Hlasitá hudba. Jásot. Křik. Takový byl prostě Nebelvír. Bez bouřlivé oslavy vítězství se kolej odvážných prostě neobešla. Když už se přeci něco slaví, tak to musí být pořádně! A když nic nevybouchne, nikdo se neopije nebo alespoň nespadne ze schodů, tak to není ono, no ne? Hope přemýšlela nad tím, jak se z bandy slibných kouzelníků, jež by neváhala bránit své přátele před nebezpečím, může stát banda uřvaných zvířat, v horším případě nenasytných příšer. V krajkovém topu a světlých džínách jí bylo poněkud horko. Odrazila se proto rukama od krbu a zamířila k oknu. Plánovala se opřít o chladnou tabulku skla. Mělo totiž pocit, že pokud nezchladí, omdlí.
Než však stačila byť jen dojít k oknu, obklopili ji její spolužáci a ona se nemohla hnout dál. Do Společenské místnosti totiž akorát přišel kapitán Nebelvírského týmu spolu s brankářem. Jak dívce sdělila později Alice, Ron byl toho dne neuvěřitelný. Prý vyhrály jen díky němu. Hope se potom nemohla zbavit úsměvu. Tušila, jak moc to pro chlapce znamená. Byl nejmladší ze synů Weasleyových. Celé roky žil v jejich stínu a stále se mu z něj nedařilo vystoupit. Ať se snažil jakkoli, ať dokázal cokoli, vždy byl maximálně druhý. Vždycky už toho dosáhl někdo předtím. Tohle Hope nikdy nezažila. Sama byla jedináček. Slovy nedokázala popsat, jak moc jí to někdy mrzelo.
Sledovala, jak Harry s Ronem sešli schody. Pak už jen slyšela, jak všichni ostatní křičí brankářovo jméno. Po tváři jí stekla kapka potu. Opravdu se necítila dobře. Probojovala si proto cestu na druhou stranou. Když se zády konečně opřela o chladné sklo, vydechla úlevou. Přesně to potřebovala. "Ahoj." ozval se vedle ní po chvíli dívčí čas. Brunetka pohlédla na zmrzku s rozverným úsměvem. "Bavíš se?" Hope se ušklíbla. "Náramně." pronesla s ironií v hlase. Ginny přikývla. "Ron je idiot." pronesla pobouřeně. Hope ji sjela nechápavým pohledem. Ginny jí pohlédla do očí a pokrčila rameny. "Neměl o tom s Fredem začínal." Hope se nadechla, aby ji zarazila. Zrzka se však nedala. "Prvně tě nechtěl vidět smutnou, takže Seamuse podporoval. Všichni jsme nesli těžko, že jste se rozešli a ještě hůř, když jsme viděli, co to s vámi udělalo. Jenže když ses oklepala..." chrlila ze sebe rychlostí světla. "Fred se na tebe v každém dopise ptá. Já mu nechci donášet. Tohle je mezi vámi. Musíte si to vyřešit sami. Když jsme mu odmítla podat informace, tak..." "Poprosil Rona." pochopila Hope. Zrzka přikývla. "Vzal to tak vážně, protože mu na vás obou záleží. Stejně jako já, se nevzdal naděje, že se jednou zase dáte dohromady. A když si mu sama poslala dopis..." "Já ho neposlala." skočila jí brunetka znovu do řeči. "Ale psala si ho ty, ne?" zamračila se zrzka. "Jo, ale poslala ho Katie s Alice. Já se příliš bála." přiznala. "Čeho?" chtěla vědět Ginny. V jejích očích se zračila naděje. Toho, k čemu by to vedlo. Nahlas se to však říct neodvážila. Nechtěla, aby si dívka myslela, že je rozhodnutá se dát s Fredem znovu dohromady. Tak to nebylo. Věřila však, že se to jednou stane. A to, jestli ona bude chtít nebo ne, v tom nebude hrát žádnou roli.
Místností se ozval nadšený pískot, následovaný potleskem. Ginny se zamračila a ruce zatla v pěst. Brunetka následovala její pohled. Nechápavě pootevřela čelist a hlavu naklonila na stranu. "Merline." pípla při pohledu na Levanduli, jež se tiskla k zrzavému chlapci. Při pohledu na líbající se dvojici se Ginny se zamračila. Znechuceně odvrátila pohled. Hope ji po chvíli následovala. Stačila si však ještě všimnout Hermiony, jež se slzami v očích opustila společenskou místnost. "S láskou je to těžký." povzdychla si Ginny. Její oči byly plné bolesti. Hleděla na mladého kapitána týmu, jež se akorát vydal za svou kamarádkou s nespoutanými vlasy. "Ale bez ní ještě těžší." dodala dívka a otočila se zády ke všem přítomným, aby se vyhla pohledu chlapce, jemuž nikdy nemohla dát to, po čem toužil.
_______________________________________
Doufám, že se všichni poctivě připravujete do školy! 😂 Pokud někoho čeká během týdne nějaký ten testík, tak držím palce! 😉😂
💋🤗💖
ČTEŠ
Dcera cizinky 3
FanficUpozornění! Příběh je pokračováním příběhů s názvem Cizinka, Cizinka 2, Dcera Cizinky a Dcery cizinky 2 (hrozí nepochopení některých událostí či souvislostí). Sedmý ročník s sebou přináší nejen spoustu učení, ale také spoustu změn. Nejenže nový prim...