28

296 36 38
                                    

Yoongi's P.O.V

Ξύπνησα. Βρισκόμουν γυμνός στο κρεβάτι μου. Το κεφάλι μου πονούσε τρομερά. Έτσι το σώμα μου έπαιρνε την εκδίκηση του όταν έπινα πολύ.

Ξυπνούσα με φοβερό πόνο στο κεφάλι κάθε φορά που έκανα την βλακεία να πιω πολύ. Φυσικό είναι άλλωστε. Με τον καιρό θα συνηθίσω και δεν θα μεθάω τόσο εύκολα.

Ντύθηκα και βγήκα από το δωμάτιο μου και πήγα στο σαλόνι. Οι υπόλοιποι κάθονταν στον καναπέ και λογικά με περίμεναν να ξυπνήσω.

Βασικά, έλειπε ο Namjoon. Δεν ξέρω πού μπορεί να είχε πάει. Σίγουρα οι άλλοι θα ήξεραν, όποτε δεν χρειάζεται να ανησυχώ.

Ο Jin σηκώθηκε και ήρθε προς το μέρος μου. Με κοίταξε στα μάτια και με έπιασε από το μπράτσο. Μπήκαμε στην κουζίνα.

"Πρέπει να ξέρεις ότι δεν σου κρατώ κακία για τίποτα. Είσαι ο κολλητός μου, ο αδερφός μου". "Τι έγινε;" τον ρώτησα και έβαλα ένα ποτήρι χυμό να πιω.

"Τίποτα δεν έγινε. Απλώς σου το λέω γιατί θέλω να το ξέρεις. Δεν θα αφήσω ένα λάθος να μπει ανάμεσα μας. Η φιλία μας δεν θα διαλυθεί ποτέ, ακούς; Ακούω να λες" απάντησε και άνοιξε το ντουλάπι βγάζοντας από εκεί μέσα ένα κουτί χάπια.

Οι γονείς μου έφυγαν. Δεν πρόκειται να γυρίσουν ποτέ πίσω. Τουλάχιστον έχω τους φίλους μου, έχω τον Hoseok. Αν και πλέον νιώθω πως του γίνομαι βάρος.

Ίσως σταματήσω να πηγαίνω.

Χτύπησε το κινητό μου. Έτρεξα να το σηκώσω και άκουσα τον Jin να με φωνάζει να γυρίσω στην κουζίνα. Είχα μήνυμα. Το άνοιξα.

"Κρυώνω"

Από το κινητό του Jimin. Έπιασα το μέτωπο μου και έγειρα πίσω για να βρω ισορροπία.

Πρέπει να το αντιμετωπίσω ήρεμα. Την τελευταία φορά που έλαβα μήνυμα από εκείνον, παραλίγο να πάθω ανακοπή και να πεθάνω.

Ίσως θα ήταν καλύτερα να πεθάνω. Υποφέρω εδώ πέρα. Στα αλήθεια υποφέρω μακριά του. Και αυτός υποφέρει εκεί που είναι.

Θέλει παρέα. Πρέπει να πάω να του κάνω παρέα.

"Παιδιά..." ψιθύρισα. Ο Jin ήρθε κοντά μου και με αγκάλιασε, πιέζοντας το κεφάλι μου στον ώμο του. Μου ήρθε να κάνω εμετό, όμως δεν το έκανα. Τον έσπρωξα μακριά μου και πήγα ξανά στην κουζίνα.

Πήρα ένα από αυτά τα χάπια και τα κατάπια μαζί με τον χυμό. Ο Jin με κοίταξε μόλις κατέβασα τα χάπια. Το βλέμμα του ήταν άγριο.

𝖧𝗈𝗐 𝗍𝗈 𝖲𝖺𝗒 𝖦𝗈𝗈𝖽𝖻𝗒𝖾 || 슈가Donde viven las historias. Descúbrelo ahora