Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...
Beğenmeniz dileğim ile... ❦
🌙
🌙
Her gece ninni yerine kâbuslarının hırıltılarıyla, öfkeden gıcırdattığı dişlerinin melodileriyle uykuya dalan küçük bir kız çocuğuydum.
Ve benim kurmaya cür'et edebildiğim en kudretli ve parıltılı düşüm...
"Hadi son bir lokma daha ay parçam." diyerek elindeki çatalın ucunda asılı kalan yoğurda bulanmış patates kızartmasını ağzıma doğru uzattı.
Yüzümü buruşturup başımı geri çekerken huysuzca homurdandım. "Bir lokma daha diye diye bütün tabağı yedirdin ama ay ışığım."
Etli dudakları muzipçe kıvrıldı. "Kadın dediğin etine dolgun olacak ama birtanem." dedi, sağ gözünü çapkınca kırparken.
Kaşlarımı çattım. "Ne o öyle pazardan kurbanlık küçükbaş alır gibi?" Ellerimi göğsümün üzerinde bağladım. "Beğenmiyorsanız diğer seçenekleri bir gözden geçirin Kamer bey."
Çatalın ucunda hâlâ beni bekleyen patatesi ağzına attıktan sonra birkaç kez çiğneyip yuttu, ardından bacaklarımın üzerine bıraktığı tepsiyi aldı ve odadaki sehpaya bıraktı. Uzun bedenini yeniden yatağa bıraktığında ellerini başımın iki yanından yatağa sabitleyip kollarının arasında haps olmamı sağladı. Yakınlığının verdiği adrenalin soluklarımın hızını cilalarken tavırlı ifademden ödün vermeme çabamla bakışlarımı kaçırdım.
Yüzü yüzüme meyillendi, dudakları bir nefeslik mesafeye değin yanaştı. "Hangi diğer seçeneklermiş onlar ay parçam?" Fısıldadı, dolgun dudaklarını yumuşak ve nemli etlerinin kıpırtısı, yüreğimi gıdıkladı.
Elalarımı anlık mavilerine dokundurup yeniden kaçırdım, güzelliğine ağzı sulanmış arzular besleyen, adını anımsayamadığım tuhaf bur dürtü boğazımda titreyen küçük çıkıntının tepesine tünedi ve yutkunmam için tepinmeye başladı. Direndim. "Bilmem." dedim, omuzlarımı silktim. "Başka adaylar olabilir, belki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panzehir 🌙 Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Dizginlerini an olsun bırakmadığın öfkenin seni zehirlemesine daha ne kadar müsaade edeceksin? (Görüldü.) ✔✔ Kamer: Sanane? Bilinmeyen Numara: Ben... Bilmem... ...