8

292 41 20
                                    

Jungkook's P.O.V.

Ξύπνησα στην αγκαλιά του Taehyung. Εκείνος κοιμόταν ακόμα, ήταν ολόκληρος ξαπλωμένος επάνω μου, το χέρι του επίσης βρισκόταν μέσα στο παντελόνι μου. Είχα μια κρύα αίσθηση επάνω στο όργανο μου, που προφανώς προερχόταν από το χέρι του.

Ήθελα να σηκωθώ χωρίς να τον ξυπνήσω, όμως έτσι που ήταν από πάνω μου, έπρεπε να ξυπνήσει και να κατέβει για να μπορέσω να σηκωθώ.

"Taehyung" ψιθύρισα στο αυτί του. Άνοιξε λίγο τα μάτια του και μουρμούρισε κάτι που δεν μπόρεσα να καταλάβω. Κατέβηκε από πάνω μου μετά από πολύ προσπάθεια.

Τον φίλησα στα χείλη και τότε ξύπνησε κανονικά. "Σήκω, μωρό μου. Έχουμε σχολείο" του είπα και εκείνος πετάχτηκε όρθιος. Γέλασα με τον τρόπο που σηκώθηκε.

"Ναι, έχουμε σχολείο. Γαμώτο" είπε και μπήκε στο μπάνιο. Όταν βγήκε, φορούσε μια μπλε φόρμα και από πάνω τίποτα. Θαύμασα με τα μάτια μου το σώμα του.

"Με κοιτάς λες και θες να με φας" είπε γελώντας. "Και ποιος είπε πως δεν θέλω;" τον ρώτησα και σηκώθηκα όρθιος, πλησιάζοντας τον ασφυκτικά. Χαμογέλασε άβολα.

"Δεν σου φτάνει όσο έγινε χθες;" απόρησε.

"Κακό είναι που σε θέλω συνέχεια;" είπα και τον έπιασα από την μέση. Δάγκωσε τα χείλη του κοιτώντας με. "Όχι. Αλλά είπες πως πρέπει να πάμε σχολείο" απάντησε και έφυγε από κοντά μου.

Πρώτη φορά το κάνει αυτό. Πάντα μου καθόταν όταν τον πλησίαζα. Τι θα γίνει δηλαδή αν αργήσουμε λίγο στο σχολείο;

Μπήκε ξανά στο μπάνιο. Όταν βγήκε, είχα φορέσει και εγώ τα ρούχα μου και τον περίμενα να φύγουμε για να πάμε σχολείο. Πήγαμε με τα πόδια, όμως έτσι και αλλιώς είχαμε αργήσει και τα παιδιά είχαν μπει για μάθημα.

Ελπίζω να μην τηλεφώνησαν στους γονείς μου να τους ρωτήσουν που είμαι και γιατί έλειπα την πρώτη ώρα. Γιατί ήξεραν πως είμαι στο σπίτι του Namjoon και διαβάζαμε για το διαγώνισμα που γράφουμε 5η ώρα.

Ούτε ήξεραν, ούτε έκρινα σκόπιμο να τους πω ότι θα περνούσα το βράδυ μου στο κρεβάτι του Taehyung, κάνοντας παθιασμένο σεξ για όλο το βράδυ.

Στο διάλειμμα είδα τον Jin να έρχεται προς το μέρος μου νευριασμένος. "Πού ήσασταν εσείς;" με ρώτησε. "Σπίτι του Tae" απάντησα με νόημα. Ο Jin ήταν έτοιμος να με χτυπήσει, το βλέμμα του πετούσε σπίθες. Με έπιασε από το μπράτσο και με έσυρε μέσα. 

"Πώς τολμάς και το κάνεις αυτό; Ο Yoongi είναι φίλος μας, υποφέρει χωρίς τον Jimin και εσύ κάθεσαι και κάνεις απλά σεξ και δεν του συμπαραστέκεσαι;" μου φώναξε. "Το κάνεις εσύ και ο Namjoon για εμάς. Και στην τελική, εσένα δεν θα σε ενοχλούσε αν πέθαινε ο Namjoon, να ασχολούνται όλοι μαζί σου και να είναι όλη την ώρα πάνω από το κεφάλι σου;" τον ρώτησα. 

Όχι δηλαδή, γιατί έχω δίκιο σε αυτό. Πιστεύω πως τον ενοχλεί τον Yoongi. 

"Δεν θέλω καν να σκεφτώ την ζωή μου χωρίς εκείνον" ψιθύρισε. 

"Δεν φαίνεσαι και πολύ σίγουρος... Έγινε τίποτα;" τον ρώτησα. "Δεν σε νοιάζει εσένα" μου φώναξε και έφυγε, όμως σταμάτησε στην μέση του διαδρόμου και έσκυψε το κεφάλι του. Έτρεξα δίπλα του. 

Έκλαιγε. 

"Jin, τι συνέβη;" τον ρώτησα. Σήκωσε το κεφάλι του και είδα τα κόκκινα και υγρά μάτια του. Έτρεξε και βγήκε έξω, πήγε προς τις τουαλέτες και μπήκε μέσα σε αυτές. 

Την επόμενη ώρα δεν μπήκε για μάθημα, και για να λείπει αυτός από το μάθημα, σημαίνει πως συνέβη κάτι πολύ σοβαρό. Κάτι πάρα πολύ σοβαρό. Ο Kim Seokjin ποτέ δεν λείπει από τα μαθήματα χωρίς λόγο. 

Πρέπει να μάθω τι συνέβη και συμπεριφέρεται έτσι. 

𝖧𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖲𝖺𝗒 𝖦𝗈𝗈𝖽𝖻𝗒𝖾 || 슈가Where stories live. Discover now