Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...
Beğenmeniz dileğim ile... ❦
🌙
Bilinmeyen Numara: Biliyor musun?
Bilinmeyen Numara: Korkularım var, benim...
Bilinmeyen Numara: Her biri basit teferruatlardan ibâret gibi görünen devasa acizliklerim.
Bilinmeyen Numara: Hayal kurmaktan korkarım en çok, mesela.
Bilinmeyen Numara: Biliyorum ki kurduğum her hayal, bir gün seni benden koparacak cani birer ele dönüşecek.
Bilinmeyen Numara: Senin karşına çıkmaktan korkarım, bir de. Seninle yüz yüze gelmekten. Kim olduğumu tam anlamıyla öğrenmenden...
Bilinmeyen Numara: Kim olduğumu öğrendiğin zaman, seni hiç kazanamamış iken kaybetmekten...
Bilinmeyen Numara: Sanırım o yüzden en çok umursamazlığını seviyorum.
Bilinmeyen Numara: Sana bilinmeyenli bir numaradan yazarken deşifre olmaktan bir kez olsun korkmadım.
Bilinmeyen Numara: Kim olduğumu bir an bile umursayıpta merak etmeyeceğini ve sormayacağını biliyordum.
Bilinmeyen Numara: Bunun için sana minnettârım...
Kamer: Adını söylemekten korkmuyordun?
Bilinmeyen Numara: Çünkü seninle paylaştığım o isim, yalnızca ikimize özel.
Kamer: Yalan söyledin yani?
Bilinmeyen Numara: Bir değil pek çok yalan söylüyorum ben sana Kamer.
Bilinmeyen Numara: Her biri affedilemeyecek büyüklükte ölümcül kandırmacalar.
Bilinmeyen Numara: Ve hepsine karşı tek savunmam.
Bilinmeyen Numara: Sana olan sevgim...
Kamer: Bir insan neden yalan söylemeye gerek duyar ki?
Bilinmeyen Numara: Saklaması gereken utançları olan insanlar, belki...
Kamer: Ne halt yediğin de en az senin kadar umrumda değil.
Bilinmeyen Numara: Ve kim olduğum kadar.
Kamer: Kim olduğunu sormama gerek kalmadan sen kendiliğinden def olacaksın zaten.
Bilinmeyen Numara: Gitmeyeceğim Kamer.
Bilinmeyen Numara: Biliyorum bu inadım anlamsız.
Bilinmeyen Numara: Sonunda belki de kendi canımı dâhi tehlikeye atmış olacağım.
Bilinmeyen Numara: Ama gitmeyeceğim.
Bilinmeyen Numara: Çünkü ben hayli aptalım.
Bilinmeyen Numara: Göz göre göre sonunda devasa bir uçurumun olduğu o yolu aşkla adımlayacak kadar...
Bilinmeyen Numara: Ben aptalım Kamer.
Bilinmeyen Numara: Hem de sevgimin uğruna sahip olduğum her şeyi an olsun düşünmeden feda edecek kadar...
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panzehir 🌙 Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Dizginlerini an olsun bırakmadığın öfkenin seni zehirlemesine daha ne kadar müsaade edeceksin? (Görüldü.) ✔✔ Kamer: Sanane? Bilinmeyen Numara: Ben... Bilmem... ...