Παρόν
Κρατώντας στα χέρια μου μια σακούλα με τα υλικά για να της φτιάξω μια κοτόσουπα χτύπησα το κουδουνι περιμένοντας το πότε θα ανοίξει η πόρτα. Το βλέμμα μου έπεσε πάνω στη ξύλινη πόρτα και πηρα μια βαθιά αναπνοή όπως επίσης κουράγιο επειδή ξέρω ότι δεν θα χαρεί που θα με δει κάτω από το κατώφλι της αλλά νομίζω έφτασε η στιγμή η κατάσταση να ξεκαθαριστεί και επιτέλους να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους. Μετά από κάμποσα δευτερόλεπτα η πόρτα άνοιξε και αντίκρισα την Κλαουντια να στέκεται εμβρόντητη μόλις με είδε. Η ταλαιπωρία είναι εμφανές πάνω στο πρόσωπο της ενώ τα μπλε μάτια της αμέσως στενεύουν. Πάει να μου κλείσει τη πόρτα στα μούτρα αλλά τη σταματάω και εκείνη γύρισε να με κοιτάξει οργισμένη. "Τι θέλεις εδώ;"πέταξε θυμωμένη. "Φύγε από το σπίτι μου!"πρόσθεσε και πήγε να ξανά κλεισει τη πόρτα.
Τοποθέτησα το πόδι μου ανάμεσα στη σχισμή για να εμποδίσω να κλεισει τη πόρτα "Άσε την υπερηφάνεια σου στην άκρη ήρθα να σου φτιάξω κάτι να φας".είπα ήρεμη.
"Δεν θέλω ελεημοσύνες!".φώναξε και ξανά πήγε να κλεισει τη πόρτα.
"Ακόμα και ένας εγκληματίας έχει τη δυνατότητα να απολογηθεί για τις πράξεις του"είπα κοιτάζοντας την ικετευτικά να μου δώσει την ευκαιρια να της εξηγήσω κάποια πράγματα. "Εγώ ομως σε αυτήν την ιστορία δεν είμαι ο εγκληματίας αλλά το θύμα"πρόσθεσα κάνοντας την γελάσει ειρωνικά. "Σε παρακαλώ πολύ, δώσε μου την ευκαιρια να σου εξηγήσω".
Εκείνη με κοίταξε για μια στιγμή και αφού άφησε έναν βαρύ αναστεναγμο άνοιξε τη πόρτα για να μπω μέσα στο σπίτι της. Μόλις πέρασα το κατώφλι της πόρτας άκουσα τη πόρτα να κλείνει πίσω μας και ύστερα η αυστηρή φωνή της ακούστηκε να μου λέει "Σε ακούω",και γύρισα να την κοιτάξω να στέκεται όρθια με τα χέρια της κάτω από το στήθος της.
"Πρώτα να σου ετοιμάσω το φαγητό"δήλωσα κοιτάζοντας την.
"Σε ακούω"επέμενε και μπορω να διακρίνω μέσα στα μάτια της το μίσος που τρέφει για εμένα.
Αναστέναξα και κάνοντας δυο βήματα βρέθηκα στο καθιστικό της. Αφού αφησα τη σακούλα πάνω στο τραπεζάκι του καφέ έκατσα στο καναπέ. Αφού έτριψα τις παλάμες μου πάνω στους μηρους μου έπειτα παίρνω την απόφαση να ξεκινήσω από την αρχή. Από τη πηγή του κακού "Δεν γνώρισα τον πατέρα μου. Πέθανε όταν ήμουν στη κοιλιά της μητέρας μου. Η μητέρα μου δούλευε καθαρίστρια σε σπίτια πλουσίων ώσπου όταν ήμουν δώδεκα χρόνων γνώρισε έναν δικηγόρο και εκεινος μας πήρε στο σπίτι του. Παντρεύτηκε την μάνα μου και επιτέλους για μια φορά στη ζωή μου ένιωσα το τι πάει να πει οικογενειακή θαλπωρή. Όλα κυλούσαν όμορφα. Πηγαινα σε ιδιωτικό σχολείο,φορούσα τα πιο ακριβά ρούχα,ο πατριός μου αγαπούσε την μητέρα μου και σε εμένα φερόταν σαν ήμουν δική του κόρη.Δεν φανταζόμουν τότε το τι μπορούσε να επακολουθούσε. ",πήρα μια βαθια ανάσα και ύστερα αφού για μια στιγμή εκλεισα τα μάτια μου συνέχισα "Θυμάμαι ήμουν στο σχολείο όταν έμαθα ότι η μητέρα μου ήταν νεκρή. Πήγαινε να ψωνίσει και αφού μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο μόλις έβαλε τα κλειδιά στη μίζα του αυτοκινήτου και εκείνο ανατινάχτηκε.",σκούπισα τα δάκρυα μου που πλέον κυλούσαν σαν καταρράκτες πάνω στα μάγουλα μου. "Και τότε ήταν που ξεκίνησε η κόλαση μου. Ο πατριός μου μεταμορφώθηκε σε ένα τέρας. Ακόμα και μέχρι σήμερα δεν μπορω να καταλάβω τι ήταν αυτό που τον οδήγησε να ξεσπάσει την οργή του πάνω μου. ",ξανά εκλεισα τα μάτια μου και πήρα άλλη μια βαθια ανάσα. "Με βίαζε"ξεστόμισα και άνοιξα τα μάτια μου για να την αντικρίσω. Ζάρωσε τα φρυδια της κοιτάζοντας με μεγάλη προσοχή. "Μου πήρε την παρθενιά με το ετσι θέλω. Χωρίς ίχνος ηθικής. Με βίαζε καθημερινα"ψιθύρισα και εκλεισα σφιχτά τα μάτια μου προσπαθώντας να βρω το κουράγιο να συνεχίσω. "Ακόμα και όταν είχα περίοδο εκείνος συνέχιζε κάθε βράδυ να με βιάζει, δεν χρειάζεται να σου πω πως. Νομίζω καταλαβαίνεις.",άνοιξα τα μάτια μου και την κοίταξα. Τα μάτια της γέμισαν με υγρασία και έκλεισε με τη παλάμη της το στόμα της. "Έπειτα από δυο χρόνια πήρα την απόφαση ότι επρεπε να βάλω ένα τέλος σε αυτό το μαρτύριο. Πήγα στη περιοχή που μεγάλωσα ζητώντας βοήθεια από τον παιδικό μου φίλο, τον Ματίας. Του ζήτησα να μου βρει την πιο ισχυρή ηρωίνη,μια σύριγγα και υπνωτικά χάπια. Εκείνος μου είχε ζητήσει το λόγο που τα ήθελα. Στην αρχή δεν του απάντησα ομως εκεινος επέμενε και του τα είπα όλα. Εκείνος μου είπε ότι θα το ταχτοποιήσει αυτός αλλά δεν τον άφησα. Δεν ήθελα να βρει το μπελά του εξαιτιας μου. Τουλάχιστον άμα έμπαινε κάποιος φυλακή ας ήμουν εγώ, άλλωστε δεν με ενδιέφερε. Ήμουν ορφανή και δεν είχα κανέναν. Εκείνος κάθε βράδυ συνήθιζε να πίνει ένα μπουκάλι ουίσκι και ύστερα εμπαινε στο δωμάτιο μου ξεσπωντας πάνω μου. Τη μέρα που πήρα όλα αυτά το ίδιο βράδυ έβαλα μέσα στο μπουκάλι τα χάπια, αφού πρώτα τα θρυμμάτισα για να γίνουν σκόνη. Ήμουν μέσα στο δωμάτιο περιμένοντας το πότε θα το πιει για να ολοκληρώσω το σχέδιο μου. Μετά από μισή ώρα μέσα στο σπίτι επικρατούσε ησυχία. Βγήκα δειλά μέσα από το δωμάτιο κρατώντας μέσα στα χέρια μου τα σύνεργα. Μόλις έφτασα στο σαλόνι είδα το σώμα του να έχει σωριαστεί στο πάτωμα δίπλα στον καναπέ. Έτρεξα αμέσως για να ετοιμάσω το στερεό ναρκωτικό. Το έβαλα μέσα στο κουτάλι και άναψα το γκάζι της κουζίνας. Το στερεό δεν άργησε να μετατραπεί σε υγρό και ύστερα γέμισα τη συριγγα με την ηρωίνη. Πήγα στο μέρος του και πέρασα γύρω από το μπράτσο του το λάστιχο. Μόλις βρήκα φλέβα χωρίς δεύτερη σκέψη κάρφωσα την λεπτή βελόνα μέσα στο δέρμα του αφηνοντας ελεύθερα το θανατηφόρο υγρό να κυλήσει μέσα στις φλέβες του. Ήξερα ότι ο συνδυασμός παρθένου οργανισμού και ισχυρής δόσης ηρωίνης έχει μονάχα μια κατάληξη: θάνατος. Όπως και ακριβώς συνέβη. Περίμενα κάμποσα λεπτά ώσπου ο οργανισμός του άρχισε να αντιδρά στο δηλητήριο. Όλο το κορμί του τρανταζόταν και ύστερα έβγαλε αφρούς από το στόμα. Και ξέρεις ποια ήταν η αντίδραση μου;"την ρωτησα και κοίταξα μέσα στα μάτια της τα οποία με κοίταζαν συγκλονισμένα. Εκείνη έγνεψε αρνητικά το κεφάλι της. "Τον έβλεπα μπροστά στα μάτια μου να σβήνει και εγώ χαιρόμουν. Ένιωθα μεγάλη ευχαρίστηση και ανακούφιση"πρόσθεσα και εκλεισα τα μάτια μου.