Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...
Beğenmeniz dileğim ile... ❦
🌙
Tımarhane Kaçkını: Kamer...
Tımarhane Kaçkını: Şu an aynı anda kahvelerimiz elimizde ilk yudumu alıyoruz.
Tımarhane Kaçkını: Ve sen, kupayı masanın üzerine ben pencere pervazına bıraktım.
Tımarhane Kaçkını: Bu arada... Mavi sana hayli yakışıyor. Gözlerimle birlikte yüreğim ve ruhumda kamaştı.
Tımarhane Kaçkını: MaşaAllah, gecemin ay ışığına.
Kamer: Uslanmaz ve arsız bir röntgencisin değil mi?
Kamer: Hadi itiraf et, beni daha iyi dikizleyebilmek için dürbün yada teleskop falan da kullanıyor musun?
Tımarhane Kaçkını: Neyim ben? Röntgenci cam sapığı mı?
Kamer: Değil misin? 😅
Tımarhane Kaçkını: Pekâlâ...
Tımarhane Kaçkını: Bu ağır oldu.
Tımarhane Kaçkını: Ben sadece anonim falan olurum sandım. Röntgenci ya da sapık olmakla yargılanmak cidden ağır geldi.
Tımarhane Kaçkını: Pencerenin perdelerini her daim açık tuttuğunu bildiğim hâlde müsait olmadığın zamanları hiç bozmadığın rutinlerini ezbere bilmemden tahmin edip bir kez olsun seni dikizlemedim.
Tımarhane Kaçkını: Bir kez olsun, kendimi ve görmesen dâhi seni utandıracak zamanlarda izlemedim.
Tımarhane Kaçkını: Yapmadım.
Tımarhane Kaçkını: Ama haklısın. Seni böylesine izlemem hiç uygun değil.
Tımarhane Kaçkını: Özür dilerim, Kamer.
Kamer: Kırıldığını mı söyleyeceksin? Ve ben de buna inanacağım?
(İletilemedi.)
Kamer: Bir dakika.
(İletilemedi.)
Kamer: Sen bana engel mi attın?
(İletilemedi.)
Kamer: Ciddi olamazsın?
(İletilemedi.)
Kamer: Cidden kırıldın mı?
(İletilemedi.)
Kamer: Hassiktir! Lan onca hakaretime kırılmayıp böyle basit bir şeye mi incindin?
(İletilemedi.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panzehir 🌙 Texting
أدب المراهقينBilinmeyen Numara: Dizginlerini an olsun bırakmadığın öfkenin seni zehirlemesine daha ne kadar müsaade edeceksin? (Görüldü.) ✔✔ Kamer: Sanane? Bilinmeyen Numara: Ben... Bilmem... ...