Lütfen satır aralarını sahipsiz, kelimelerimi boynu bükük bırakmayınız...
Beğenmeniz dileğim ile... ❦
🌙
Tımarhane Kaçkını: Her gün ısrarla o pastaneye gitmende herhangi bir art niyet olmadığını sanıyordum...
Tımarhane Kaçkını: Mahallede tur atan dedikodulara kulaklarımı tıkamakta başarılı olsam da iç sesimi susturamıyorum... 😔
Tımarhane Kaçkını: Üstelik inatla o bayat poğaçalardan vazgeçmeyişinde iç sesimin vesveselerini kamçılıyor...
Tımarhane Kaçkını: Kamer, cidden. Çıldırmak üzereyim...
Kamer: Bu dedikodular benim hakkımda olduğuna göre ortada senlik bir durum olmadığını sanıyorum?
Tımarhane Kaçkını: Bak o pastanedeki kasiyer kızın saçları çok güzel... -_-
Tımarhane Kaçkını: Benim ellerimden yolunmak suretiyle o canım bal köpüğü saçlarını kaybetmesini istemem. Beni kışkırtma Kamer.
Tımarhane Kaçkını: Sana aptalca hatta çılgınca gelebilir ama ben tam 2 yıl, 28 gün, 15 saat ve 43 dakikadır seni uzaktan izlemekle yetinmiş ve daha yenidir minicikte olsa iletişim kurmayı başarabilmişken aramıza girmesine izin veremem...
Kamer: Karşıma çıkmaya dâhi cesareti olmayan kız mı, bana hesap soruyor?
Tımarhane Kaçkını: O bayat poğaçalardan vazgeçmemenin karşılığında sevgili falan mı oldunuz?
Tımarhane Kaçkını: Hayır yani, senin gibi soğuk nevale bir adamı nasıl tavladı aklım almıyor?
Tımarhane Kaçkını: Bunca zamandır mahalledeki hatta diğer mahallelerdeki kızlar bile peşinde koştu ama hiç bir şey elde edemedi.
Tımarhane Kaçkını: Ama her 10 erkekten tamamıyla dedikodusu çıkmış bir kıza mı kapıldın? 😤
Kamer: Ne zamandan beri önyargılısın?
Kamer: O kaçık magazin muhabirlerinden hâllice teyzelerin lâflarına inanmak yerine gelip önce bana sorabilirdin?
Kamer: Ya da hakkında tek kalem bilgin olmayan bir kızı yargılamaktansa işin aslını araştırmayı deneyebilirdin?
Kamer: Hem baksana...
Kamer: Bana kendimi zehirlediğimi söylerken farkında değildin belki ama, kendini o aptal dedikodularla zehirleyen sensin...
Kamer: Söylesene...
Kamer: Kendini zehirlemekten ne zaman vazgeçeceksin?..
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panzehir 🌙 Texting
Teen FictionBilinmeyen Numara: Dizginlerini an olsun bırakmadığın öfkenin seni zehirlemesine daha ne kadar müsaade edeceksin? (Görüldü.) ✔✔ Kamer: Sanane? Bilinmeyen Numara: Ben... Bilmem... ...