40

4.4K 454 40
                                    

Παρόν

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Παρόν

Το απόγευμα μπήκα μέσα στο δωμάτιο της Εύας πιάνοντας την να στέκεται ορθια δίπλα στο ντουλάπι να ψάχνει ρούχα για να καλύψει το ημίγυμνο κορμί της.  Τα μάτια μου ταξίδεψαν από πάνω έως κάτω και ύστερα ξανά καρφώθηκαν μέσα στα μάτια της.  Εκείνη παρέμεινε χαλαρή στη θέση της,  σαν να μην εισέβαλα ποτε  μέσα στο δωμάτιο.  "Με θελεις κάτι; "ακούστηκε η φωνή της ήρεμη.

Αφού έριξα μια ματιά μεσα στην κούνια και μόλις είδα τη μικρή να κοιμάται ξανά γύρισα το κεφάλι μου για να την κοιτάξω "Μήπως ξέρεις που είναι η Πατρίτσια; ". την ρώτησα γεμάτος περιέργεια

"Η αδερφή της ειναι στο νοσοκομείο και πήγε να την δει".ειπε και έβγαλε μέσα από τη ντουλάπα μια μπλούζα, στο χρώμα του ροδάκινου. 

Την κοίταξα να την περνάει πάνω από το κεφάλι της ώσπου το ημίγυμνο στήθος της καλύφθηκε με το ύφασμα.
Καταραμένο μπλουζάκι,βλασφημησα από μέσα μου.

"Που να πάρει! "υψωσα  αγανακτισμενος λιγάκι το τόνο της  φωνής μου

"Την ήθελες κατι;"με ρώτησε και έπειτα έβγαλε ένα τζιν παντελόνι μέσα από την κρεμάστρα.

"Ναι την ήθελα"ειπα κοιτάζοντας τριγύρω το δωμάτιο σουφρωνοντας τα χείλη μου.

"Τι την ήθελες; "ακούστηκε η φωνή της να με ρωτάει και ξανά γύρισα το κεφάλι μου για να την αντικρίσω. Ανασηκωσα τα φρύδια μου παρακολουθώντας την να σηκώνει το ένα πόδι για να περάσει μέσα στο τζιν και ύστερα το άλλο πόδι ώσπου και τα καλλίγραμμα πόδια της καλύφθηκαν και έκεινα με το σκληρό μπλε ύφασμα.  Γαμωτο, μονολογησα απογοητευμένος

"Η Κλαούντια είναι άρρωστη και ήθελα να στείλω την Πατρίτσια να της φτιάξει μια σούπα. Το στομάχι της είναι σε άσχημη κατάσταση."είπα και αναρωτήθηκα που να βρω κάποιον να της μαγειρέψει.

"Τι έπαθε η Κλαούντια; "την άκουσα να απορεί.

"Γκαστρετιριτιδα"ειπα ανασηκωνοντας τους ώμους μου.

Αγάπα Με. (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now