Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...
Beğenmeniz dileğim ile... ❦
🌙
Bilinmeyen Numara: Hala engeli kaldırmamışsın? );
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Bu sefer hiç kaldıramayacaksın galiba. );
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Keşke sana ulaşabilmemin başka bir imkanı olsaydı.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Keşke karşına çıkabilecek kadar cesur olsaydım.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Keşke seni bu cam paravanın ardından bir ödlek gibi izlemek yerine yanıbaşında olabilseydim.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Ne yazık ki...
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Hiç bir zaman o kadar cesur olamadım.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Seni kaybetme korkusu iliklerime kadar o denli işlemiş ki, yapabildiğim en cesur şey, sana bilinmeyen numaradan mesajlar atmak oldu.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Farkındayım çok acınası haldeyim.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Ama elimden başka hiç bir şey gelmeyeceğini biliyorum.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Karşına çıktığım an, aylarca peşinden koşan diğer kızlardan hiç bir farkım olmayacak.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Asla bir şans vermeye tenezzül etmeyeceksin.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Asla dikkatini çekemeyeceğim.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Çünkü ben yalnızca basit bir kızım.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Senin ışıl ışıl parıldadığın gecenin zifirisinde, ben yalnızca senin şavkının vurduğu devasa okyanusun minicik bir damlası olabilirim.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Sen göğün koynunda itinayla sarıp sarmaladığı, gündüzün hasretle yollarını gözlediği, güneşin ışığını paylaşmaktan onur duyduğu bir Kamer'sin.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Ben...
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Ben ise göğün koynundan çok önce menfa ettiği, ışıltısını ayın uğruna feda etmiş ölü bir yıldızım.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Ben yatağında her gecenin zifirisinde aynı kabusun pençesinde can çekişen bir zavallı.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Sen, benim gece zifiri kabuslarımı ışıltılı düşlere evrilten parıltılı ay ışığım.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Bunu söylemek...
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Bunu yazmak, kemiklerimi etimden diri diri sıyırmak kadar acı verici.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Sanki, bedenim jiletli bir tasma gibi yüreğimin boğazına dolanmış...
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Ve bunu yazdığım an, yüreğimin şah damarını paramparça edecek.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Yine de yazacağım.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Beni sevmeyeceğini biliyorum.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Benim seni sevdiğimin zerresi kadar dahi sevmeyeceğini biliyorum.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Ama yine de ben seni hep seveceğim.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Senin sevdan, benim yüreğime bahsedilmiş, varlığımı anlamlı kılan zârif ve eşsiz bir dekor.
(İletilemedi.)
Bilinmeyen Numara: Seni seviyorum, gece zifiri düşlerimin parıltılı ay ışığı...
(Görüldü.) ✔✔
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panzehir 🌙 Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Dizginlerini an olsun bırakmadığın öfkenin seni zehirlemesine daha ne kadar müsaade edeceksin? (Görüldü.) ✔✔ Kamer: Sanane? Bilinmeyen Numara: Ben... Bilmem... ...