Παρόν
Δάγκωσα το μήλο μου ενώ σκέφτομαι αυτά που συνέβησαν τις τελευταίες μέρες. Μέχρι και τώρα δεν κατάλαβα για ποιο λόγο ξεσήκωσε εμένα και το μωρό και μας πήγε ως το Μιλάνο όπου μειναμε μονάχα για δύο μέρες. Ξανά δάγκωσα το φρούτο μου προσπαθώντας να επεξεργαστώ το λόγο που επισκέφτηκαμε την πόλη. Μου είχε πει ότι ήθελε να συναντηθεί με έναν επενδυτή και μόλις γύρισε από το επάγγελματικο ραντεβού από εκείνη την ώρα είναι σκεπτικός. Σουφρωσα τα χείλη μου και με τα δάχτυλα μου να χτυπάνε πάνω στο ξύλινο πάγκο της κουζίνας οι σκέψεις μου τριγυρνανε γύρω από τις τελευταίες μέρες. Γιατί έχω την διαίσθηση ότι κάτι μου κρύβει;
Άλλη μια δαγκωματιά πάνω στη κόκκινη φλούδα και καθώς το μασουλαω τον είδα να μπαίνει μέσα στη κουζίνα. "Καλημέρα "σιγομουρμουρισε και διέσχισε το διάδρομο προχωρώντας προς το ψυγείο.
"Καλημερα". απάντησα ζαρωντας τα φρύδια μου.
Ο ήχος της πόρτας του ψυγείου και του ντουλαπιου να ανοιγοκλείνουν με έκαναν να γυρίσω πίσω για να δω τι κάνει. Κοίταξα την γυμνή γεροδεμένη πλάτη του, ύστερα τα μάτια μου κατηφορισαν στη μαύρη φόρμα που φοράει κολακεύοντας απίστευτα τους γοφους του και στο τέλος κατέληξαν στα γυμνά άκρα των ποδιών του. Ρίγη απλωθηκαν σε όλο το κορμί μου από αυτή την εικόνα. Σήκωσα πιο ψηλά το κεφάλι μου για να κοιτάξω τι κανει. Μόλις αντίκρισα ότι ετοιμάζει το εσπρέσο του έσμιξα τα φρύδια μου. Γύρισα το κεφάλι μου μπροστά και ξανά δάγκωσα το μήλο μου ώσπου άκουσα το μπρίκι του εσπρέσου να ηχεί. Ακόμα και το ότι φτιάχνει μόνος του το καφέ του με προβληματίζει. Μασουλωντας το δεκατιανο μου με την άκρη του ματιού μου παρατήρησα την αντρική φιγούρα του στα δεξιά μου. Γύρισα αργά το κεφάλι μου και αφού το βλέμμα μου περιπλανηθηκε πάνω στο γυμνασμένο στέρνο του και στο στομάχι του αμέσως ένιωσα μια αναστάτωση στα απόκρυφα σημεία μου. "Είσαι έτοιμη για το βράδυ; ". με ρώτησε σοβαρός και έγνεψα το κεφάλι μου."Ωραία. Ότι χρειαστείς θα είμαι στο γραφείο μου."πρόσθεσε και κρατώντας στα χέρια του το φλιτζάνι με τον καφέ αποχώρησε μέσα από την κουζίνα. Απο τη μία έχω αυτή τη περίεργη στάση του από την άλλη έχω να ετοιμαστώ για το φιλανθρωπικό γκαλά και για να είμαι ειλικρινής το βαριέμαι αφάνταστα. Στο συγκεκριμένο γκαλά είχα παραβρεθεί και πέρσι ρισκάροντας το γεγονός ότι μπορουσε να με αγνώρισει κάποιος πελάτης μου. Έχοντας στη λίστα μου πελάτες από πολιτικό, επιχειρηματικο και καλλιτεχνικό κόσμο υπήρχε η πιθανότητα να διασταυρωθεί ο δρόμος μου με κάποιον από αυτούς. Όμως για καλή μου τύχη δεν αναγνώρισα κανέναν.