🌙 6.7

5.4K 379 30
                                    

Çok bekletmeden gelmeye çalıştım...
Bir süreliğine okuyacağımız son sakin bölüm sanırım, lütfen bana kızmayın.
Sadece bölümün keyfini çıkaralım diye belirttim. 😊
Satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...

Beğenmeniz dileğim ile...

🌙

🌙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌙

Asfaltın üzerinde koynunda yatmanın ne denli rahat olduğunu anlatmam mümkün değildi, sanırım.

Hareketlerimizi izleyen meraklı gözlerin önümüzdeki günlerde çıkaracağı dedikoduları tahmin etmesi zor değildi, hatta yol ortasında yerde sereserpe uzandığımız için arsız ve utanmaz yaftalarını yiyeceğimizi de biliyordum.

Ve bu benim zerre umrumda değildi.

Salgın nedeniyle ıssızlaşmış sokakları şen kahkahalarla doldurmak bence oldukça güzel bir eylemdi, insanların moral motivasyon bozukluğu yaşadığı böyle dönemlerde birilerinin umarsızca gülebilmesi diğerleri için sosyal sorumluluk projesi gibi bile sayılabilirdi.

"Üşüyeceksin ay parçam." dediğinde başımı koynundan kaldırmadan yukarı çevirdim.

"Oysa kendimi hiç bu kadar sıcak hissetmemiştim." derken gülümsedim. "Hani böyle meyve dolgulu eti puflar var ya biliyor musun onları ay ışığım?" Sorumun üzerine başını salladı.  Başımı hafifçe kaldırıp çenemi göğsüne yasladım. Alt dudağımı dişlerimle ezerek itiraf ettim. "İşte benim kalbim de önceleri içi boş bir eti puf gibiydi. Senin aşkın yüreğime düştüğünde içten içe o meyve dolgusu gibi erimeye başladı, yumuş yumuş bir hâl aldı."

Parlak dişlerini sergileyen tebessümü genişledi. "Ağzımı sulandırıyor oluşun ondandı demek ki?"

Panzehir 🌙 Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin