Παρόν
Εξοργίζομαι που μου ζητάει το λόγο ότι κοιμήθηκα με άλλη χθες το βράδυ αλλά αυτό που με κάνει έξαλλο είναι ότι της απολογούμαι. Ποιος ο λόγος να της δώσω λογαριασμό με το ποια κοιμήθηκα χθες ή με οποιαδήποτε! Με ποιο δικαίωμα θυμώνει μαζί μου από τη στιγμή που η ίδια αποφάσισε να καταστρέψει αυτό που είχαμε. Κάνω τη πλάτη πίσω στη πολυθρόνα και σκεπάζω με τη παλάμη τα μάτια μου ώσπου ακούγεται ο ήχος από το κινητό μου. Απομακρύνω το χέρι από πάνω μου και παίρνω το κινητό που βρίσκεται δίπλα μου. Μόλις βλέπω το όνομα του Ράφαελ στη οθόνη πατάω το πράσινο κουμπί.«Έλα!».ειπα κοφτά.
«Καλημέρα!». Λέει ευγενικά μέσα από τη γραμμή.
«Στον ύπνο σου με έβλεπες;» τον ρωτάω με ειρωνικό τόνο.
«Έχουμε νεότερα;». ρωτάει μπαίνοντας κατευθείαν το λόγο που τηλεφωνεί στις εννέα το πρωί.
Τρίβω το πρόσωπο μου με το ελεύθερο χέρι μου και του απαντώ «Η συμφωνία έκλεισε. Περιμένω τηλέφωνο από τον Κάρλος».
«Από τον Κάρλος;».
«Ναι,τον Κάρλος δεν κυνηγάμε;» τον ρωτάω γεμάτος απορία.
«Φυσικά και τον Κάρλος, απλά η γυναίκα του σου μίλησε ευθέως για τα λαθραία».
«Αυτός βρίσκεται πίσω από αυτή τη πρόταση».
«Πόσο σίγουρος είσαι για αυτό;».
«100%».
«Γιατί την προστατεύεις;». με ρωτάει και μπορώ να διακρίνω τη φωνή του γεμάτη καχυποψία.
«Δεν την προστατεύω. Η Μίριαμ δεν έχει καμία σχέση με τις επιλογές του Κάρλος. Την ξέρω χρόνια. Είμαι σίγουρος ότι εκείνος την έβαλε να με προσεγγίσει λόγω του παρελθόντος μας. Πριν ένα χρόνο δεν κατάφερε να με δειλιάσει να του αποκαλύψω τη πηγή από που προέρχονται τα διαμάντια».