15.Bölüm. "Uyku."

20.5K 901 109
                                    

Merhaba :) Vote ve yorumlar için teşekkür ederim.İyi okumalar ♥

MEDYA:Buğra Kaya

PLAYLİST:Taylor Swift-Back To December

###

"Buğra?" dedim şaşkınlıkla harmalanmış ses tonumla.Bağru onu tanıdığıma sevinmiş olacak ki gülümsedi.Daha sonra bakışları Poyraz'ın üzerinde sabitlendi.

"Derin?Bu gerçekten sensin değil mi?Derin Arlı?"

Ufak çaplı bir kahkaha attım.

"Evet benim.Buğra Kaya." dedim.Buğra elini tutmam için uzattığında bir an duraksadım.Ama daha sonra hemen toparlanıp Buğra'nın elini sıktım.

Buğra ile dövüş kulübünde tanışmıştık.O elbette dövüşmüyordu,oranın sahibinin oğluydu.Buğra kahvesini üzerime döktüğü için az kalsın çocuğu dövüyordum.Daha sonra bir kafeye gidip bana kahve ısmarlamıştı.İlk defa birine karşı bir şeyler hissetmiştim.Hatta ilk öpücüğümü bile ondan almıştım.Ama sonra o Amerika'ya gitmişti.Zaten gitmeden önce de ayrılmıştık.Döndüğünü bilmiyordum açıkçası.

Poyraz'ın beni arkadan cimciklemesiyle Buğra'nın elini bıraktım.Poyraz'a baktığımda suratında 'kısa keste gidelim." ifadesi olduğunu farkettim.Önüme döndüğümde ise Buğra'nın Poyraz'a baktığını farkettim.

"Derin?Arkadaşınla beni tanıştırmayacak mısın?"

Buğra'nın sorusuyla gözlerimi pörtlettim.Kekelemeye başlıyordum ki Buğra elini Poyraz'a doğru uzattı.

Derinsel bir fucuk!

Poyraz'ın ne yapacağını deli gibi merak ediyordum.Acaba Buğra'yı yandaki tezgahlara mı fırlatırdı?Yoksa onu yere yatırıp suratını mı yumruklardı?

Ama Poyraz hiç birini yapmadı.

Yüzündeki kaskatı ifadeyle Buğra'nın elini sıktı ve hızlıca geriye çekti.

"Poyraz," dedi dişlerinin arasından ve ardından ekledi, "Derin'in sevgilisiyim."

Buğra'nın yüzü birden soldu.Bana doğru baktı ama ben Poyraz'a bakmakla meşguldüm.Sevgilim mi?Nerden çıkmıştı bu böyle?

"Sevgilisi misin?" Buğra'nın hayal kırıklarıyla dolu sesini duyunca bakışlarımı ona doğru çevirdim.

Sertçe yutkundum."Evet." dedim itiraz etmek yerine.Neden böyle yapıyordum en ufak bir fikrim yoktu ama içimden bir ses Poyraz'a uymam gerektiğini söylüyordu.

Poyraz ona uyduğum için mutlu olduğunu belli eden huzurlu bir ses çıkardı.Buğra ellerini cebine koyduktan sonra omuzlarını yukarıya kaldırdı.

"Pekala,o zaman sonra görüşürüz Derin." dediğinde bende kafamı salladım ve gülümsedim.Buğra arkasını dönüp gözden uzaklaşmaya başladığında Poyraz'ın fısıldayan sesini farkettim.

"Allah'ın erkek devesi.Soyadında ezilir inşallah."*

Poyraz poşetleri alıp beni tekneye doğru iteklemeye başladı.

"Neden sevgilim dedin?" diye sorduğumda Poyraz gülümsedi.

"Neden kabul ettin?" Önüme döndüm ve tekneye kadar hiç konuşmadım.

Tekneye geldiğimizde üzerime rahat bir elbise geçirdim ve Poyraz ile birlikte yemeği hazırladık.Şimdi ise hava kararmak üzereydi.Güneş batıyordu.Poyraz dışarıdaki masaya tabakları taşırken ben de ayaklarımı suya uzatmış günbatımını izliyordum.Turuncu,en sevdiğim renkti.Bana huzur veriyordu.Rahatlatıcıydı.

YIKINTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin