Κατέβηκα τα σκαλιά δυο-δυο για να φτάσω στα επείγοντα. Η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή από φόβο μόλις με πήραν τηλέφωνο και με ενημέρωσαν για τη κατάσταση της Εύας. Έτρεξα φουριόζος στο διάδρομο ώσπου φτάνοντας στο βάθος όρμισα στον Φάμπιο πιάνοντας τον από το γιακά του πουκάμισου και τον κόλλησα πάνω στο τοίχο. "Σου είχα πει ότι άμα της συνέβαινε το οτιδηποτε θα σε σκοτώσω"σφύριξα μέσα από τα δόντια μου και τον έσπρωξα δυνατά πάνω στον τοίχο."Άμα είχες κάνει αυτό που σου είχα ζητήσει από την αρχή τίποτα δεν θα της συνέβαινε"μου ανταπάντησε έξαλλος και προσπάθησε να με διώξει από πάνω του ομως δεν τα κατάφερε.
"Άμα δεν εμφανιζόσουν εκείνη τη νύχτα τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχαν συμβεί"γρύλισα έξαλλος και τον κόλλησα πιο δυνατά πάνω στον τοίχο.
"Αν δεν εμφανιζόμουν εκείνο το βράδυ αυτή τη στιγμή θα ήσουν ένα γαμημένο βαποράκι."φώναξε και προσπάθησε να με σπρώξει μακριά του αλλά δεν τον άφησα. Κοπάνησα την πλάτη του πάνω στο τοίχο και το πρόσωπο μου βρέθηκε απειροελάχιστα από το δικό του. Τα μάτια μου πετούσαν φωτιές και ήμουν έτοιμος να τον κατασπαράξω όπως ένα λιοντάρι το θήραμα του. Άμα της συνέβαινε το οτιδηποτε δεν θα δίστασα να σκοτώσω όλους αυτούς που ευθύνονται.
"Ας ήμουν!"φώναξα έξαλλος και μόλις το κράτημα των χεριών μου χαλάρωσε πάνω από το γιακά του πουκαμίσου του βρήκε την ευκαιρία να με σπρώξει μακριά του. Τα χέρια μου έπεσαν σαν βαρίδια δεξιά και αριστερά και ένιωσα να χάνω χτύπους από τρόμο. Παρόλο που τον κατηγορούσα γνώριζα ότι άμα δεν ήταν απόψε εκεί υπήρχε η περίπτωση να συνέβαινε το οτιδήποτε. "Πως είναι;"
"Είναι καλά. Ένα νευρικό κλονισμό έχει υποστεί"με ενημρωσε ο Φάμπιο.
"Τι συνέβη;"ζήτησα να μάθω αφού δεν μου είπε πολλά όταν με πήρε τηλέφωνο.
Έκατσα στη καρέκλα που βρισκόταν δίπλα μου και έπιασα το κεφάλι μου με τα δυο χέρια μου και εκεινος ξεκίνησε να μου λέει το τι έχει συμβεί. Μου είπε ότι από την αρχή στο κόλπο ήταν ο Νίνο, ότι εκεινος είχε φέρει σε επαφή την Εύα με τον Γκολίνο. Ο Νίνο νόμιζε ότι είχε ισχυρές άκρες ομως έπεσε μόνος του στη παγίδα. Δεν ήξερε ότι ο Γκολίνο, που νόμιζε ότι ήταν φίλος και συνέταιρος του πατέρα του και του Μορέτι συνεργαζόνταν με τις μυστικές ιταλικές αρχές. "Ο Ράφαελ τι ρόλο βαράει με όλα αυτά;"αναρωτήθηκα τη σχέση μπορεί να έχει ο πρώην συνεργάτης του Φάμπιο και ο νυν δικός μου.