48

4.1K 394 63
                                    

" Carino; ", φώναξα καθώς έβγαινα από την κουζίνα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Carino; ", φώναξα καθώς έβγαινα από την κουζίνα. Διέσχισα το διάδρομο "Μωρό μου;", ξανά φώναξα καθώς την έψαχνα.  Νόμιζα ότι άκουσα θόρυβο.  Ανέβηκα τις σκάλες και άνοιξα την πόρτα του δωματίου που κοιμόταν όμως ήταν άδειο. Πέρασα και από το δωμάτιο της μικρής αλλά ούτε και εκεί ήταν.  Προχώρησα προς την κούνια όπου βρήκα την μικρή πριγκίπισσα μου να κοιμάται. Χαμογέλασα και τράβηξα λίγο πιο πάνω τη ροζ κουβέρτα. Χάιδεψα με τα ακροδάχτυλα μου το χεράκι της και βλέποντας την να κοιμάται τόσο γαλήνια ένιωσα πληρότητα. Καθώς την χάζευα άκουσα την πόρτα να ανοίγει και γύρισα το κεφάλι μου. "carino;", φώναξα μόλις την είδα να μπαίνει μέσα.  "Που ήσουν κρυμμένη;"απόρησα και προχώρησα προς το μέρος της. 

Αφού έφτασα μπροστά της το βλέμμα της καρφώθηκε μέσα στο δικό μου.  Ζάρωσα τα φρύδια μου μόλις είδα τα κόκκινα μάτια της.  "Μωρό μου; "είπα και χάιδεψα το μάγουλο της. "Έκλαιγες; "την ρώτησα ενώ εκείνη τραβήχτηκε από το άγγιγμα μου και χαμήλωσε το βλέμμα της. "Αγάπη μου, τι έπαθες;  σε πείραξε κανένας; ". την ξαναρώτησα ενώ εκείνη συνέχιζε να παραμένει σιωπηλή. Ξεκίνησα να εκνευρίζομαι που δεν μου λέει τον λόγο που είναι λυπημένη.  "Εύα, χάνω την υπομονή μου.  Πες μου σε παρακαλώ πολύ γιατί είσαι έτσι; ".

"Τα ξέρω όλα! "επιτέλους έσπασε την σιωπή της και σήκωσε το βλέμμα της για να με κοιτάξει. Τα μάτια της υγρά και συνάμα γεμάτα από οργή.  Έσμιξα τα φρύδια μου.  "Σε άκουσα!".

Ξεροκαταπίνω με τις τύψεις να με κυριεύουν. "Μωρό μου"ψιθύρισα και σήκωσα το χέρι μου για να την χαϊδέψω.

Έδιωξε το χέρι μου από πάνω της "ο πατέρας μου είναι ζωντανός και δεν μου το είπες; ". φώναξε έξαλλη και χαμήλωσα το βλέμμα μου στο πάτωμα.  "Από την αρχή το γνώριζες".

Σήκωσα το κεφάλι μου για να την αντικρίσω "Όχι!  Πρόσφατα το έμαθα".απολογήθηκα αμέσως.

"Και γιατί δεν μου το είπες;", θέλησε να μάθει θυμωμένη. 

Ξεφύσηξα βαριά "Δεν ήξερα πως να στο πω. "της απάντησα με ειλικρίνεια.

Αγάπα Με. (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now