MEDYA:Derin
PLAYLİST:Ed Sheeran-Give Me Love
Lunapark fikirleri için teşekür ederim.Kimleri olduğunu hatırlamıyorum ama bir kısmını kullandım.
###
Pekala,bu gerçekten sıkıcıydı.Ne Poyraz,ne de Minel konuşuyordu.Cidden sıkılıyordum.Aynadan arada Minel'e baktığımda bana baktığını görüyordum ve hemen gözlerimi kaçırıyordum.Minel yaşına göre oldukça büyük gösteriyordu.
"Poyraz." diye fısıldadım.Poyraz kafasını bana doğru çevirdi.
"Şey,bir mağazaya uğrayabilir miyiz?" diye sordum üzerimdeki kıyafetleri göstererek.Poyraz kıyafetlerimi inceledkten sonra gülümsedi.
"Parasını sonra veririm." dedim bir çırpıda.
"Gerek yok bücürük." dedi Poyraz.
"Abi neden Derin Abla'ya bücürük diyorsun?" diye sordu Minel.Yutkunarak Poyraz'a doğru döndüm.Poyraz oldukça rahat gözüküyordu.
"Ona bu ad yakışıyor." dedi rahatlıkla.Bu çocuk hiç utanmıyordu?!Yanaklarımın kızarıklığını gizlemek amacıyla kafamı cama çevirdim.
Poyraz arabayı kaldırıma park ettikten sonra karşıdaki mağazayı gösterdi.Tasarımı gerçekten çok hoştu.Arabanın kapısını açtım ve dışarıya çıktım.Poyraz arka kapıyı açtı ve Minel'i kucağına aldı.Karşıya geçtikten sonra Minel'i yere indirdi ve elini tuttu.Bartu haklıydı.Poyraz Minel'e gerçekten çok değer veriyordu.Minel'e baktığımda Akra aklıma geliyordu.Eskiden ben de onun elini tutup gezdirirdim.Ama şimdi...
"Elini tutabilir miyim?" Duyduğum sesle başımı yere eğdim.Minel boşta kalan elini bana doğru uzatıyordu.Gülümsedim.
"Tutabilirsin." Minel'in küçük elleri elimi sarmaladığında bakışlarımı Poyraz'a doğru çevirdim.Bakışları benim mavi gözlerimle birleştiğinde yüzünde hafif bir tebessüm vardı.
Mağazadan içeriye girdiğimizde kadın önce bana daha sonra Poyraz'a baktı.Yüzündeki sahte gülümsemeyle yanımıza doğru geldi.
"Hoşgeldiniz Poyraz Bey." dedi itici bir ses tonuyla.
Hoş goldonoz pöyroz böy, diye taklit ettim içimden.
"Onun bedenine göre kıyafet lazım bize." dedi Poyraz beni göstererek.Kadın somurtarak bana baktı.Beni inceledikten sonra,
"Ona uygun beden var mı bakayım." dedi ve arkasını dönüp kıyafetlere bakmaya başladı.Ağzımı aralayarak gözlerimi kıstım.
"Ono oygun bodön vör mu bököyum." dedim biraz sesli bir biçimde.Poyraz dirseğiyle beni dürtükleyerek güldü.Minel Poyraz'la ikimiz elinden kurtularak sandalyeye oturdu.Kadın elinde bir etek ve bol bir gömlekle gelince yüzümü buruşturdum.
"Ben bunları giymem."
Poyraz güldü."Siz zahmet etmeyin biz bakarız." dedi ve kıyafetlere bakmaya başladı.Hızlı adımlarla Poyraz'ın yanına gittim.Poyraz kazaklara bakarken ben kot pantolonların olduğu yere gittim ve dar paça bir pantolon aldım.Poyraz'a gösterdiğimde,
"Daha bol bir seyler bulamadın mı?" diye sordu.
"Neden?" diye sordum.Önündeki kazaklarını incelemeye devam ederken,
"Üzerine çok yapışır o." diye cevap verdi.
"Bunu seçtim." dedim ve kot pantolonu koltuk altımın arasına sıkıştırıp kazaklara baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIKINTI
Novela JuvenilYayınlama Tarihi:6 Temmuz 2014 [Tamamlandı, düzenlemede.] •Bu ad ile yayınlanan ilk hikayedir. Taklitleri değil, aslını okuyun.• ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Dizlerini karnına çekmiş, boş gözlerle evine girip çıkanları izleyen küçük bir kız çocuğu. Ağlamaktan ko...