1|DOKUNUŞ

81.6K 2.1K 700
                                    

Zach Bennett

Gecenin bir vakti yine buradaydım. O uyurken her detayını iyice izleyip aklıma kazıyordum. Çünkü onun yanına her geldiğimde sanki sonmuşçasına ona doya doya bakmak istiyor, öyle de yapıyordum.

Elim istemsizce ona doğru uzanırken parmaklarımın ucuyla bir süre yanağını okşadım. Oldukça dikkatli davranmaya çalışıyordum çünkü uyanmasını istemiyordum.  Ne kadar süre o şekilde kaldım bilmiyorum ama hareketlenmesiyle birlikte geri çekmek zorunda kalmıştım kendimi.

Bana arkasını döndüğünde biraz daha burada kalırsam onu uyandıracağımı yavaş yavaş idrak etmeye başlamıştım. Lakin parmaklarım aksini iddia edermiş gibi saçlarına uzanmıştı. Yüzünü kapatan saçlarını usulca geriye doğru atarken yüzümdeki gülümsemeye engel olamıyordum. Uyurken o kadar masum duruyordu ki...

Kendime engel olamayıp oturduğum yataktan ayaklandım ve diğer tarafa geçip yere diz çöktüm. Dirseğimle hemen yanı başımdaki komodinden destek alıp parmaklarımı bu sefer de yüz hatlarında gezdirmeye başladım.

En ufak dokunuşum bile beni bambaşka diyarlara sürüklüyordu âdeta. Belki de onu gözümde çok ulaşılmaz gördüğüm içindi bu saçma tavırlarım. Ama bunu zamanla anlayacaktım.

Parmaklarım bu sefer de dudaklarında yerini aldı. Öylece dudaklarının üzerinde gezinirken kendime daha fazla bu işkenceyi yapamayacağımı fark ediyordum.

Bir şeyler mırıldandığını işittiğimde kendimi istemesem de durmaya zorladım. Uyanacaktı. Başını oynatıp yatış pozisyonunu değiştirdi. Sanırım gitme vaktim gelmişti. Ona son kez bakıp odasının açık kapısından koridora çıktım. Ses çıkarmamaya özen göstererek aşağı kata indikten sonra çıkış kapısına doğru adımladım.

Evden çıkmadan önce son kez arkama baktım. Çok az kalmıştı. Artık karşısına çıkmam gerekiyordu ve zamanı gelmişti. Bunun bilinciyle istemsizce kendi kendime mırıldanmama engel olamamıştım.

"Çok yakında bebeğim...çok yakında!"

SAPLANTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin