Zach Bennett
Yüzündeki anlamsız ifadeden ne düşündüğünü bir türlü anlayamıyordum. Daha doğru dürüst sürprizimi bile görmemişti ama sanırım beğenmemişti.
"Ne bunlar?"
Ah Perri, beni delirtiyorsun.
"Sadece takip et."
Kırmızı loş ışıkta yerdeki siyah gülleri takip ederek merdivenlere kadar ilerledi. Ben de arkasından onu takip ediyordum.
Merdiven basamaklarını yavaşça çıkıp güllerin devam ettiği yerden ilerledi ve asıl sürprizin olduğu kapının önünde durdu. Kapıyı yavaşça aralayıp içeri girdiğinde bir süre olduğu yerde bekledi.
Sabahtan beri bu evi düzenlemekle uğraşmıştım fakat William beni arayıp Perri'nin bara gideceğini söylemeseydi daha da güzel olabilirdi.
Sonuç olarak o artık yanımdaydı ve ona hazırlayacağım daha bir sürü sürpriz vardı.
"Ben... t-teşekkür ederim ama böyle bir şeye hiç...gerek yoktu."
Yüzü gülüyordu, heyecandan kekeliyordu, en önemlisi de onu mutlu etmiştim. Lanet olsun, bu berbat müthiş bir histi!
Öyle çok abartılı şeyleri sevmediğini bildiğim için çok da abartılı olmayacak şirin bir sürpriz hazırlamak istemiş, onun hoşuna giden şeyleri esas almıştım. Ortaya da böyle bir sonuç çıkmıştı.
Odanın bir duvarına boydan boya sinemayı aratmayacak şekilde bir düzen kurdurmuştum. Tam karşısındaki yatağın üst kısmını beyaz ince battaniye tarzı bir şeyle kapatıp loş bir ortam yaratmak için ufak ışık huzmeleri yerleştirmiştim.
Yere de aynı şekilde bir battaniye serip üzerine kahve, birkaç çeşit çikolata, marshmallow gibi atıştırmalıklar yerleştirip vanilya kokulu mumlarla da güzel bir ortam yarattığımı düşünüyordum. Odanın bir köşesinde de kocaman bir siyah gül demeti vardı.
Onun karşısına çıkmadan önce bu şirin eve bir türlü denk gelmiştim ve bir gün karşısına çıktığımda onu bu eve getirmek için burayı satın almıştım. Bugünü de bu evde geçirmek istemiştim çünkü benim için ayrı bir önemi vardı burasının.
"Ne izlemek istersin?"
En sevdiği şeylerden birisi de animasyon filmleri seyretmekti ama ne isterse izleyebilirdik. Önemli olan onun istekleriydi benim için.
"Bir şey izlemek istemiyorum. Sadece sohbet edelim."
Yüzümdeki gülümsemeye engel olamadım. Normalde olsa benimle muhattap olmamak için bir sürü film seçer, onları izlemeye başlardı. Ama şu an benimle sohbet etmek istiyordu. Bana karşı olan davranışlarının değiştiğini hissedebiliyordum.
"Mutfağa gidip geliyorum."
Odadan ayrılıp koşar adım mutfağa ilerledim. Ne kadar çabuk işimi bitirirsem o kadar iyiydi benim için. Hızla ısıtıcıya biraz su koyup kaynamasını bekledim. O esnada da gözüm saate kaymıştı. Yeni yıla 2 saat kadar bir süre kalmıştı.
Isıtıcının sesini duyduğumda suyu alıp yukarı çıktım. Odaya girdiğimde Perri'yi yere oturmuş çikolata dolu paketlerden birisini açıp çikolataları yerken gördüm. Bu kadar şirin olması bende her an onu öpme isteği uyandırıyordu. Ama bu güzel anı Perri'ye istemediği şeyleri yaparak mahvetmek istemiyordum.
Ben de aynı şekilde Perri'nin yanına oturup kahve paketini açtım ve sıcak suyla ikimize de kahve hazırladım.
"Kahve? Şaşırtıyorsun beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTI
Teen Fiction[tamamlandı] Uyanacaktı. Başını oynatıp yatış pozisyonunu değiştirdi. Sanırım gitme vaktim gelmişti. Ona son kez bakıp odasının açık kapısından koridora çıktım. Ses çıkarmamaya özen göstererek aşağı kata indikten sonra çıkış kapısına doğru adımladım...