12.Bölüm. "Tekne Gezisi."

21.5K 924 96
                                    

Desteğinizi esirgemediğiniz için çok çok teşekkür ederim ♥Yazım hataları için ayrıca özür dilerim.Bir ara hikayeyi komple düzenlemeye alacağım.İyi okumalar bücürüklerim ♥

MEDYA: _borntoread_ adlı kullanıcının yaptığı çalışma var.Ona buradan teşekkürlerimi iletiyorum.Gerçekten çok sevindim.Ayrıca böyle çalışmaları olan(yoook diye bağırırlar) bana mesaj atabilirim seve seve yayınlarım. Ayrıca medyada Derin'in giydiği kıyafet var.

PLAYLİST:Taylor Swift-Safe&Sound

###

Gökhan'ın burada ne işi vardı?

Gökhan alaycı bir gülümsemeyle bana baktı ve yataktan doğruldu.Üzerinde kırmızı bir kazak vardı.Altına ise koyu renk bir kot pantolon giymişti.Ellerini cebine koyduktan sonra kafasını sağa doğru yatırdı.Beni şöyle bir süzdükten sonra gülümsedi.Ben ise öylece dona kalmıştım.Açıkçası beklediğim kişi Poyraz'dı,Gökhan değil.Evimi nasıl bulmuştu?Eğer evi mi bulduysa... Akra!

Gözlerim fal taşı gibi açılmış olacak ki Gökhan gülerek

"Merak etme,Akra'ya zarar vermedim.En azından henüz." dedi.

"Hemen.Evimden.Çık." dedim kelimelerin üzerine basa basa.Gökhan kafasını arkaya atıp güldü.

"Tabikide çıkacağım ama henüz değil."

"Çıkmazsan bağırırım ve herkes uyanır." diye tehtid ettiğimde böyle bir şeyi yapamayacağımı biliyordum.Annemi uyandıramazdım.Eğer uyanırsa ona her şeyi açıklamak zorunda kalırdım.

"Aptal olma Derin.Bağırmayacağını ikimizde biliyoruz." dedi küstahca.Gökhan odamın içinde dolanıp odamı incelerken çantamın masanın üzerinde olduğunu farkettim.Ağzı açıktı.Biber gazı.Çantamın içindeki biber gazına ulaşmalıydım!Gökhan'ın arkası dönüktü ve Akra ile olan fotoğrafımız elindeydi.Tam sırası Derin,diye geçirdim içimden.Bir kaç adım atmıştım ki Gökhan'ın sesiyle olduğum yere çivilendim.

"Kardeşin ne kadar da tatlı." dedi sevecen bir sesle.Sesi tüylerimi ürpetiyordu.Ona sert bir bakış attım.Gökhan dudaklarını büzdü.

"Yapma ama Derin.Sana zarar vermeye gelmedim.Seni uyarmaya geldim."

Pekala,biraz korkmuştum.Çünkü ilk defa bir erkek evime geliyordu.Elbette Poyraz'da gelmişti ama o farklıydı.Onun bana zarar vermeyeceğini biliyordum.Ama Gökhan her şeyi yapapilirdi.

"Sen mi beni uyaracaksın?" dedim kendimden beklemediğim emin bir sesle.

"Tabikide Derin.Aklın varsa dediklerime dikkat edersin."

Hafifçe gülümsedim. "Çık dışarı Gökhan."

"Ne kadar da kabasın," dedi.Elini kalbinin üzerine koyduktan sonra ekledi."kırılıyorum ama."

"Umrumda değil.Çık dışarı." dedim hızlıca.Gökhan kaşlarını çattı.Çerçeveyi yerine koydu ve bana doğru geldi.Bir çantaya baktım bir Gökhan'a.Bir kaç adım sonra yanına olacak Derin.Çantaya tekrardan baktım. Alman gerek Derin. Çanraya doğru hızlı adımlar attım ama önümde koca beden buna engel olmuştu.İşaret parmağını sağa sola salladıktan sonra

"Yaramaz kız seni." diye mırıldandı.Ellerimi göğsüne koyduktan sonra onu iktirdim.

"Beni dinle Derin.Fazla vaktim yok.Poyraz'ın buraya geldiğini biliyorum." Vücudumda bir şok dalgası hızla yayılırken yutkundum.Poyraz'ın buraya geleceğini nereden biliyordu?

"Poyraz'a güvenme Derin.O iyi biri değil.Sana yardım edemez." Güldüm.Gökhan bana aldırmadan devam etti."Onun hakkında hiçbir şey bilmiyorsun."

YIKINTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin