Po jutrze święta. Każdy już nie może się ich doczekać.
A wy jedziecie do domu na święta? - zapytałam chłopaków gdy siedzieliśmy w moim dotychczasowym pokoju.
Tak. Wszyscy oprócz Syriusza. - powiedział Peter zajadając się fasolkami. - A ty?
Też wracam. Ale czemu Black zostaje? - zagadnęłam.
Bo moja rodzina uważa mnie za zdrajce. Nienawidzą mnie, dlatego, że jestem z czystokrwistej rodziny i jako jedyny trafiłem do Gryffindoru. - mówił obojętnie-a na wakacje zwykle jeżdżę do Jamesa.
Przykro mi - zaczęłam. Chwilę jeszcze pogadaliśmy i udaliśmy się na boisko na trening.
Hej wszystkim. Jako, że po świętach jest mecz z Krukonami to zrobię wam trening też jutro. Punkt 13:00 nie spóźnić się. A teraz na miotły i ćwiczymy.
Najpierw lataliśmy 20 kółek wokół boiska,później była praca w parach a jako że szukający jest jeden zaczęłam ćwiczyć różne triki na miotle. Często słyszałam brawa. Na końcu odbył się mini mecz i zmęczeni ruszyliśmy do dormitorium. W pokoju od razu ruszyłam do łazienki. Umyłam się i włosy też a następnie przebrałam się ze stroju do gry w normalne ubranie i wysuszyłam włosy zaklęciem. Wyszłam gotowa. Następnie wszyscy wyszliśmy na obiad. Na miejscu pogadałam trochę z dziewczynami i wróciłam do pokoju czytać moją ulubioną mugolską książkę. Pewnie się zastanawiacie skąd mam mugolskie książki? Powiem tak, najlepsza przyjaciółka mamy, z którą poznały się w Hogwarcie jest mugolaczką. Mówię na nią ciocia Klara, z resztą i tak jej to nie przeszkadza. Często dostaje od niej na święta czy urodziny książki. Bardzo lubię czytać. Skończyłam książkę około wieczora więc weszłam do łazienki i po jakiś 20 minutach wyszłam z niej gotowa do spania. Musiałam to robić cicho bo chłopcy już zasnęli. Ja po chwili również już spałam.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Pierwsze miejsce w kategorii Huncwotka! Dziękuję wszystkim!
Miłego dnia lub nocy! 😉
CZYTASZ
Dwa oblicza
RandomCzasy Huncwotów Życie pewnej dziewczyny zmieni się i to bardzo. Czy to przez chłopaka? A może też przez coś innego? Co się stanie gdy James odpuści sobie Evans? Przeczytajcie sami! (niektóre rzeczy nie będą zgodne z Harrym Potterem)