16

5.2K 483 91
                                    


Παρελθόν


«Κλαούντια, ποια είναι αυτή;».τη ρωτάω καθώς κοιτάζω τον Ματέο με μια γυναίκα να είναι αντικριστά και εκείνη να του χαϊδεύει τρυφερά το μάγουλο.

Η Κλαούντια ακολουθεί το βλέμμα μου και μόλις βλέπει τη εικόνα που βλέπω και εγώ «Η Μιριάμ»λέει και αποστρέφει το βλέμμα της από πάνω τους.

Στρέφω το κεφάλι μου προς εκείνη «Που πάει να πει;»απόρησα.

«Πάει να πει η πρώην»λέει με δυσαρέσκεια και ξανά στρέφω το βλέμμα μου προς εκείνους. Η Μιριάμ με το χέρι της πάνω στο μάγουλο του σκύβει προς εκείνον δίνοντας του ένα φιλί πάνω στα χείλη του.

«Εσύ γιατί τέτοιο ενδιαφέρον;»την ακούω να με ρωτάει και γυρνώ το κεφάλι μου προς εκείνη.

«Με τέτοια οικειότητα νόμιζα ότι είναι η νυν και όχι η πρώην»είπα άνετη και εκείνη με κοιτάζει διερευνητικά.

«Κάθε φορά που έρχεται στη Ρώμη περνάει μια νύχτα μαζί με τον Ματέο αλλά έχω τη περιέργεια να δω πως θα τα καταφέρει αυτή τη φορά αφού έχει έρθει με τον σύζυγο της».

«Είναι παντρεμένη;»

«Ναι, εδώ και τέσσερα χρόνια».

«Και δεν φοβάται μήπως ο άντρας της ανακαλύψει ότι κοιμάται με τον Ματέο;»

«Δεν νομίζω ότι την ενδιαφέρει και πολύ άμα το ανακαλύψει ο Κάρλος».

«Έχω την εντύπωση ότι δεν την συμπαθείς καθόλου».

«Καλά κάνεις και έχεις αυτή τη εντύπωση! Ντροπιάζει το γυναίκειο φύλο με τα καμώματα της».είπε αηδιασμένη.

«Όμως δεν μπορώ να καταλάβω αφού τρέφει αισθήματα για τον Ματέο γιατί παντρεύτηκε άλλον;».

«Επειδή ο ένας έχει τεράστιο πουλί ενώ ο άλλος τεράστιο αριθμό μέσα στο τραπεζικό λογαριασμό του.»είπε κάνοντας με να ανασηκώσω τα φρύδια μου. «Η γυναίκα αυτή δεν έχει καθόλου ηθικούς φραγμούς. Μια επαγγελματίας πόρνη είναι πιο ηθική από ότι αυτή»συμπλήρωσε κάνοντας με να χαμηλώσω το βλέμμα μου.

«Μάλιστα!»ψέλλισα.

«Αλλά αυτός που με εξοργίζει περισσότερο είναι ο Ματέο που σκέφτεται με το κάτω κεφάλι και όχι με το πάνω»είπε έξαλλη κάνοντας με να γελάσω.

«Τον ξέρεις χρόνια;».

«Ναι ,από τη μέρα που γεννήθηκα. Τα διαμερίσματα μας ήταν το ένα δίπλα στο άλλο.».

Αγάπα Με. (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now