Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...
Beğenmeniz dileğim ile... ❦
🌙
Tımarhane Kaçkını: Bu...
Tımarhane Kaçkını: Bu, tıpkı; bir zehir gibi.
Tımarhane Kaçkını: Şah damarımdan sinsice süzülüp kanıma karıştığını ve hakimiyeti yavaş yavaş ele geçirdiğini hissediyorum.
Tımarhane Kaçkını: Korkuyorum...
Tımarhane Kaçkını: Çok korkuyorum, Kamer...
Tımarhane Kaçkını: Zihnimde dönüp duran, bütün direncimi katran kaplı topuklarının altında hunharca çiğneyen bu aptal saçması düşünceleri zerre kontrol edemiyorum ve öylesi korkuyorum ki...
Kamer: Psikolojik danışmanlık için herhangi bir ücret talep etmeli miyim?
Tımarhane Kaçkını: Teşekkür ederim.
Kamer: Oysa henüz tedavi aşamasına dâhi geçmemiştik.
Tımarhane Kaçkını: Varlığın, varlığıma bahşedilmiş en büyük şifa iken tedavi yahut ilaca ne gerek?
Kamer: Cık cık cık...
Kamer: Senin gibi bir hemşirenin böylesi bilim dışı bir cümle kurması hiç hoş değil.
Tımarhane Kaçkını: Çalışmadığımı söylemiştim.
Kamer: Bu hemşire olduğun gerçeğini değiştirmez.
Tımarhane Kaçkını: Daha çalışmaya başladığı ilk gün istifa eden bir hemşire...
Tımarhane Kaçkını: Ben zaten yaraları sarmayı hiç becerememiştim.
Tımarhane Kaçkını: Yalnızca sandım ki...
Tımarhane Kaçkını: Benim yaralarım kan revan içinde irin yuvası haline gelmişken, başkalarının yaralarını sarabilirsem, ben de iyileşebilirim.
Kamer: Ama yaraların daha çok kanadı?
Tımarhane Kaçkını: Keşke kanasaydı.
Tımarhane Kaçkını: Kangren oldu, her uzvum. Çürüdü ve ağır ağır, acı içinde can çekişerek yitirdim.
Kamer: Hâlâ acıdığını söylemiştin?
Tımarhane Kaçkını: Tüm hislerimi yitirdiğime emindim.
Tımarhane Kaçkını: Yaşamsal fonksiyonlarımın her birini bereli ellerimle defn etmiştim, toprağa.
Tımarhane Kaçkını: Yalnız sevdan kalbime düştüğü an...
Tımarhane Kaçkını: O an, o çorak topraklara öylesi bir rahmet serpildi ki; her biri birer birer dirilip şifa buldu. Ve nâzikçe eski yerlerine kuruldular.
Kamer: Yanılmışsın demek ki...
Kamer: Sevince geçmiyormuş bak.
Tımarhane Kaçkını: Hayır, asla yanılmadım...
Tımarhane Kaçkını: En bi çok sevince geçiyor.
Tımarhane Kaçkını: Sevdan, bir panzehir...
Tımarhane Kaçkını: Evrendeki bütün zehirlere şifa bahşedecek, en kudretli panzehir.
Tımarhane Kaçkını: Benim Panzehir'im...
Kamer: Tımarhane Kaçkını.
Kamer: Unutma ki, her şeyin fazlası öldürücü bir zehirdir.
Kamer: Dikkat et de sevdan, zehrin olmasın...
Tımarhane Kaçkını: Ona da razıyım.
Tımarhane Kaçkını: Ona da kabulüm.
Tımarhane Kaçkını: Sevdandan daha güzel bir ölüm olamaz ki, benim aciz varlığıma...
Kamer: Bazen ciddi anlamda sinirlerimi bozuyorsun.
Kamer: Kendini aşağılamaktan başka bir halt bilmez misin sen?
Tımarhane Kaçkını: Sanırım biliyorum.
Kamer: Neymiş o?
Tımarhane Kaçkını: Seni seviyorum ay ışığım...
(Görüldü.) ✔✔
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panzehir 🌙 Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Dizginlerini an olsun bırakmadığın öfkenin seni zehirlemesine daha ne kadar müsaade edeceksin? (Görüldü.) ✔✔ Kamer: Sanane? Bilinmeyen Numara: Ben... Bilmem... ...