17

261 36 49
                                    

Seokjin's P.O.V

Ένιωσα πολύ ηλιθιος που είπα την αλήθεια στον Yoongi. Ευτυχώς όμως δεν θύμωσε και τόσο πολύ.

Κανόνισαν και το επόμενο ραντεβού σε αυτόν τον γιατρό. Όμως ο Namjoon δεν πήγε. Μου είπε πως ένιωθε λίγο άρρωστος και έμεινε σπίτι, έτσι πήγα να τον δω από ενδιαφέρον.

Ήταν και η μητέρα του εκεί αλλά δεν μας ενοχλούσε.

Ο πατέρας του λείπει σε επαγγελματικό ταξίδι και μου είπαν πως θα γυρίσει την επόμενη εβδομάδα. Ίσως του μιλήσουν για τον Namjoon και για εμένα. Δεν ξέρω.

Καθόμουν αγκαλιά με τον Namjoon στο δωμάτιο του και κοιτούσαμε τον τοίχο. Πολλές φορές το έχουμε κάνει αυτό, είναι όμως πολύ ωραίο συναίσθημα να είσαι στην αγκαλιά του ανθρώπου που αγαπάς. Ίσως και το ωραιότερο.

Γύρισα το κεφάλι μου και τον είδα που με κοιτούσε στα μάτια. Χαμογέλασα και έκανε και εκείνος το ίδιο.

Δεν είπαμε τίποτα. Δεν χρειαζόταν να πούμε.

Μου έκλεισε το μάτι και ένιωσα τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν και να τσούζουν. Ήθελα να κλάψω από την χαρά μου. Είμαι τόσο ευτυχισμένος.

Έσκυψε και με φίλησε στα χείλη. Το φιλί ήταν αργό και ρομαντικό. Τα χέρια μου τυλίχτηκαν γύρω από τον λαιμό μου πριν καν το καταλάβω.

Με κοίταξε στα μάτια και ανέβηκε επάνω μου. "Namjoon" αναστέναξα. Δεν είχαμε αρχίσει καν και είχα αρχίσει τους αναστεναγμούς.

Ντράπηκα τόσο πολύ.

Συνέχισε να με φιλάει στα χείλη ενώ ένιωθα το σώμα μου να αναζητά το δικό του. Μου έβγαλε την μπλούζα και την πέταξε στο πάτωμα. "Το θέλεις;" με ρώτησε.

Δεν ήμουν σίγουρος. Τον αγαπώ, αλλά δεν νιώθω ακόμα την σιγουριά που θα ήθελα να νιώθω.

Δεν έχουμε ολοκληρώσει ακόμα. Είναι βέβαια ο πρώτος που με αγγίζει έτσι. Είναι ο πρώτος που με κάνει να αισθάνομαι τόσο ωραία κοντά του. Τόσο όμορφα με τα αγγίγματα του.

Κούνησα το κεφάλι μου γνέφοντας θετικά. Αυτό πίστευα πως ήταν το πιο σωστό εκείνη την στιγμή. Τον ήθελα πολύ. Για αυτό ήμουν απόλυτα σίγουρος.

Δεν έφυγε στιγμή μακριά από τα χείλη μου. Πλέον στεκόταν μπροστά μου σχεδόν ολόγυμνος, φορούσε μόνο το εσώρουχο του. Θαύμασα το σώμα που είχα ονειρευτεί τόσες πολλές φορές.

"Λέω να κάνουμε πρώτα κάποια προκαταρκτικα" μου είπε και επιτέθηκε στον λαιμό μου. "Όπως;" τον ρώτησα.

Μου έβγαλε το παντελόνι. Ήμουν και εγώ μπροστά του μονάχα με το εσώρουχο. Το οποίο από ότι φαίνεται, δεν θα έμενε εκεί για πολύ ακόμα.

Κόλλησε το σώμα του επάνω μου. Ήταν τόσο ζεστός. Ίσως να είχε και πυρετό. Δεν ξέρω. Τα χέρια μου βρέθηκαν στους ώμους του και τα δικά του τυλίχθηκαν γύρω από την στενή μου μέση.

"Θα σου δείξω, μωρό μου" είπε και με ανέβασε από πάνω του. "Θα κάνεις ότι σου πω;". "Ναι!" φώναξα.

"Σους" μου είπε και μου έκλεισε το στόμα. Πάνω στον ενθουσιασμό μου, ξέχασα πως βρισκόταν και η μητέρα του μέσα στο σπίτι.

"Ξεκίνα να κουνιέσαι επάνω μου". Έκανα όπως μου είπε ενώ τον κοιτούσα στα μάτια. Φαινόταν να το απολαμβάνει τόσο πολύ. Λογικά το έκανα καλά.

Έγειρε το κεφάλι του πίσω. Βρισκόμασταν και οι δύο σε πλήρη στύση. Έγειρα επάνω του ενώ δεν έπαψα να κουνιέμαι.

Έμπηξε τα νύχια του στην πλάτη μου. "Ν... ΝΑΙ!!" φώναξε και μέσα σε δευτερόλεπτα είχαμε ανταλλάξει θέσεις.

Κατέβασε το εσώρουχο μου με τα δόντια του. Το γυμνό και ερεθισμένο μου όργανο στεκόταν μπροστά του. Με κοίταξε και έγλειψε τα χείλη του.

"Θέλω να σε κάνω να αισθανθείς πολύ ωραία, Jin". Χαμογέλασα πλατιά. Έκανε και εκείνος το ίδιο και πήρε το όργανο μου στα χέρια του.

Έγλειψε ελάχιστα την κορφή του και με κοίταξε στα μάτια. Τον ήθελα πιο πολύ τώρα. Η σκέψη των χειλιών του γύρω μου με έκανε να τρελαίνομαι.

"Βάλτο μέσα". Δεν θα πίστευα ποτέ στην ζωή μου πως θα το έλεγα αυτό. Δεν θα πίστευα ποτέ πως θα υπήρχε άνθρωπος που να με κάνει να σκεφτώ και να μιλήσω τόσο βρώμικα.

"Θέλω να παίξω πρώτα, Jin" είπε με την βραχνή του φωνή. Αναστέναξα δυνατά. Ακούστηκε τρίξιμο στην πόρτα.

Γύρισε και χώθηκε ανάμεσα στα ανοιχτά μου πόδια, βάζοντας το πάπλωμα από πάνω μας. Μου κόπηκε ακόμα και η αναπνοή.

Λογικά μπήκε η μητέρα του στο δωμάτιο.

"Namjoon; Όλα καλά;" ρώτησε η μητέρα του. Ο Namjoon έβγαλε το κεφάλι του από το σκέπασμα και την κοίταξε.

"Ναι" απάντησε και εκείνη έφυγε κλείνοντας πίσω της την πόρτα. Ο Namjoon σηκώθηκε από πάνω μου και φόρεσε απογοητευμένος τα ρούχα του.

𝖧𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖲𝖺𝗒 𝖦𝗈𝗈𝖽𝖻𝗒𝖾 || 슈가Where stories live. Discover now