Hoseok's P.O.V
Ξύπνησα. Η γυναίκα μου κοιμόταν μέσα στην αγκαλιά μου. Μύριζε τόσο μα τόσο όμορφα. Λατρεύω την μυρωδιά της.
Δεν χρειάζεται αρώματα. Δεν χρειάζεται μακιγιάζ. Είναι πανέμορφη έτσι όπως είναι καθημερινά. Είναι τόσο γλυκιά. Το πιο γλυκό άτομο που έχω γνωρίσει ποτέ στην ζωή μου.
Είμαι τόσο τυχερός που την έχω σύντροφο στην ζωή μου. Στα καλά και στα άσχημα. Είμαστε δίπλα ο ένας στον άλλον. Έτσι πρέπει να είναι όλα τα ζευγάρια.
Όταν την είδα πρώτη φορά, όχι μόνο μαγεύτηκα. Άλλαξε όλη η ζωή μου. Είδα το φως. Κατάλαβα πως είμαι γεννημένος για εκείνη.
Την φίλησα γλυκά στο μέτωπο και χαμογέλασε. "Νόμιζα πως κοιμόσουν" της είπα. "Μα... Κοιμάμαι..." απάντησε. Χαμογέλασα και την φίλησα στα χείλη.
Τύλιξε τα χέρια της γύρω από τον αυχένα μου και ξεκίνησε να παίζει με τα μαλλιά μου. "Σε αγαπώ" ψιθύρισε. Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και απάντησα πως και εγώ την αγαπώ.
Ένα πλατύ χαμόγελο σχηματίστηκε στο υπέροχο πρόσωπο της. Χάθηκα στα καστανά ματιά της για μια ακόμη φορά. Μπορώ απλά να στέκομαι και να την κοιτάω στα μάτια. Να την κοιτάω και να χάνομαι. Αυτό θέλω. Και αυτό κάνω.
Πρόσεξα πως με κοιτούσε και εκείνη. Χαμογέλασα και επιτέθηκα στα χείλη της. "Σήκω, σήκω" μου είπε με την γλυκιά της φωνή όταν σταμάτησε το φιλί μας.
"Γιατί;" ρώτησα με λυπημένη έκφραση. "Γιατί πρέπει να φάμε πρωινό και να πάμε στις δουλειές μας, αγάπη μου" μου είπε και σηκώθηκε πρώτη από το κρεβάτι μας.
Φόρεσε την ρόμπα της και έδεσε την ζώνη γύρω από την στενή της μέση. Χάζευα το κορμί της καθώς ντυνόταν. Έφυγε από το δωμάτιο και πήγε στην κουζίνα.
Όταν κατέβηκα κάτω, έβαζε γάλα στις δύο κούπες. Την αγκάλιασα από πίσω και την φίλησα στον λαιμό. Χαμογέλασε και δάγκωσε τα χείλη της.
Πήρα την μια κούπα και ξεκίνησα να πίνω από το ζεστό γάλα που είχε σερβιριστεί. Με κοιτούσε καθώς έπινα και ανοιγόκλεισε τα μάτια της.
Κατέβασα την κούπα και της χαμογέλασα πλατιά. "Είσαι τόσο γλυκιά, αγάπη μου" ψιθύρισα. Τα μάγουλα της κοκκίνισαν ελαφρώς. Είναι τόσο υπέροχη όταν κοκκινίζει.
"Και εσύ..." ψιθύρισε. "Αχ, Nayeon" απάντησα και την έσφιξα στην αγκαλιά μου, ακουμπώντας το κεφάλι μου στον θώρακα της. Χαμογέλασε ικανοποιημένη με αυτήν την κίνηση μου.
YOU ARE READING
𝖧𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖲𝖺𝗒 𝖦𝗈𝗈𝖽𝖻𝗒𝖾 || 슈가
Fanfiction𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝖺 𝖬𝗂𝗇 𝖸𝗈𝗈𝗇𝗀𝗂 𝖿𝖺𝗇𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗄 𝖨𝗍 𝗂𝗇𝖼𝗅𝗎𝖽𝖾𝗌 : ♡𝖭𝖺𝗆𝗃𝗂𝗇 ♡𝖸𝗈𝗈𝗇𝗆𝗂𝗇 ♡𝖳𝖺𝖾𝗄𝗈𝗈𝗄 ♡𝖸𝗈𝗈𝗇𝗌𝖾𝗈𝗄 ♡𝖭𝖺𝗆𝗀𝗂