Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...
Beğenmeniz dileğim ile... ❦
🌙
Tımarhane Kaçkını: Saat şu an tam olarak 03.01.
Tımarhane Kaçkını: Tarih; 24.01.2020...
Tımarhane Kaçkını: Ve ben en son 20 ocakta öğle üzeri iki saatlik bir uykunun ardından yalnız yarım saat uyudum.
Tımarhane Kaçkını: Hayır, hayır, iyiyim.
Tımarhane Kaçkını: Sadece biraz görüşüm bulanık ve biraz başım dönüyor. Ahh azıcıkta bulantım var ama hâlâ nefes alabiliyorum.
Tımarhane Kaçkını: Peki tüm bunları neden sana yazıyorum, Kamer?
Tımarhane Kaçkını: Çünkü sen en son ki konuşmamızın üzerinden geçen 4 günün ardından yalnızca benim uyuduğum kadar uyudun.
Tımarhane Kaçkını: Hergün ancak ikindi üzeri uyandığın uykundan babanın 3 ay kadar tutuklu kaldığı hapishaneden beraat edişi ile uyandığını gördüm.
Tımarhane Kaçkını: Sıcak avuç içlerinden izlerinin tamamen silinmesine ramak kala yaraları yeniden filizlendirircesine avuçlarına batırdığın tırnaklarını...
Tımarhane Kaçkını: Ve yumruk yaparak sıktığın ellerinin eklemlerinde sekteye uğrayan kan akışının doğurduğu kesif beyazlığı...
Tımarhane Kaçkını: İşaret parmağının beş santim kadar aşağısından bileğine değin uzanan yeşil damarın pimi çekilmiş bir bomba gibi patlama raddesine gelişini...
Tımarhane Kaçkını: Ve birbirlerine kenetlediğin dişlerinin baskısından unufak etmekten son anda kurtulan çehrenin kemiklerinin gün yüzüne erişmelerine an kaldığını gördüm.
Tımarhane Kaçkını: Seni gördüm, Kamer...
Tımarhane Kaçkını: Öfkeni soluk soluğa hissettim. Kinini ve iki kürek kemiğinin koynundan beline meyl eden dikiş izlerinin müsebbini görmeleri ile sızım sızım sızlayışlarını hissettim, Kamer.
Tımarhane Kaçkını: 3 gündür sayısız kez telefonu elime aldım, sana göndermek için sayısız kez mesaj yazdım ve sayısız kez sildim.
Tımarhane Kaçkını: Belki iyi olmadığın gerçeğini bilsem dâhi yüzleşmeye cesaret edemediğimden, belki öfkenin durulmasını beklediğimden, belki de yalnızca korktuğumdan yazamadım.
Tımarhane Kaçkını: O adamın sana yeniden zarar vermesine müsaade etmenden korkuyorum, ay ışığım.
Tımarhane Kaçkını: Her zerren nezdimde pâhâ biçilemez iken senin o adamın benim pâhâ biçemediğim zerrelerini yaralamasına izin vermenden korkuyorum.
Tımarhane Kaçkını: O adamın baban olduğunu biliyorum. Her yaptığına rağmen sadece baban olduğu için karşılık vermeye yeltenmediğini tahmin ediyorum, ki karşılık vermeni elbette istemiyorum.
Tımarhane Kaçkını: Yalnızca...
Tımarhane Kaçkını: Bedenini nişan alan darbelerini karşılık vermeden engellemeni istiyorum.
Tımarhane Kaçkını: Senin için ne denli kıymetliyim bilmiyorum, belki zerre değer ifade etmiyorum ama yine de bunu senden istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panzehir 🌙 Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Dizginlerini an olsun bırakmadığın öfkenin seni zehirlemesine daha ne kadar müsaade edeceksin? (Görüldü.) ✔✔ Kamer: Sanane? Bilinmeyen Numara: Ben... Bilmem... ...