Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...
Beğenmeniz dileğim ile... ❦
🌙
🌙
Bilinmeyen Numara: O bayat poğaçalar bir gün ciddi anlamda mideni bozacak.
Bilinmeyen Numara: Neden başka bir pastaneden tazesini almıyorsun ki? Anlamıyorum...
Kamer: Anlamana gerek olduğunu sanmıyorum. Üstüne vazife olmayan şeylere karışmaktan vazgeçmelisin.
Kamer: Her şeye burnunu sokmak hayrına olmayabilir.
Bilinmeyen Numara: Ben poğaçayı hep sade severdim. Ama senin patatesli poğaçada bu kadar ısrarcı oluşun, beni de teşvik etti. Ve artık sayende poğaçayı yalnızca patatesli seviyorum.
Kamer: Sorduğumu sanmıyorum?
Bilinmeyen Numara: Hakkımda hiç bir şey meraklandırmıyor mu seni?
Kamer: Umurumda değilsin.
Bilinmeyen Numara: Ama benimle hâlâ mesajlaşıyorsun. Engelleyebilirdin, belki de hiç cevap vermezdin.
Kamer: O aptal özgüveninin yerle bir oluşunu izlemek keyifli olsa gerek.
Bilinmeyen Numara: Özgüveni yerle bir olacak kişinin ben olacağımın garantisi yok, yalnız.
Kamer: Ben varım ya, garantiye ne gerek?
Kamer: Ne sanıyorsun ki? Karşıma çıkmaya cesaret edemeyecek kadar ödlek birine karşı aptalca hisler besleyeceğimi mi sanıyorsun?
Bilinmeyen Numara: Büyük konuşuyorsun, Kamer. Ve daha da önemlisi beni tanımıyorsun.
Kamer: Kadınları tanıyorum. Ayrıca seni tanımam neyi değiştirecek ki?
Kamer: Mesajlarda bana özgüven ahkâmı kestiğin kadar cesur olsaydın karşıma çıkardın.
Bilinmeyen Numara: Çıkmadığımı nereden biliyorsun?
Bilinmeyen Numara: Başını yerden kaldırmadan yürüyen sen, gözleri bir kez olsun asfalttan doğrulmayan bir adam, benim karşısına çıkıp çıkmadığımı nereden bilebilir ki?
Kamer: Beni bu denli iyi tanıdığını iddia ettiğine göre, yaptığının sonuç bulmayacağını biliyorsundur.
Bilinmeyen Numara: Biliyorum.
Kamer: O zaman neden hâlâ ısrarcısın?
Bilinmeyen Numara: Geçerli bir sebebim yok. Sesini duymadan dâhi olsa, anlamlı bir şeyler barındırmasa bile, seninle konuşmak yeterli geliyor.
Kamer: Çok boş vaktin var anlaşılan. Canın sıkılmışta kendine eğlence arıyor gibisin.
Bilinmeyen Numara: Hayır, hayır. Asla!
Bilinmeyen Numara: Sadece yazmak istedim, Kamer. Sen cevap vermesen bile yine de ben yazmaya devam edecektim. Bil istedim. Bilirsen belki tanımak istersin dedim.
Kamer: Merak ettiğimden değil. Madem kimliğini gizli tutmaya çalışmaktan bu kadar çabuk vazgeçmeye niyetlisin... Adın ne?
Bilinmeyen Numara: Katre.
Kamer: Doğruyu söylediğini nereden bilebilirim?
Bilinmeyen Numara: Sana yalan söylemek için hiç birsebebim yok. Beni bulman işime gelir, aslında. Ama bulmaya uğraşmayacak kadar umursamaz olduğunu biliyorum.
Kamer: Yaşın?
Bilinmeyen Numara: 22.
Kamer: Bu yaşta, bu mahallede nasıl hâlâ bekâr kalabildin?
Bilinmeyen Numara: Direniyorum. Varlığımın her zerresi yalnız bir adamı sayıklarken bir başkası ile evlenmem imkansız.
Kamer: Birazcık daha aptal olsam belki beni inandırabilirdin.
Bilinmeyen Numara: Yalan söylemiyorum.
Kamer: Bilinmeyen bir numaraya güvenmemi bekleyemezsin?
Bilinmeyen Numara: Haklısın...
Kamer: Türk kahvesini sever misin?
Bilinmeyen Numara: Bunu sorman beni heyecanlandırdı. (:
Kamer: Sebep?
Bilinmeyen Numara: Senin için çok değerli olan bir şey hakkında benim fikrimi soruyorsun?
Kamer: Abartma istersen. İkimizle ilgili gelecek plânlarını falan sormadım. Altı üstü Türk kahvesini sever misin dedim.
Bilinmeyen Numara: Olsun, bugün bunu soran yarın da onu sorar.
Kamer: Engel geliyor bak.
Bilinmeyen Numara: Ayyhh tamam, tamam. Cevap veriyorum, tabi ki evet.
Bilinmeyen Numara: Sevdiğin her şeyi misliyle severim.
Kamer: Pekâlâ. Bu kadarı yeterli. Başımı şişirdin.
Bilinmeyen Numara: Ben... Ahh... Üzgünüm, uykusuz olduğunu ve kafanı ağrıtacağımı düşünemedim.
Kamer: Bu kadarı kesinlikle yeterli. Artık uyumam gerek.
Bilinmeyen Numara: Tamam, pekâlâ.
Bilinmeyen Numara: İyi uykular Kamer...
(Görüldü.) ✔✔
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panzehir 🌙 Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Dizginlerini an olsun bırakmadığın öfkenin seni zehirlemesine daha ne kadar müsaade edeceksin? (Görüldü.) ✔✔ Kamer: Sanane? Bilinmeyen Numara: Ben... Bilmem... ...