26🔞

356 42 53
                                    

Namjoon's P.O.V

Είμαι πολύ θυμωμένος με τους γονείς μου. Πλέον δεν με αφήνουν να βγαίνω από το σπίτι για να πηγαίνω να κάνω παρέα στον Yoongi. Και αυτό είναι πολύ άδικο.

Και είναι άδικο γιατί είμαι ο μόνος που μπορώ να αφιερώσω όλη μου την μέρα σε εκείνον, προκειμένου να τον κάνω να αισθανθεί κάπως όμορφα.

Οι γονείς μου μπήκαν στο δωμάτιο μου ενώ διάβαζα και μου είπαν πως πρέπει να πάνε σε ένα δείπνο και θα αργήσουν. Χάρηκα που έφυγαν. Μόλις ήμουν σίγουρος πως είχαν απομακρυνθεί αρκετά από το σπίτι, άρπαξα τα κλειδιά μου και πήγα στο σπίτι του Yoongi.

Εκεί συνάντησα τον Jungkook. Πρώτη φορά αυτός έρχεται στο σπίτι του Yoongi. Δεν ήξερα τι έκανε εκεί, και ούτε και με ενδιέφερε απαραίτητα.

Μπήκα μέσα στο δωμάτιο που κοιμόταν ο Yoongi. Ήταν τόσο όμορφη εικόνα, κοιμόταν επάνω στο μεγάλο κρεβάτι του και είχε σχεδόν χαθεί κάτω από τα σεντόνια.

Πήγα και κάθισα δίπλα του. Ξεκίνησα να τον χαϊδεύω στο πρόσωπο. "Jimin;" είπε. Απογοητεύτηκα. Ακόμα τον Jimin έχει στο μυαλό του όταν κοιμάται. Δεν ξέρω βέβαια ποιον φαντασιόνεται.

Λογικά τον Jimin. Σίγουρα τον Jimin.

"Δοκίμασε πάλι" ψιθύρισα. Μόλις άκουσε την φωνή μου ξύπνησε και κάθισε στο κρεβάτι του. Με κοίταξε στα μάτια. "Τι κάνεις εδώ; Φύγε" μου είπε.

"Ήρθα να σου κάνω λίγη παρέα" είπα και τον τράβηξα προς το μέρος μου. Δεν μπορούσα να το ελέγξω. Ίσως ήταν λάθος.

Δεν μπορώ να κάνω τίποτα με τον Jin επειδή ο Yoongi κυριαρχεί στις σκέψεις μου μέρα νύχτα.

Φαντάζομαι τον Yoongi δίπλα μου ξαπλωμένο, γυμνό να με φιλάει και να μου λέει πόσο πολύ με αγαπάει.

Το είπα και στον Jin. Πώς μπόρεσα και βρήκα το θάρρος να του το πω, ούτε και εγώ δεν ξέρω. Τουλάχιστον όμως το έκανα, και έτσι δεν θα μας αφήσω να ζούμε σε περισσότερα ψέμματα.

"Δεν είμαι καλά, Namjoon" ψιθύρισε στο αυτί μου, ενώ το σώμα του είχε γίνει ένα με το δικό μου σε μια σφιχτή αγκαλιά. "Τι έχεις, μωρό μου;" ρώτησα. Φοβήθηκα.

"Ανακατεύομαι" μου απάντησε. "Έλα, ηρέμησε. Εγώ είμαι εδώ τώρα". Τον αγκάλιασα πιο σφιχτά, και πέρασε και ο ίδιος τα χέρια του γύρω από τον αυχένα μου.

Κοιτιόμασταν στα μάτια.

Το βλέμμα μου έπεσε στα γυμνά του πόδια. Φορούσε μόνο το εσώρουχο του. Πρώτη φορά έβλεπα το σώμα του έτσι. Δηλαδή, πρώτη φορά δεν υπήρχε κάτι ή κάποιος να με απαγορεύσει από το να ανάψω με αυτή την εικόνα.

Το ένα μου χέρι τον ακούμπησε στο γόνατο και ξεκίνησε να τον χαϊδεύει απαλά και τρυφερά. "Τι κάνεις;" με ρώτησε.

"Έχεις πανέμορφα πόδια, Yoongi. Με συγχωρείς αλλά δεν μπορώ να το ελέγξω" απάντησα. Στα αλήθεια δεν μπορούσα. Ήταν επάνω από τις δυνάμεις μου.

Τα πρόσωπα μας ήρθαν πολύ κοντά. Επικίνδυνα κοντά. Δεν ξέρω αν έπρεπε να τον φιλήσω. Όμως το ήθελα. Και το ήθελα πολύ. Πάρα πολύ.

Μηδένισα την απόσταση μεταξύ μας σε ένα τρυφερό φιλί. Ανταποκρίθηκε και εγώ χαμογέλασα ικανοποιημένος.

"Ο Jin;" με ρώτησε. Κούνησα αρνητικά τον κεφάλι μου. "Ξέχνα τον. Τώρα ήμαστε εγω και εσύ μόνο. Κανείς άλλος. Σε αγαπώ πολύ" του ψιθύρισα. Χαμογέλασε και έδιωξε το βλέμμα του από τα μάτια μου.

Τον ακούμπησα από το σαγόνι και τον φίλησα ξανά στα χείλη. "Είσαι τόσο γλυκός" ψιθύρισα. "Φχαριστώ" απάντησε και χαμογέλασε.

"Είσαι καλύτερα τώρα;". Κούνησε καταφατικά το κεφάλι του. Χαμογέλασα.

Είδες τι κάνει μια αγκαλιά;

Το χέρι μου συνέχισε να χαϊδεύει το πόδι του, ενώ σιγά σιγά ανέβαινε. Με κοίταξε στα μάτια και έλειψε τα χείλη του. "Δεν κρατιέσαι βλέπω..." με κοίταξε πονηρά.

"Σε λατρεύω. Δεν μπορώ να το ελέγξω, αλήθεια". "Μου αρέσει" είπε χαμηλόφωνα και κόλλησε λίγο περισσότερο επάνω μου.

Ξεκίνησα να του φιλώ τον λαιμό. Φαινόταν να του αρέσει, καθώς αναστέναζε. Οι αναστεναγμοί του έδιναν πιο δυνατοί μόλις αποφάσισα να τραβήξω το εσώρουχο του από το λάστιχο.

Μου έβγαλε την μπλούζα και την πέταξε κάπου μέσα στο δωμάτιο.

Άνοιξε επιδεικτικά τα πόδια του και με κοίταξε με ένα πονηρό χαμόγελο. Ποτέ μου δεν φανταζόμουν πως θα συνέβαινε στα αλήθεια αυτό.

Μόνο στα όνειρα μου συνέβαινε. Και τώρα είχα μπροστά μου τον αληθινό Yoongi να παρακαλά για το άγγιγμα μου.

"Τσίμπα με. Νομίζω πως είμαι σε ένα όνειρο" ψιθύρισα. Με τσίμπησε στο χέρι με δύναμη. Δεν ήταν όνειρο. Ήταν αλήθεια.

Έσκυψα ανάμεσα στα πόδια του και ξεκίνησα να φιλώ το εσωτερικό από τα μπούτια του. Τύλιξε τα πόδια του γύρω από τον λαιμό μου. Είχε πολύ ευλυγισία.

Άρχισα να γλύφω το σημείο του επάνω από το εσώρουχο, ώσπου τον έκανα όσο σκληρό ήμουν και εγώ. Με κοίταξε και ακούμπησε τα χέρια του επάνω μου.

Μου έλυσε την ζώνη ενώ με κοιτούσε με το πιο πονηρό βλέμμα που με έχει κοιτάξει ποτέ κανείς. Ο Jin ποτέ δεν τόλμησε να με κοιτάξει έτσι.

"Ετοιμος;" ρώτησα. "Ναι" απάντησε με σιγουριά.

𝖧𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖲𝖺𝗒 𝖦𝗈𝗈𝖽𝖻𝗒𝖾 || 슈가Where stories live. Discover now