Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...
Beğenmeniz dileğim ile... ❦
🌙
Kamer: Hâlâ yaşadığını ümid ediyorum?
Tımarhane Kaçkını: Aradığınız tımarhane kaçkınına şu anda ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar deneyin...
Tımarhane Kaçkını: Dıt, dıt, dıt...
Kamer: Evet, yaşıyorsun.
Tımarhane Kaçkını: Ah albayım, buna yaşamak denirse elbette ki hâlâ yaşıyorum...
Kamer: Şu an...
Kamer: Tek istediğim kafamı duvarlara vurmak.
Tımarhane Kaçkını: Oyyhh, ben o güzel kafana kıyamam ki...
Kamer: Bak işte buna inanmam.
Kamer: Bana sen başından kıydın. -_-
Tımarhane Kaçkını: O niye ki? Ne yaptım ben sana?
Kamer: Senin gibi bir zırdeliye alışacağımı bile bile bana mesaj attığın ilk gün çoktan kıydın, sen bana.
Tımarhane Kaçkını: İyi madem.
Tımarhane Kaçkını: Yazmam bir daha.
Tımarhane Kaçkını: Sen de yazma, bir daha.
Kamer: Bak, tımarhane kaçkını.
Kamer: Uğraşmaktan tuhaf bir şekilde zevk aldığımın zır delisi.
Tımarhane Kaçkını: Hakaret etmekten başka bir şey bilmez misin, sen? -_-
Kamer: Lan oğlum tükürürüm ben böyle işe.
Kamer: Kızım en son sen bana anonimcilik yaparak yürüyordun, bende senin yolunu kesiyordum.
Kamer: Ne ara biz bu raddeye geldik?
Kamer: Ne ara sen bana trip atacak, ben de senin tribini çekecek seviyeye geldik arkadaşım?
Tımarhane Kaçkını: Arkadaşım deme bak ilerde lazım olur. 😅
Kamer: Ha ha ha!
Kamer: Çok güldüm!
Tımarhane Kaçkını: Ne var yani?
Tımarhane Kaçkını: Kaç zamandır tek kelime karşılık almadan onlarca kez seni seviyorum dedim sana.
Tımarhane Kaçkını: Yediğim tonla hakarete rağmen yılmadım.
Tımarhane Kaçkını: Beni sana getirmeyeceğini bile bile, ayaklarım kan revan içinde yürüdüm, senin yollarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panzehir 🌙 Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Dizginlerini an olsun bırakmadığın öfkenin seni zehirlemesine daha ne kadar müsaade edeceksin? (Görüldü.) ✔✔ Kamer: Sanane? Bilinmeyen Numara: Ben... Bilmem... ...