Zach Bennett
Kısa bir duşun ardından havluyu belime sarıp banyodan ayrıldım. Odaya bağlı olan kıyafet odasına ilerleyip üzerime rahat bir şeyler geçirdikten sonra odadan çıktım.
Merdivenlere ilerleyip aşağıya inerken aynı zamanda da "Perri," diye seslenmekten alamamıştım kendimi. İsmi bile huzur veriyordu resmen.
Mutfağa doğru adımlayacağım sırada fark ettiğim aralıklı kapı yerimde donup kalmama sebep olmuştu. Lanet olsun! Yemeğini yedikten sonra onu evine bırakacaktım zaten. Neden işleri zorlaştırıp gitmişti ki?
Sinirle kapıya tekme vurarak kapattım. Geri yukarı çıktığımda odaya kısa bir göz gezdirdim. Aradığım şeyi bulunca yüzümde geniş bir gülümseme oluştu.
Perri'yi buraya getirdiğimde üzerinden çıkardığım siyah hırkasını elime alıp kokladım. O kendisine has kokusu genzimi yakıp geçerken benden bu denli nefret ettiği aklıma geldiğinde yüzümde sinirli bir gülümseme oluştu.
Elimdeki hırkayı bırakmadan geri mutfağa ilerledim. Hırkayı sandalyelerden birisine bırakıp "Sen burada bekle Perri. Şimdi sana bir şeyler hazırlayıp karnını doyuracağız," dedim ve işe koyuldum.
Basitçe bir makarna hazırladıktan sonra tabaklara yerleştirip birini Perri'nin önüne, diğerini de kendi önüme koydum.
"Başlayabilirsin Perri."
Ben makarnamı yedikten sonra Perri'nin tabağına baktığımda hiçbir şey yemediğini gördüm. Hadi ama, o kadar berbat yapmış olamam değil mi?
"Yemeğini yemeyecek misin?"
Perri tepkisizce bana bakarken oturduğum sandalyeden kalkıp yanına ilerledim. Makarnasına çatalını daldırıp çıkardım. Ardından ona uzattığımda ağzını açmamıştı.
"Yapma bebeğim. Sadece bir kez?"
Çatalını tekrar uzattığımda hâlâ daha ağzını açmamakta kararlıydı. Bir elimi çenesine yerleştirip ağzını açması için zorlarken kafasını sağa sola sallamasıyla makarnalar hırkasına dökülmüştü.
Sinirle geri çekilip "Beğendin mi yaptığını?" diye sordum. Lakin o hâlâ daha sessizliğini koruyup susuyordu.
➰
PERRİ CAROL:
ZACH BENNETT:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI
Fiksi Remaja[tamamlandı] Uyanacaktı. Başını oynatıp yatış pozisyonunu değiştirdi. Sanırım gitme vaktim gelmişti. Ona son kez bakıp odasının açık kapısından koridora çıktım. Ses çıkarmamaya özen göstererek aşağı kata indikten sonra çıkış kapısına doğru adımladım...