Namjoon's P.O.V
Ο Yoongi είναι πολύ άρρωστος τις τελευταίες μέρες. Κάνει συνέχεια εμετό και έχει πονοκεφάλους. Έχει χάσει κιλά από τον εμετό και αυτό φαίνεται παρόλο που δεν ζυγίστηκε.
Μπορώ να το καταλάβω. Τον βλέπω κάθε μέρα και κάθε μέρα αλλάζει όλο του το σώμα.
Παραπονιέται συνέχεια για πόνους στους μύες και έχει αδυναμία και υπνηλία. Φοβάμαι πολύ.
Πρέπει να τον πάρω και να πάμε σε κάποιον γιατρό. Όμως δεν μπορεί να κουνηθεί, πώς να πάει στον γιατρό;
Εγώ κανονικά έπρεπε να είχα ξεκινήσει να πηγαίνω στο πανεπιστήμιο όμως κάθομαι όλη μέρα σπίτι και τον προσέχω.
Ήρθαμε εδώ όμως για να σπουδάσω, όχι για να κάθομαι επάνω από το κεφάλι του όλη μέρα και να τον βλέπω να υποφέρει.
Αν και έχει περάσει από το μυαλό μου η σκέψη ότι το κάνει στα ψέματα για να με εκδικηθεί που τον έφερα εδώ.
Όμως δεν νομίζω. Μπορεί να με μισεί ώρες ώρες, αλλά τέτοιο πράγμα δεν θα έκανε. Δεν είναι τόσο κακός.
Είπαμε δηλαδή.
Τέλος πάντων. Επειδή έχω και μερικά μαθήματα να παρακολουθήσω, άφησα τον Yoongi σπίτι να κοιμάται και έφυγα να πάω στο πανεπιστήμιο.
Κλείδωσα την πόρτα και έφυγα. Στο πανεπιστήμιο είναι πολύ ωραία. Έχει μεγάλες εγκαταστάσεις και είναι άνετα.
Υπάρχουν πολλοί φοιτητές και λιγότερες φοιτήτριες. Δεν πειράζει όμως και τόσο πολύ αυτό.
Καθώς κατέβαινα τα σκαλιά για να πάω στο αμφιθέατρο, ένας τύπος με πλησίασε και με ρώτησε στα Ιαπωνικά αν είμαι Κορεάτης.
Απάντησα θετικά εννοείται και μου είπε πως υπάρχει κάτι σαν γκρουπ για τους φοιτητές από την Κορέα που έχουν έρθει στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο για να σπουδάσουν.
Ενδιαφέρον.
Το μάθημα δεν άργησε να ξεκινήσει. Μέσα στο κεφάλι μου μετέφραζα στα Κορεάτικα ό, τι άκουγα στα Ιαπωνικά για να το καταλαβαίνω.
Δεν είναι δύσκολο. Έχω εξασκηθεί πολύ τον τελευταίο καιρό σε αυτήν την άσκηση. Είναι πολύ καλό για να ανανεώσεις μια ξένη γλώσσα που μαθαίνεις να πας στην περιοχή στην οποία την μιλούν όλοι.
Μαθαίνεις ακούγοντας έτσι. Και είναι πιο εύκολο από το να μαθαίνεις Ιαπωνικά σε μια οποιαδήποτε χώρα εκτός από την Ιαπωνία.
Τέλος πάντων.
Το μάθημα ήτανε πολύ ενδιαφέρον. Παρόλο που ήταν η πρώτη μου μέρα στο πανεπιστήμιο, δεν είχα καθόλου άγχος.
Το κινητό μου άρχισε να χτυπάει όμως το αγνόησα, δεν μπορώ να μιλάω στο τηλέφωνο ενώ λύνω ασκήσεις εξειδικευμένων μαθηματικών.
Ας ξαναπάρει όποιος ήταν.
Έκανα σχεδόν τρεις με τέσσερις ώρες μέχρι να γυρίσω στο σπίτι και όταν γύρισα ο Yoongi κοιμόταν ακόμα στο κρεβάτι, όμως είχε πετάξει την κουβέρτα στο πάτωμα.
Πλησίασα στο κρεβάτι και τον σκέπασα ξανά. Άνοιξε τα μάτια του και με κοίταξε. "Έκανες εμετό όσο έλειπα;". Κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.
"Ωραία" είπα.
Μπορεί να μην έκανε εμετό, αλλά είναι πολύ άσχημα. Έχει ασπρίσει ολόκληρος, έχει χάσει το χρώμα του δηλαδή. Ήταν που ήταν άσπρος σαν το γάλα, τώρα χειροτέρεψε.
Δεν θέλω να πάθει κάτι. Θα έχω τύψεις μετά και δεν θέλω να ζω μέσα στις τύψεις για όλη την υπόλοιπη ζωή μου.
"Πονάω" μου είπε. Τον κοίταξα στα μάτια και ακούμπησα το χέρι μου στο μέτωπο του για να δω μήπως έχει πυρετό. Ήταν λίγο ζεστός.
"Πάω να σου φέρω ένα ακόμα παυσίπονο να πάρεις" είπα και πήγα στην κουζίνα. Πήρα ένα χάπι και λίγο νερό σε ένα ποτήρι και του τα πήγα.
Πήρε το χάπι και ξάπλωσε ξανά για να κοιμηθεί. "Yoongi, θέλω να πάμε στον γιατρό να κάνεις εξετάσεις. Γιατί είσαι χειρότερα όσο είσαι εδώ. Εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι για να σε βοηθήσω" ψιθύρισα.
Με κοίταξε για λίγο και έκλεισε ξανά τα μάτια του. "Σήκω. Σε παρακαλώ" του είπα. "Όχι, Namjoon... Αχ..." μου είπε.
"Έλα ρε αγάπη μου. Δεν θα σε φάνε. Για εξετάσεις θα πας, θα μιλήσω εγώ, εσύ δεν θα κάνεις τίποτα" του είπα για να τον κάνω να χαλαρώσει.
"Δεν μπορώ να κουνηθώ ρε Namjoon. Πονάει όλο μου το κορμί συν ότι μέσα μου ανακατεύομαι συνέχεια". Τον λυπήθηκα.
"Σε παρακαλώ, Yoongi μου γλυκέ. Έλα, για εμένα. Για το καλό σου. Σε παρακαλώ, σήκω από το κρεβάτι να πάρουμε ένα ταξί και να πάμε στο νοσοκομείο να κάνεις εξετάσεις" συνέχισα τα παρακάλια.
Στο τέλος τον κατάφερα. Έβαλε όλη του την δύναμη και σηκώθηκε. Πήγαμε στον πρώτο γιατρό που είδαμε μπροστά μας και περίμενα να έρθει η σειρά του Yoongi.
Έκανε τις εξετάσεις αίματος και ο γιατρός είπε πως τα αποτελέσματα θα βγουν την ίδια μέρα το βράδυ. Έδωσα το κινητό μου και γυρίσαμε σπίτι.
"Έλα. Όλα καλά θα πάνε".
Καθώς καθόμουνα κοντά του ενώ κοιμόταν το βράδυ, το κινητό μου χτύπησε. Λογικά βγήκαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων.
"Οροθετικός" έγραφε.
Ένιωσα τα χέρια μου να ιδρώνουν και όλο μου το σώμα να ιδρώνει. Γιατί; Όχι, ας μου πει κάποιος πως είναι ψέμα. Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό...
Δεν μπορεί να είναι οροθετικός ο Yoongi... Θα τρελαθώ...
YOU ARE READING
𝖧𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖲𝖺𝗒 𝖦𝗈𝗈𝖽𝖻𝗒𝖾 || 슈가
Fanfiction𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝖺 𝖬𝗂𝗇 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖿𝖺𝗇𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗄 𝖨𝗍 𝗂𝗇𝖼𝗅𝗎𝖽𝖾𝗌 : ♡𝖭𝖺𝗆𝗃𝗂𝗇 ♡𝖸𝗈𝗈𝗇𝗆𝗂𝗇 ♡𝖳𝖺𝖾𝗄𝗈𝗈𝗄 ♡𝖸𝗈𝗈𝗇𝗌𝖾𝗈𝗄 ♡𝖭𝖺𝗆𝗀𝗂