Kapitola 41: Vánoční plány

1K 95 17
                                    

Na příchod prosince nebyla drobná brunetka připravená. Vánoce se blížil nebezpečně rychle. Neměla jediný vánoční dárek a už vůbec ne náladu. Nemohla se dočkat, až příští týden vyrazí na nákupy do Prasinek se svými kamarádkami. Alespoň jednu věc si pak bude moci odškrnout. Chuť slavit se snad během svátků dostaví sama. Vlasy si stáhnula do culíku, upravila si tyrkysový svetr a posadila se na pohovku vedle světlovlasého chlapce. Nechala se obejmout kolem pasu a více se k němu přitiskla. Na rtech měla jemný úsměv, jež se jí na tváři překvapivě udržel i přes tvrdý trénink s jejím otcem. Stále se nevzdávala. Snažila se udělat vše proto, aby patronovo zaklínadlo zvládla. Bohužel nedělala nijak velké pokroky.

Dvojici mladých Nebelvírů obklopili jejich přátelé. Posedali si u krbu do křesel, Alice dokonce namáčkla z druhé strany vedle Hope. "Představ si, že mi psala Angelina!" oznámila dívce tragickým tónem. Brunetka si povzdychla. I jí zmíněná černovláska psala. "Nevrátí se ani na Vánoce!" "Jde o její kariéru, Alice." "Já vím, ale doufala jsem, že jí uvidíme." "Já taky." přiznala Hope. Chytila Alice za ruku a povzbudivě ji stiskla. "Počkej za rok. Nepřijde mi jeden takovýhle dopis, ale rovnou tři. Zatímco ty, Angie a Katie si budete užívat se svými týmy, já budu fňukat, jak mě nikdo nemá rád, a že se na mě všichni vykašlali." Skupinka Nebelvíru se rozesmála. "Pochybuju, že tohle tě čeká." mrkla na ní její hnědovlasá kamarádka. "Katie má pravdu. Příští rok dost možná budeš touhle dobou plánovat svatbu." zasmála se Alice. Hope cítila, jak se Seamus napnul. Odtáhl se od ní, zvedl se z pohovky a beze slova odešel.

Dívka si promnula spánky a těžce vydechla. "Promiň, Hope. Jsem pitomá." Brunetka mávla rukou. "Nerozumím tomu." ozval se černovlásek s brýlemi. "Alice Seamusovi v podstatě řekla, že si nemyslí, že by s ním Hope příští rok ještě byla. Mluvila o svatbě, ale on by si ji těžko vzal během sedmého ročníku." vysvětlovala chlapci ochotně zrzka, jež se v posledních dnech zdála emočně vyčerpaná. "Přesně tak. Alice je jedna z těch, co se stále nesmířili s jejím a Fredovým rozchodem." přidala se k vysvětlování Katie. "Hlavně, že jsem se s tím smířila já, ne?" ozvala se drobná brunetka. Někteří jí věřili, jiní si mysleli své. Nikdo ovšem ani nepípl.

Pokračovali veselou debatou o plánech ohledně vánočních prázdnin. Alice s Katie se už nemohly dočkat, až uvidí své rodiče. Harry měl se svou rodinou strávit svátky v Doupěti stejně, jako Hope a její rodina. Plány Giny byly jasné. Vánoce v kruhu rodiny a nejbližším přátel. Brunetka si však nebyla jistá, jestli vše proběhne tak růžově, jak si zrzka vysnila. Obávala svého setkání s jedním ze zrzavých dvojčat. Nyní, když konečně začínala znovu žít, mu měla čelit. Snášet jeho omluvné pohledy a vzpírat se vlastnímu srdci. Nebyla si jistá, zda je na to dostatečně připravená.

_______________________________________

Vánoce se blíží! 😁

A to nejen pro Hope, ale i pro nás! 😬

Už jste začali s nákupem vánočních dárků? 🤔

Šílené, jak rychle to uteklo... Tohle budou moje druhé Vánoce na wattpadu 😶😅

💋🤗💖

Dcera cizinky 3Kde žijí příběhy. Začni objevovat