Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...
Beğenmeniz dileğim ile... ❦
🌙
Bilinmeyen Numara: 12 gün kadar bir süredir 5 saatlik uyku ile ayakta geziyor oluşumdan sebep, halisünasyon mu görüyorum?
Bilinmeyen Numara: Yada ayakta uyuya kalıp rüyaya daldım?
Bilinmeyen Numara: İsmim hariç cismimle ilgili başka hiç bir şey bilmemeni es geçerek sana soruyorum.
Bilinmeyen Numara: Kamer, o kız kim?
Bilinmeyen Numara: Hayır, yani ben biliyorum ki, sen karşı cinsi geçtim, hemcinsinle dâhi yarım dakikadan uzun sohbet etmezsin.
Bilinmeyen Numara: Kaldırım kenarında o kızla karşılıklı sohbet ettiğinizi gördüğümde kendime esaslı bir tokat patlattım. Sonra elimin ağırlığından yanağım sızladığı için çığlık attım.
Bilinmeyen Numara: Ama yetmedi. Odamın penceresini aralayıp demir parmaklıkları söküp yanına gelmek için on dakika uğraştım. Annem komşudan gelirken penceredeki abuksubuk hareketlerimi görünce, "Deli sanacaklar, adın çıkacak." diye azarladı.
Bilinmeyen Numara: Ama hâlâ yetinmedim. Eşarbımı ve feracemi üzerimden çıkarmadan mutfak balkonuna çıktım. Sen o kızla sohbet ederken tam on beş dakika kollarımı salladım, balkon demirine tırmandım -ki az daha aşağı düşüyordum, annem sağolsun kedi eniği gibi ensemden tutup içeri çekmese kolum bacağım kırılmıştı.- Yine de dikkatini çekemedim.
Bilinmeyen Numara: Mutfak balkonunda annemden yarım saatlik, "evde kalmadan uygun bir kısmetle başgöz edilmem gerektiği," içerikli nasihatı yarım yamalak dinleyip odama geçtiğimde görünmez olduğuma kalıbımı basabilirdim.
Bilinmeyen Numara: Anneannemin ansızın gelecek önemli misafirler için zulaladığı ithal çikolataların hâyâli, senin beni fark etmeyişinden dolayı girdiğim depresyonun ilacı gibi zihnimde yankılandığında elimi kolumu sallaya sallaya anneannemin odasına gittim.
Bilinmeyen Numara: Hani sen beni fark etmedin ya? Sözüm ona yarı görünmez gibi bir şeyim ya?
Bilinmeyen Numara: Yaz sonunda anneannemin ablasının İsveç'ten getirdiği o lezzetli çikolatalardan yalnızca bir tane elime tutuşturulup anneannemin hiçte gizli olmayan zulasına kaldırıldığında içerlemiştim, en çok bu kadar.
Bilinmeyen Numara: Normalde olsa anneannem bütün etlerimi çimdirir valla. Almak haddime mi? Ama o görünmez olduğuma dair aklıma sıkışan minik ihtimâl özgüvenimi kamçıladı.
Bilinmeyen Numara: Anneannemin marketlerin indirim günlerini dikkatle takip edip her sabah ilk açılış saatinde, bir de ikindi üzeri tenhalığında alışverişe gittiğini bilmenin verdiği ayrı bir rehavetle odasına paldır küldür daldım. Direkt olarak başucundaki komodine yönelip çekmeyi açtım ve özenle dizilmiş bebeklerimi gördüm. Fıstıklı, fındıklı, bitter, karamelli, bademli... Çeşit çeşit, leziz mi leziz.
Bilinmeyen Numara: İlk kutuyu elime almamla burnumu seslice çekmem eş zamanlı oldu. Depresyon yoldaşımla temas eder etmez aklıma senin beni yok sayışın düştü. Kutunun fosforlu kapağını aralayıp ilk çikolatayı ağzıma koymak üzereydim ki, boyun köküme inen tokatla çikolata az daha burnuma giriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panzehir 🌙 Texting
Ficção AdolescenteBilinmeyen Numara: Dizginlerini an olsun bırakmadığın öfkenin seni zehirlemesine daha ne kadar müsaade edeceksin? (Görüldü.) ✔✔ Kamer: Sanane? Bilinmeyen Numara: Ben... Bilmem... ...