Namjoon's P.O.V
Με φόβισε πάρα πολύ αυτό που μου είπε ο Jin. Δεν θέλω να γίνει κάτι και να χάσω τον Yoongi από τα χέρια μου μόλις τον βρήκα. Ειλικρινά νιώθω πως είμαι φτιαγμένος για εκείνον.
Μπορεί να πλήγωσα με αυτόν τον τρόπο τον Jin που τα έδωσε όλα για εμένα αλλά είναι επιλογή μου. Δεν είμαι αχάριστος. Απλά ξέρω τι θέλω πλέον.
Και αυτό που θέλω είναι ο Yoongi.
Είμαι ικανός να πέσω να πεθάνω για εκείνον προκειμένου να είναι καλά. Νιώθω πολύ ωραία μαζί του. Νιώθω λες και έχω κάτι να προστατέψω. Μου δίνει κίνητρο να ζω, κι ας αυτός εύχεται κάθε μέρα να πεθάνει.
Η εγκατάλειψη των γονιών του τού στοίχισε πολύ. Όμως έχει εμάς. Έχει εμένα, έχει τον κύριο Hoseok. Ίσως πρέπει να μιλήσω μαζί του για να κάνουμε πιο συχνές συνεδρίες. Αρκεί μόνο να μην θυμώσει ο Yoongi.
Ο Yoongi ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι του. Κοιμόταν ήρεμος. Ήταν πολύ κουρασμένος και χρειαζόταν λίγο καλό ύπνο.
Περπάτησα στις μύτες και έκλεισα απαλά την πόρτα του δωματίου του για να μην τον ξυπνήσω.
Όταν όμως την έκλεισα, άκουσα την αδύναμη φωνή του από μέσα να με φωνάζει. Άνοιξα την πόρτα και τον κοίταξα που είχε καθίσει στο κρεβάτι του.
Με κοιτούσε με ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο του. Χαμογέλασα και εγώ. Μου έκανε νόημα να πάω κοντά του. Μόλις έφτασα δίπλα στο κρεβάτι του, σηκώθηκε και χώθηκε μέσα στην αγκαλιά μου.
Είχα το κεφάλι μου στον ώμο του και τα χέρια μου χαϊδεύαν την πλάτη του. Ήταν πολύ όμορφο συναίσθημα. Η αγκαλιά μας ήταν η μεγαλύτερη σε διάρκεια που έχω κάνει ποτέ στην ζωή μου.
Έχω ακούσει πως οι αγκαλιές δυναμώνουν το ανασοποιητικό.
Οπότε εκτός ότι οι αγκαλιές μας με κάνουν να αισθάνομαι όμορφα, με κάνουν και περισσότερο υγιή κατά κάποιο τρόπο.
Λοιπόν, από εδώ και στο εξής όλη μέρα θα είμαι στην αγκαλιά του Yoongi.
Σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε στα μάτια. Τον κοιτούσα και εγώ και χαμογέλασα πλατιά. Κοιτιόμασταν στα μάτια και χαμογελούσαμε.
Έφερε το πρόσωπό του κοντά στο δικό μου και ένωσε τα χείλη μας σε ένα απαλό και τρυφερό φιλί. Ήταν τόσο γλυκός.
Ένιωθα την καρδιά μου να χτυπάει τόσο δυνατά που νόμιζα πως θα πεταχτεί έξω από το στήθος μου. Τώρα δεν με ένοιαζε αν με έβλεπε κανείς.
Τώρα ήμαστε μαζί με τον Yoongi. Και σε όποιον αρέσει αυτό. Δεν με νοιάζει η γνώμη των γονιών μου. Σε μερικούς μήνες θα μπορώ να κάνω ότι θέλω εγώ, μιας που θα είμαι ενήλικας.
Το ένα μου χέρι έπιασε το δικό του και το κράτησε σφιχτά. Τα χείλη μας συνέχισαν να παίζουν μεταξύ τους.
Είναι πολύ αγνά και τρυφερά τα φιλιά μας. Δεν είναι αυτά τα hot φιλιά με γλώσσα που βλέπεις στις ταινίες. Είναι πολύ διαφορετικά, αλλά και πολύ πιο ωραία.
Ο Yoongi είναι κάπως άσχετος σε τέτοια θέματα. Με τον Jimin δεν είχε προλάβει να κάνει απολύτως τίποτα. Έτσι δεν ξέρει πολλά πράγματα επάνω στον έρωτα.
Δεν πειράζει όμως. Θα του τα μάθω εγώ όλα.
Τον ακούμπησα στα μάγουλα και τον κοίταξα στα μάτια. Χαμογέλασε ντροπαλά και κοίταξε το πάτωμα. Έσκυψα για να μπω και πάλι στο οπτικό του πεδίο.
Τα μάγουλα του κοκκίνισαν όταν το έκανα αυτό. Τον έφερα ξανά κοντά μου και ένωσα και πάλι τα χείλη μας σε ένα γλυκό φιλί.
"Σε αγαπάω" του είπα.
"Κι-Κι εγώ".
YOU ARE READING
𝖧𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖲𝖺𝗒 𝖦𝗈𝗈𝖽𝖻𝗒𝖾 || 슈가
Fanfiction𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝖺 𝖬𝗂𝗇 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖿𝖺𝗇𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗄 𝖨𝗍 𝗂𝗇𝖼𝗅𝗎𝖽𝖾𝗌 : ♡𝖭𝖺𝗆𝗃𝗂𝗇 ♡𝖸𝗈𝗈𝗇𝗆𝗂𝗇 ♡𝖳𝖺𝖾𝗄𝗈𝗈𝗄 ♡𝖸𝗈𝗈𝗇𝗌𝖾𝗈𝗄 ♡𝖭𝖺𝗆𝗀𝗂