Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...
Beğenmeniz dileğim ile... ❦
🌙
Ölümcül bir ayaza bürülüydü, Konya.
Gecenin ilerleyen saatleri olmasının da etkisiyle öylesi keskin bir soğuk hâkimdi ki, sıska bedenimi kamufle eden ince hırkamın etkisi neredeyse sıfırdı. Puslu elalarım oturduğum kaldırımın hemen karşı tarafındaki apartmanın ikinci katına odaklıydı, perdenin aralığından görünen ışığın hüzmelerine dâhi hayranlık besleyebilirdim.
Burnumu seslice bir kaç kez çektim. Ancak maruz kaldığım şiddetin etkisiyle burun deliklerimden süzülen kan, genzime sıçradı ve hissettiğim tat, yaralı çehremin buruşmasına neden oldu. Alt dudağım büzüldü, çenem istem dışı titremeye başlamıştı. Kollarımı cılız varlığıma daha sıkı dolayıp göz yaşlarımın tamamen görünmez hale getirdiği odağımı penceresinden koparmadım, zirâ muhtaç olduğum tek şey oradaydı.
Ayazdan titreyen sağ elimi hırkamın cebine güçlükle götürüp telefonumu çıkardım. Ekran kilidini açıp adının bulunduğu mesaj bölümüne tıkladım.
Tımarhane Kaçkını: Uyuyunca geçmiyormuş, ay ışığım...
Tımarhane Kaçkını: Uyuyunca hiç geçmiyormuş...
Tımarhane Kaçkını: Sevince geçiyormuş...
Diğer elimin ters yüzeyini özensizce çeneme kadar yol alan kanın ıslaklığına sürtüleyip kurularken burnumu bir kez daha çektim. Gönderdiğim mesajlar anında görüldü bildirimi alırken saniyeler sonrası beklediğim yanıt geldi.
Kamer: Geçti mi?
Tımarhane Kaçkını: Geçiyor.
Tımarhane Kaçkını: Geçecek.
Tımarhane Kaçkını: Geçer değil mi, ay ışığım?
Kamer: Geçsin istiyorsun.
Kamer: Geçer merak etme.
Kamer: Geçecek Tımarhane Kaçkını.
Tımarhane Kaçkını: Kamer'im...
Tımarhane Kaçkını: Gece zifiri düşlerimin parıltılı ay ışığı...
Kamer: Söyle bakalım.
Tımarhane Kaçkını: Acıyor.
Tımarhane Kaçkını: Çok...
Tımarhane Kaçkını: Canım değil de, adını dâhi bilmediğim zayıf yerlerim acıyor sanki...
Kamer: Alışacaksın endişelenme.
Kamer: Öyle alışacaksın ki hem de.
Kamer: Zamanla uyuşacak, hissizleşecek. Kangren olacak ve sen o zayıf yerlerini tamamen yitireceksin.
Kamer: İşte o zaman geçecek Tımarhane Kaçkını.
Tımarhane Kaçkını: Kaybedince mi geçecek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panzehir 🌙 Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Dizginlerini an olsun bırakmadığın öfkenin seni zehirlemesine daha ne kadar müsaade edeceksin? (Görüldü.) ✔✔ Kamer: Sanane? Bilinmeyen Numara: Ben... Bilmem... ...