker.

''Al şu tabakları masaya koy. İşe yara Taetae.'' Diyerek elindeki tabakları ona uzattı Hobi.

Taehyung, tezgahtan inmiş masaya dizme işlemine başlamıştı. Ocaktaki yumurtayı ters çevirmiş yine arkasına dönmüştü ''Peki, ondan hemen sonra kaçıp gitmesine ne diyorsunuz?'' diye merakla sordu Hobi.

''Ben bi şey diyemiyorum maalesef. Belki birine benzetmiştir olabilir yani.'' Demişti Jimin, meyve suyunu bardaklara boşaltırken.

Tae dolaba yönelmiş, diğer malzemeleri masaya yerleştiriyordu. Hobi masaya son kez baktıktan sonra ellerini çırptı ve ''Ben diğerlerini uyandırmaya gidiyorum. Siz de kapatın konuyu Jin rahatsız olabilir.'' Dedi.

İlk önce Namjoon'un odasına yönelmiş, arkadaşını uyandırmıştı. Uykusu zaten hafif olan Joonie kapının açılmasıyla uyandı. Mahmur gözlerle arkadaşına bakıyordu. ''Saat kaç?''

''10 oldu. Kalk artık kahvaltı hazır.'' Diyerek odadan çıktı hobi.

Merdivenlerden çıkmış, Jiminlerin odasına yönelmişti. Odayı açınca onu deli bir karışıklık karşıladı onu. Odanın büyüklüğüne rağmen nasıl bu kadar dar göründüğüne şaşırdı Hobi ''Bu çocuklara futbol sahası olsa kar etmez.'' Diyerek Jungkook'un yanına tırmandı. Bu çocuğu uyandırmak cidden zordu. Eliyle suratında dolaşmaya başladı. Burnunu sıkıyor, kulaklarına dokunuyor, saçını çekiyordu. Ama Kookie bana mısın demiyor hala uyumaya devam ediyordu. Sabrının tükendiğini hissedince yataktan indi ve uzun ve güçlü bir çığlık bastı. Bir yandan da yerde duran kitapları raflara koyuyordu. Kook bir anda gözlerini açtı ve kafasını geri koyup yeniden uyumaya başladı ''Sevgilin uğraşsın seninle.'' Deyip bir nefes bıraktı odaya Hobi. Odadan çıkıp yan odaya girdi.

Jin kafasına kadar yorganı çekmişti. Hobi sabahın cılız ışıklarının dahi odaya girmediğini görünce fenalık geçiriyordu ''Burası neden bu kadar karanlık?'' Dediğinde perdeleri açıyordu. Gözünü camın karşısında duran bahçeye çevirdiğinde, gecenin verdiği durumdan dolayı bu kadar güzel çiçekleri fark etmediğine şaşırdı Hobi. Pencereyi açtı ve havasız olan odaya hava girmesini sağladı. Odanın bu kadar siyah olması Hobi'yi ürkütmüştü. ''Sana yeni nevresimler gerek Jinie.'' Diyerek yatağa doğru yürüdü. Yorganı üzerinden kaldırdı ve Jin her zaman ki gibi tek gözü açık diğeri kapalı bakmaya başladı. Kafasını kaşıdı ve yatağında doğrulup ayaklarını yataktan sarkıttı. ''Uyanmak istemiyorum.'' Dedi dudaklarını büzerek.

FRIENDS🦋🍀🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin