Still Namjoon's P.O.V
Φτάσαμε στο σχολείο. Εκεί μας περίμεναν οι γονείς μου. Η μητέρα μου είχε στολίσει λες και πήγαινε σε γάμο, όμως δεν την κατηγορώ.
Και εγώ ντυμένος σαν γαμπρός ήμουν.
Αλλά δεν με νοιάζει. Βγήκα πρώτος στον διαγωνισμό. Πρέπει να είμαι ντυμένος ανάλογα για να πάρω το βραβείο μου. Ακόμα και ο δήμαρχος είναι εδώ στην δεξίωση.
Με την φόρμα μου θα πήγαινα; Ντροπή.
Καθίσαμε στις καρέκλες που ήταν στημένες εκεί στην αυλή του σχολείου, επάνω στα χόρτα. Έφερα τον Yoongi κοντά μου και του έπιασα το χέρι.
Με κοίταξε στα μάτια. Δεν είπαμε τίποτα, δεν χρειαζόταν να πούμε. Μου φτάνει μόνο που τον κοιτάω στα μάτια και με κοιτάει και εκείνος. Μου φτάνει που τον έχω να μου χαμογελάει με την πρώτη ευκαιρία.
Όταν ανακοινώθηκε το όνομα μου από τα μικρόφωνα, δεν μπορώ να περιγράψω με λέξεις το πώς αισθάνθηκα.
Ήμουν τόσο περήφανος για τον εαυτό μου. Χωρίς να θέλω να φανώ ψώνιο. Πραγματικά αυτό το βραβείο μου αξίζει γιατί έφτυσα αίμα με τόσο διάβασμα που έριξα.
Οι γονείς μου είχαν απαγορέψει να πηγαίνω στο σπίτι του Yoongi για να διαβάζω για τον διαγωνισμό. Δεν με άφηναν να βγαίνω έξω από το σπίτι.
Τώρα ήρθε η ώρα της ανταμοιβής.
Σηκώθηκα όρθιος και πλησίασα στην πρόχειρη σκηνή που είχε στηθεί στην αυλή του σχολείου. Η καθηγήτρια μου με κοίταξε στα μάτια και μου χαμογέλασε.
Χαμογέλασα κάπως αμήχανα και στάθηκα δίπλα της. Μου έδωσε μια ανθοδέσμη και ένα χαρτί που έγραφε το όνομα μου και ήταν γεμάτο υπογραφές.
Η μητέρα μου τραβούσε φωτογραφίες με την κάμερα και ο Yoongi στεκόταν ακίνητος κοιτώντας με. Όταν επέστρεψα στην θέση μου, τον αγκάλιασα σφιχτά και του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο.
"Μπράβο σου, Namjoon. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επίδοση σου" μου είπε ο πατέρας μου. Έκανα μια μικρή υπόκλιση.
Η μητέρα μου με φίλησε στο μέτωπο και με αγκάλιασε. "Θα έρθετε για φαγητό; Πρέπει να δώσω ένα μικρό δωράκι στον γιο σας και είπα μήπως να πάμε σε ένα γνωστό εστιατόριο να σας κάνω το τραπέζι" άκουσα την φωνή της καθηγήτριας πίσω μας.
Η μητέρα μου χαμογέλασε και με κοίταξε. "Φυσικά" είπε. Δεν είχα όρεξη να πάω και να κλειστώ μέσα σε ένα εστιατόριο μαζί τους.
YOU ARE READING
𝖧𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖲𝖺𝗒 𝖦𝗈𝗈𝖽𝖻𝗒𝖾 || 슈가
Fanfiction𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝖺 𝖬𝗂𝗇 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖿𝖺𝗇𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗄 𝖨𝗍 𝗂𝗇𝖼𝗅𝗎𝖽𝖾𝗌 : ♡𝖭𝖺𝗆𝗃𝗂𝗇 ♡𝖸𝗈𝗈𝗇𝗆𝗂𝗇 ♡𝖳𝖺𝖾𝗄𝗈𝗈𝗄 ♡𝖸𝗈𝗈𝗇𝗌𝖾𝗈𝗄 ♡𝖭𝖺𝗆𝗀𝗂