67.bölüm

1.5K 80 153
                                    

Gün aydınlıktı. Hava serin seyrediyordu. Güneş bulutların arkasına saklanmıştı. Hava aydınlıktı evet ama güneş bulutların arkasından kendini gösterme niyetinde değildi. Hava esiyordu. Yağmur geleceğim diye bağırıyor gibiydi. Bahar yağmurları daha kendini tam anlamı ile hissettirmiş değildi. Zaten yağmurların gelmesi beklenmedik bir şey değildi.

Sabahın erken saatlerinde uyanan evin içinde hummalı bir çalışma var gibiydi. Herkes tam anlamı ile uyanmış görünüyordu. Yoongi herkesten önce hazırlanmış ve mutfağa geçmişti. Aç karnına saatler sürecek mahkemeyi çekmek istemiyordu. Herkesin en az kendi kadar güç toplamasını istiyordu. Sevgilisi Hobi hazırlanmayı halledebilir ise kendine yardım için söz vermişti. Sözde gelip sevgilisine kahvaltı hazırlamak için yardım edecekti. Ama Yoongi odasından çıkıp işe başlayalı tam yarım saat olmuş ama Hobi bu süre zarfı içinde hazırlanabilmiş değildi.

Jin uyanmış ve duşa giren sevgilisini beklemeye başlamıştı. Üzerindekileri çıkarmak için sevgilisinden yardım isteyen Taehyung o banyodan çıkana kadar burada beklemesini istemişti. Geçen bir hafta içinde dikişleri alınmış olmasına rağmen hala acı çekiyordu. Yara tam anlamı ile iyileşmiş değildi. Hala hareket ettiğinde keskin bir ağrı saplanıyordu sol omzuna. Taehyung bunun bir an önce geçmesi için dua etmeye başlamıştı. Jin'in odada kalmasını da bu yüzden istemişti. Üzerini giyerken hala yardıma ihtiyaç duyuyordu.

Jin oturduğu yatağın dağınıklığına kafasını çevirmiş ve dudaklarını büzmüştü. Oda gözüne o kadar dağınık gelmişti ki ister istemez içine kasvet oturmuştu. İçine oturan bu kasvetten kurtulmak için harekete geçmiş ilk önce yerde dizilmiş kitapları toplamak ile başlamıştı. Taehyung'un ve Jin'in kitapları tam anlamı ile birbirine karışmıştı. Taehyung evde kaldığı bir hafta boyunca türlü türlü çizimler yapmıştı. Kendini çizime vermiş ve bu konuda oldukça kendini geliştirmişti. Hatta bu çizimleri yaparken beyaz nevresim kara kalem lekesi olmuştu defalarca. Jin onu temizlemek için uğraşıp durmuştu.

İçine düşen kasvetten bir anlamda kurtulmayı dileyen Jin, bu kasvetin dağınık oda yüzünden olmadığını biliyor gibiydi. Kimseye belli etmek istemiyordu ama o da saatler sonrasında yaşanacak mahkemeden dolayı oldukça rahatsız hissediyordu kendini. Hatta ve hatta stresten tırnaklarını kemirmeye bile başlamıştı. Yapılacak olan bu ilk mahkeme önemliydi onlar için. Nasıl başlar ise öyle geçeceğini iyi biliyordu Jin. Bu yüzden daha fazla artıyordu stresi.

Stresli olan yegane isimden biri daha Namjoon'du. O olaylı geçen gecenin ardından ilk defa bir araya gelecekti babası ile. Bu onu oldukça zorluyordu. Ruhen kendini tamamlanmış hissediyordu ama içinde giderek büyüyen strese kulak vermeden edemiyordu. Gece yatağına yattığında uyku bir türlü gelmemişti bu yüzden. Uykusuz zor bir güne uyanmak elbet tercih edilen bir şey değildi. Ama uyumak için kendini oldukça zorlanmıştı. Uyku bana mısın dememiş bırak gelmeyi diken üstüne oturmasına sebep olmuştu. Geçen zor dakikalar sonrasında sabaha kavuştuğunda Namjoon bu kadar zorlanacağını bilmiyordu.

Kız odasından çıktığında sevgilisinin yanına gitmek için attı adımlarını. Uyanmış ve üzerine bulduğu en resmi olan kıyafetini geçirmişti. Bu mahkemenin en büyük tanıklarından biri olacaktı. En büyük şahitlerinden biri olmak üzerinde büyük bir yük oluşturmuştu. Kendini o da en az diğerleri kadar rahatsız hissediyordu. Ama dün gece odasına gitmeden önce konuştuğu kardeşi ve Jin onun bir nebze olsun rahatlamasına yardımcı olmuştu. Jin'in verdiği tavsiyelere uymuş ve kardeşinin verdiği güven ile güzel bir uyku çekmişti. Kız, kardeşi ile aralarında oluşan bu yakınlıktan oldukça hoşnuttu. Artık aralarında aşılması zor olan duvarlar yoktu. Artık araları giderek daha sıcak bir hale geliyordu. Kız bir kardeşe sahip olmanın sıcaklığını giderek daha fazla yaşıyordu içinde.

FRIENDS🦋🍀🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin