24

4.9K 527 86
                                    

Παρόν

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Παρόν

Με γοργά βήματα προχωράω προς την έξοδο.«Τι είναι αυτά τα πράγματα, Ματέο;»ακούω την Πατρίτσια να με μαλώνει και σταματάω μπροστά από το ανελκυστήρα.

Γυρίζω το κεφάλι μου και την βλέπω να στέκεται κάτω από το κατώφλι της κουζίνας κρατώντας στο χέρι της μια πετσέτα. «Μην ανακατεύεσαι, Πατρίτσια. Το ζήτημα δεν σε αφορά»είπα κοφτά.

Προχωράει προς το μέρος και αφού έφτασε δίπλα μου με κοιτάζει προσεκτικά μέσα από τα ρυτιδιασμένα μάτια της «Με αυτό τον τρόπο δεν θα την κερδίσεις».είπε σε ήρεμο τόνο.

Σμίγω τα φρύδια μου «Και ποιος σου είπε ότι θέλω να την κερδίσω;».ανταποδίδω απότομα.

Εκείνη κάνει το κεφάλι της στο πλάι και με ένα χαμόγελο μου απαντάει «Αγόρι μου, καλό, σε ξέρω από μικρό παιδί. Μπορεί όλους να τους έχεις πείσεις ότι δεν έχεις αισθήματα για εκείνη αλλά εμένα δεν μπορείς να με ξεγελάσεις. Το βλέπω στα μάτια σου, αγόρι μου, πως την κοιτάζεις».

Αποστρέφω το βλέμμα μου μέσα από το εξεταστικό δικό της και με ένα πνιχτό γελάκι της απαντώ «Καλή μου Πατρίτσια, σταμάτα να βλέπεις ρομαντικές ταινίες».

Εκείνη σηκώνει το χέρι της και χαϊδεύοντας το μάγουλο μου λέει τρυφερά «Άμα ζούσε η Φραντσέζικα δεν θα συμφωνούσε με το τρόπο που της συμπεριφέρεσαι. Είσαι πολύ σκληρός μαζί της. Μπορεί να είχε ένα ανήθικο παρελθόν αλλά είναι το πιο ηθικό πλάσμα που έχω γνωρίσει στη ζωή μου».

Χαμηλώνω το βλέμμα μου και κουνώντας το κεφάλι μου «Δεν μπορώ να την συγχωρέσω»ψέλλισα.

«Σε καταλαβαίνω αλλά προτού την κρίνεις πρέπει να μάθεις το λόγο που την οδήγησε στο να γίνει ιερόδουλη».λέει σιγανά.

«Πως μπορώ να ξεχάσω το παρελθόν της και το ότι κοιμήθηκε με τον αδελφό μου;».

«Πόσο σίγουρος είσαι ότι κοιμήθηκε με τον Τζιάκομο;».

Αγάπα Με. (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now