32|ACI

18.9K 843 178
                                    

Lavin ⬆️

William Novák

Gördüğüm kâbusun etkisiyle aniden açtım gözümü. Bakışlarımı etrafımda gezdirdiğimde rüya olduğunu yeni yeni idrak ediyordum. Ellerimi rüya olmanın rahatlığıyla saçlarımın arasından geçirip bir süre bekledim.

Yine salonda uyuyakalmıştım. Ellerim kandan neredeyse gözükmeyecek raddeye gelmişti. Kurumuş kanlar bileklerime kadar uzanıyor, eklem yerlerim deli gibi sızlıyordu. Sanırım soğuk bir duş alsam iyi olacaktı.

Oturduğum soğuk zeminden zorlukla kalkıp telefonumu cebimden çıkardım. Adam'dan gelen mesajı görmemle rahat bir nefes aldım. Zach'in gitmeden önce bana bıraktığı ve Perri'ye vermemi istediği kargo paketini Adam'a teslim etmesi için vermiştim. O da kabul etmişti.

Adam'ın attığı mesaj bildirimlerine girdiğimde bıkkınca bir nefes aldım. Perri'nin kötü bir halde olduğuna dair birkaç şey zırvalamıştı. Okumayı es geçip aramaya karar verdim. Hiç iyi olmamıştı Zach'in gitmesi.

Adam ilk çalışta telefonumu açtığında hoparlöre alıp üzerimdeki kazağı çıkardım.

"Umrunda olur diye söylüyorum Lavin'i zor tutuyorum okulda. Perri aramış, tutturdu sesi kötü geliyor diye."

"Piç sevgilisi nerede?"

"James spor salonunda sürtükleriyle meşgul."

"Sikeyim! Geliyorum yarım saate. Kaybolmayın bir yere."

Adam telefonu kapattığında sinirle birkaç küfür mırıldanıp sabah sabah günlük sinir dozumu tamamladım. Şu güne rahatça başladığım bir an hatırlamayalı uzun süre olmuştu. Üzerimdeki son kalan kıyafetleri de çıkarıp kendimi duşa attım.

Duştan çıktıktan sonra üzerime okulun formasını giyip dolaptan rastgele bir kapüşonlu aldım ve formanın üzerine geçirdim. Arabamın anahtarıyla telefonumu da alıp garajdan ayrıldım. Kısa sürede arabamda yerimi aldığımda hızla okula sürdüm.

Hızlı sürmemden dolayı 5 dakikada okula varmıştım. Şu an 3. dersin sonlarındaydılar. Ben sınıfa çıkana kadar teneffüs zili çalardı. Bu da tam zamanında geldiğimi gösteriyordu.

Tam da tahmin ettiğim gibi ben sınıfa çıktığımda zil çalmış, hoca sınıftan ayrılmıştı. Sınıfa girdiğimde Lavin ile Adam'ı kavga ederken gördüm. Daha doğrusu Lavin ona boş tehditler savuruyor, Adam'da birinin onu kurtarması için etrafına yardım dilenircesine bakınıyordu.

En sonunda Adam dayanamayıp "Lan yeter başımın etini yedin sabahtan beri bir sus lan bir sus!" diyip ayaklandığında beni gördü. Gözleri mutluluktan parlayacaktı neredeyse. Hızla yanıma gelip "Al biraz da bunun başını şişir," dedi Lavin'e. O ise dudaklarını büzmüş sinirle sınıfı terk etmekte olan Adam'a bakıyordu.

Ah, o büzdüğün dudaklarına yapışmak için nelerimi vermezdim be kadın!

Adam koşar adımlarla sınıftan çıktığında Lavin'e dönüp "Gidiyoruz," dedim ve arkamı dönüp sınıftan çıktım. O da birkaç dakika sonra elinde okul çantasıyla gelip peşime takılmıştı.

Müdürden izin alma faslını es geçip direkt bahçeye park ettiğim arabama ilerledim. Arabanın kilidini açtıktan sonra sürücü koltuğunun yanındaki kapıya ilerleyip açtım. Lavin teşekkür ederek arabaya bindiğinde ben de ardından kapattım kapıyı.

Sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdım ve Perri'nin evine doğru sürdüm. Zach neredeyse  her gece Perri'nin evinin çevresinde dolaştığı için biz de belli bir süre sonra onu artık nerede bulacağımızı öğrenmiştik. Bu sayede de Perri'nin evinin yolunu ezberlemiştik.

SAPLANTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin