*Jimin's Story*

233 35 72
                                    

Third person's P.O.V

Ο Jimin γεννήθηκε στην Σεούλ. Οι γονείς του ήταν και οι δύο λίγο πολύ σχετικά πλούσιοι και έτσι ως παιδί δεν του έλειψε τίποτα.

Μεγάλωσε παίζοντας με τους φίλους του σε παιδικές χαρές και περνούσε τα καλοκαίρια του τρώγοντας παγωτό βανίλια όλη μέρα.

Ο Jimin δεν ήταν από τα παιδιά που ήταν κακομαθημένα. Το αντίθετο. Ήταν ένα από τα πιο ντροπαλά παιδιά του σχολείου. Οι νταήδες τον κορόιδευαν όμως συνέχεια.

Και αυτό γιατί "Είσαι πούστης" και "Δες τον! Φοράει σκουλαρίκια. Σε λίγο θα έρθεις στο σχολείο και με μακιγιάζ, κοριτσάκι!".

Τον πλήγωναν πολύ τα λόγια αυτών των παιδιών αλλά δεν ήθελε να το δείξει. Μέχρι που ο Yoongi κατάλαβε τι συμβαίνει.

Έπαιξε ξύλο με την παρέα των τριών νταήδων του σχολείου.

Τους έκανε να σταματήσουν να ενοχλούν τον Jimin. Ο τελευταίος ήταν πολύ χαρούμενος. Ένιωθε πως χρωστούσε την ζωή του στον Yoongi.

Όμως δεν είχε το θάρρος να του μιλήσει και να του πει τι ακριβώς αισθανόταν. Γιατί αισθανόταν πολλά για εκείνον. Όμως δεν είχε το θάρρος να του τα πει ή να του τα δείξει.

Εκείνη την μέρα ο Jimin αισθανόταν περίεργα. Ήταν λυπημένος πολύ γιατί το προηγούμενο βράδυ οι γονείς του είχαν μαλώσει άσχημα.

Ο πατέρας του νόμιζε πως η μητέρα του Jimin τον απατούσε με κάποιον άλλον. Αυτό βέβαια δεν ίσχυε. Όμως ο πατέρας του είχε άλλη άποψη.

Χτυπούσε την μητέρα του σχεδόν όλο το βράδυ. Ο Jimin έκλαιγε ακούγοντας τις φωνές της, όμως δεν μπορούσε να κάνει κάτι. Ήξερε ότι και να προσπαθούσε να τον σταματήσει, θα τις έτρωγε και αυτός.

Εκείνη την μέρα το χαμόγελο του Yoongi τον έκανε να πετάξει στον ουρανό της ευτυχίας με φτερά που μπορεί να μην είχε, αλλά δημιουργήθηκαν βλέποντας εκείνον.

Και ο Yoongi ήταν πολύ χαρούμενος που κατάφερε να κάνει τον Jimin να αισθανθεί καλύτερα. Αισθάνθηκε πως είναι σε κάτι χρήσιμος και έτσι απέδειξε στον εαυτό του ότι μπορεί να κάνει κάτι καλά.

Είχε πάρει την κιθάρα μαζί του στο σχολείο για να παίξει την ώρα της μουσικής ένα τραγούδι που είχε γράψει το οποίο αφιέρωνε και στον Jimin.

Ήταν το πρόωρο δώρο για τα γενέθλια του.

Όμως δεν πρόλαβε να το παίξει ποτέ. Ο καθηγητής της Μουσικής ήταν άρρωστος και έτσι η τάξη των αγοριών σχόλασε νωρίτερα.

𝖧𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖲𝖺𝗒 𝖦𝗈𝗈𝖽𝖻𝗒𝖾 || 슈가Donde viven las historias. Descúbrelo ahora