Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...
Beğenmeniz dileğim ile... ❦
🌙
Bilinmeyen Numara: Bugün sohbetimize normal bir giriş yapmaya karar verdim.
Bilinmeyen Numara: Nasılsın Kamer?
Bilinmeyen Numara: Ve... Ahhh! Günaydın...
Bilinmeyen Numara: Vakit ikindi üzeri olsa da bence sen gözlerini henüz araladığın için gün yeni aydı.
Kamer: Sana göre FAZLA! normal bir giriş oldu sanki?
Bilinmeyen Numara: Hadi lütfen bozma Kamer. Bugün klâsik bir anonimcilik oynayalım.
Bilinmeyen Numara: Ben tımarhane kaçkını olmayan, aklı başında bir anonim olayım.
Bilinmeyen Numara: Sen de klâsik bir yakışıklı çocuk.
Kamer: Yakışıklı bir çocuk olmak için fazla yaşlı, oyun oynamak içinse fazla olgunum.
Bilinmeyen Numara: 90 yaşındaymışın gibi davranmaktan vazgeçer misin? Henüz sadece 25 yaşındasın Kamer.
Bilinmeyen Numara: Ve bence olduğun kişilikten az da olsa soyutlanmak sana da iyi gelecek.
Bilinmeyen Numara: Lütfen...
Bilinmeyen Numara: Lütfen... Lütfen... Lütfen, lütfen, lütfen...
Kamer: Offf tamam!
Kamer: Daha afyonum patlamadan senin boş beleş muhabbetine tahammül edemeyeceğim.
Bilinmeyen Numara: 👏👏👏👏👏
Bilinmeyen Numara: Teşekkür ederim ve bunu duymak harika... 👏
Bilinmeyen Numara: Tamam başlıyoruz, o zaman.
Bilinmeyen Numara: Öhöm! Öhöm!..
Bilinmeyen Numara: Günaydın yakışıklı.
Bilinmeyen Numara: Nasılsın?
Kamer: HasbinAllah...
Bilinmeyen Numara: Kamer, lütfen...
Kamer: Günaydın.
Kamer: Her zamanki gibiyim. En azından hâlâ nefes alıyorum.
Kamer: Sen nasılsın?
Bilinmeyen Numara: Çok ve çok iyiyim, şükür.
Bilinmeyen Numara: Bizim burada gün aydığında güneş değil de parıltılı bir ay beliriveriyor gökyüzünde.
Bilinmeyen Numara: Bugün gözlerim o parıltılı aya isabet etti. Neşem katlandı.
Kamer: Benim bildiğim ay geceleri çıkar ama sen hangi memlekettensin ki, güneş yerini devretmiş?
Bilinmeyen Numara: Sevda ilçesinin gönül kasabasındanım.
Bilinmeyen Numara: Bizim buralarda, göz görmez. Yalnız gönül görür, işitir. Ondan sebep ne dilersen onu izlersin.
Kamer: Benim hiç uğrak veremediğim bir yermiş, orası.
Bilinmeyen Numara: Lütfen efendim, biz kasaba halkı olarak hayli misafirperveriz. En kısa sürede yolunun buralara düşmesini bekleriz.
Kamer: Sanmam hiç.
Bilinmeyen Numara: Umut, derler ya hani. Fakirin ekmeğiymiş.
Bilinmeyen Numara: Eh bizim gönül kasabamızda hayli fakir. Bırakta umut edelim, umutlanalım ki, karnımız doysun.
Kamer: Dilediğin gibi olsun...
Bilinmeyen Numara: Teşekkür ederim...
Kamer: Rahatsız edici derecede çok tuhafsın...
Kamer: Gerçekten bir tımarhane kaçkını olmadığına emin misin?
Bilinmeyen Numara: Ha tabi sen alıştın benim çatlak hâllerime. İki dakika normal rolü yapayım dedim, bünyen kaldırmadı, senin.
Bilinmeyen Numara: O zaman her zamanki hâlime geri dönüyorum. ;)
Kamer: Dön anasını satayım, dön.
Kamer: Sen bugün yine benim beynimi biipleyeceksin belli oldu.
Bilinmeyen Numara: 😅 Yok artık? 😅
Bilinmeyen Numara: Az önce kendi kendine küfrünü mü sansürledin sen? 😅
Kamer: Hiç bir kadının yanında küfür edecek kadar piç değilim.
Bilinmeyen Numara: Helâl sana Kamer. Vallaha helâl.
Bilinmeyen Numara: Seninle konuştuğum her gün seni sevmekte ne kadar haklı olduğumu bir kez daha anlıyorum.
Bilinmeyen Numara: Nâzik, centilmen ve yüreği dibine kadar güzel bir adamsın.
(Görüldü.) ✔✔
Bilinmeyen Numara: Görüldü mü attın sen, bana? 😮
Bilinmeyen Numara: Ama neden ki? 😔
Kamer: Açım.
Bilinmeyen Numara: Doğru ya, poğaçalarını hâlâ almadın, bugün?
Kamer: Acıkmamıştım. Keyfim yoktu, pek.
Kamer: Ama şimdi bir hayli açım. Pastaneye gitmem gerekli.
Bilinmeyen Numara: Tamam, afiyet olsun, Kamer...
(Görüldü.) ✔✔
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panzehir 🌙 Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Dizginlerini an olsun bırakmadığın öfkenin seni zehirlemesine daha ne kadar müsaade edeceksin? (Görüldü.) ✔✔ Kamer: Sanane? Bilinmeyen Numara: Ben... Bilmem... ...