Hoseok's P.O.V
"Nayeon" είπα. "Θέλω να σου μιλήσω αγάπη μου". Πήρα το χέρι της και την βοήθησα να καθίσει στον καναπέ. Πήγα κοντά της το σκαμνί για να ξεκουράσει τα πόδια της.
Τα πόδια της έχουν πρηστεί, έχουν γίνει διπλά, όμως ο γιατρός λέει πως είναι φυσιολογικό επειδή είναι η πρώτη της εγκυμοσύνη και είναι και σε μια πολύ τρυφερή ηλικία, το σώμα της αντιδρά με αυτόν τον τρόπο.
"Τι θέλεις να μου πεις;" ρώτησε με αγωνία. Κάθισα δίπλα της, όμως δεν μπορούσα να την κοιτάξω βαθιά στα όμορφα μάτια της, είχα χάσει το θάρρος μου.
Αυτό είναι το χειρότερο που θα μπορούσε να συμβεί. Να χάσω το θάρρος μου. Ποιος; Εγώ. Να ντρέπομαι την ίδια μου την γυναίκα.
"Κοίταξε. Δεν είναι ότι... Να το ξεκινήσω αλλιώς... Λοιπόν, Nayeon, μέσα στο κεφάλι μου τον τελευταίο καιρό έχω διάφορες σκέψεις. Και το θέμα είναι ότι αυτές οι σκέψεις δεν αρμόζουν σε έναν άνθρωπο σαν και εμένα. Με ξέρεις, σε αγαπώ όσο τίποτα άλλο στην ζωή μου. Είσαι ο άγγελος μου, το φως των ματιών μου. Θα μου χαρίσεις μια υπέροχη κόρη. Θα με κάνεις πατέρα. Όμως... Εγώ είμαι βλάκας. Και το ευχαριστώ για αυτό είναι όλα αυτά που σκέφτομαι, Nayeon. Συγνώμη".
Ένιωθα δάκρυα να φτάνουν στα μάτια μου και ακόμα η Nayeon δεν είχε καταλάβει καν τι ακριβώς εννοούσα. Μου έπιασε το χέρι και με κοίταξε μπερδεμένη.
"Θυμάσαι εκείνον τον ασθενή; Τον Min Yoongi; Που τον εγκατέλειψαν οι γονείς του;". Κούνησε το κεφάλι της σιγά σιγά.
"Νιώθω πως... Πως έχω έλξη από αυτό το παιδί" είπα απότομα. "Τι;" ρώτησε. "Συγνώμη" ψιθύρισα και γύρισα το κεφάλι μου από την άλλη πλευρά. Άκουγα την αναπνοή της που σιγά σιγά γινόταν πιο βαριά.
Σαν να σφιγγόταν. Όταν έβγαλε μια κραυγή γύρισα αμέσως το κεφάλι μου προς το μέρος της. Είχε γύρει το κεφάλι της πίσω και κοιτούσε το ταβάνι.
"Nayeon. Είσαι καλά;". "Πονάω" είπε ανάμεσα στις φωνές της. Έπιανε την κοιλιά της και με τα δύο της χέρια, σφαδάζοντας από τον πόνο.
Δεν ήξερα τι να κάνω.
Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από την μέση της και την σήκωσα από τον καναπέ. Πονούσε πολύ και το ένιωθα.
Πήγαμε στο μπάνιο και της έπλυνα το πρόσωπο για να ηρεμήσει. Έβαλε τα χέρια της επάνω στον νιπτήρα και έμεινε ακίνητη, όμως στο πρόσωπο της είχε την έκφραση μιας γυναίκας που είναι έτοιμη να φέρει στον κόσμο το παιδί της.
YOU ARE READING
𝖧𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖲𝖺𝗒 𝖦𝗈𝗈𝖽𝖻𝗒𝖾 || 슈가
Fanfiction𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝖺 𝖬𝗂𝗇 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖿𝖺𝗇𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗄 𝖨𝗍 𝗂𝗇𝖼𝗅𝗎𝖽𝖾𝗌 : ♡𝖭𝖺𝗆𝗃𝗂𝗇 ♡𝖸𝗈𝗈𝗇𝗆𝗂𝗇 ♡𝖳𝖺𝖾𝗄𝗈𝗈𝗄 ♡𝖸𝗈𝗈𝗇𝗌𝖾𝗈𝗄 ♡𝖭𝖺𝗆𝗀𝗂