🌙 1.1

13.3K 756 226
                                    

Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...

Beğenmeniz dileğim ile...

🌙

Bilinmeyen Numara: Zaten minicik olan beynimi kemire kemire tüketen o soru işaretinin cevabını alamadığımı ertesi gün farketmem büyük salaklık... :(

Bilinmeyen Numara: Benim farkıma varman aklımı başımdan öyle almış ki aklım ancak ertesi gün uğradı, yerine.

Bilinmeyen Numara: Asla hesap sormak değil de niyetim, hani biraz olsun acıklı şüphelerimi dindirmek istiyorum.

Bilinmeyen Numara: Kamer, lütfen söyle o kız kim? ^_^

Bilinmeyen Numara: Şu an sabahın körü olduğunu, güneşin henüz yarım saat önce doğduğunu ve uykuya yarım saat önce daldığını biliyorum. Telefonunun sessizde olduğunu ümid ederek yazıyorum. Uyandığında cevap vermen dileğiyle yeniden soruyorum.

Bilinmeyen Numara: Kamer, dün konuştuğun o kız kimdi? :(

(Görüldü.) ✔✔

Bilinmeyen Numara: Telefonun sessizde değildi ve ben seni uyandırdım? :(

Bilinmeyen Numara: Ben benim merakımın ağzına tüküreyim. :(

Kamer: Hey, hey, sakin ol!

Kamer: Uyumuyordum. Yastığa başımı koyduktan en az 1 saat sonra ancak uykuya dalabiliyorum.

Bilinmeyen Numara: Bunu duyduğuma sevindim. (:

Bilinmeyen Numara: Eee söyleyecek misin, o kızın kim olduğunu?

Kamer: Cidden, şu 1 haftadır neyle sınandığımı çok merak ediyorum?

Kamer: Kızım sanane lan? Manyak mısın sen?

Bilinmeyen Numara: Cevap veriyorum... Birincisi, bir haftadır mesajlaştığımızı kendi ağzınla söyledin, yani bu demek oluyor ki; bir haftadır mesajlaştığın biri olarak duymak hakkım. İkincisi de, tımarhane kaçkını olduğumu kendin söylemiştin. (:N

Kamer: Dalga mı geçiyorsun, yoksa gerçekte de böyle abuk subuk biri misin anlamıyorum? 😒

Bilinmeyen Numara: Bana emoji mi attın sen?

Kamer: HasbinAllah!..

Bilinmeyen Numara: Sustum... ):

Kamer: Lan ben anlamıyorum. Engeli basıp geçmek varken niye hâla seninle uğraşıyorum?

Bilinmeyen Numara: Cevap vereyim mi? ^_^

Kamer: Ver anasını satayım ver.

Bilinmeyen Numara: Benden başka kafanı dağıtacak meşgalen yok. O yüzden benimle konuşmak seni mutlu ediyor. ;)

Kamer: Ya sen ne tuhaf bir kızsın? Patavatsız desem değilsin, salak desem o da değilsin.

Bilinmeyen Numara: Senin için birkaç şık daha ekleyebilir miyim?

Kamer: ?

Bilinmeyen Numara: Tatlı?

Bilinmeyen Numara: Eğlenceli?

Bilinmeyen Numara: Sevimli?

Bilinmeyen Numara: Şeker?

Bilinmeyen Numara: Çılgın? ;)

Kamer: Aslında ben buldum, ne olduğunu.

Bilinmeyen Numara: Neymişim ki, ben?

Kamer: Freni patlak bir araç gibisin. Beni şoför koltuğuna göstermelik oturtmuşun ama kontroller senin elinde. Yokuş aşağı son sür'at tutmayan frenle gidiyoruz. İleride görebildiğim tek şey halatları kopmuş, kırık bir köprü.

Kamer: Yokuş aşağı hızla yol almak eğlence verirken durdurak bilmeyişin oldukça tehlikeli. Gittiğimiz yol belli. Basamakları kırık, halatları kopuk bir köprü ve dipsiz bir uçurum...

Bilinmeyen Numara: Düşmekten mi korkuyorsun?

Kamer: Düşmekten değil, düşürmekten... 

Bilinmeyen Numara: Düşeceğimiz belli bile değil ki. Belki sen yarı yolda kendini araçtan dışarı atacaksın, belki teker patlayacak ve duracağız.

Bilinmeyen Numara: Düşmeye mecbur değiliz.

Kamer: Hani beni tanıdığını iddia ediyorsun ya...

Bilinmeyen Numara: İddia değil, seni gerçekten iyi tanıdığıma kalıbımı basarım.

Kamer: Her neyse...

Kamer: Ben boşlukta savrulurken seni tutamam.

Bilinmeyen Numara: Tutmana ihtiyacım yok. Ben kurtarılmak istemiyorum, senden olmadığın biri gibi, süper kahraman veya kurtarıcı gibi davranmanı istemiyorum.

Bilinmeyen Numara: Sadece var ol istiyorum.

Bilinmeyen Numara: Sonuç, uçuruma yuvarlanmakta olsa, boşlukta savrulmakta olsa, "SEN VAR OL..." istiyorum.

Kamer: Gerizekâlı olduğunu söylemiştim, değil mi?

Bilinmeyen Numara: Pek çok kez... ;)

Kamer: İyi.

🌙

Panzehir 🌙 Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin