17

4.9K 516 94
                                    



Δεν κατάφερα να κλείσω μάτι! Ο ήλιος έχει ανατέλλει εδώ και δέκα λεπτά με εμένα να στριφογυρίζω στο κρεβάτι. Αυτή η χειρονομία του με έπιασε απροετοίμαστη. Είμαι σίγουρη ότι το έχει βάλει σκοπό να με βασανίζει. Δεν μπορώ να βγάλω από το νου μου το αίσθημα των χεριών του πάνω στη γυμνή μου σάρκα.  Τη καυτή ανάσα του μέσα στο αυτί μου.  Κοιτάζω προς το μέρος του παράθυρου και αναστενάζω αγανακτισμενη. Φυσικά αυτό που με πληγώνει περισσότερο είναι ότι για άλλη μια φορά μύριζε ολόκληρος γυναικείο άρωμα.  Έκανε ότι έκανε εχθές το βράδυ και μάλλον κάθε βράδυ έπειτα ήρθε να παίξει μαζί μου. Θέλει να με πληγώσει όπως νομίζει ότι έκανα εγώ. Μέσα από το μυαλό μου περνάει εκείνη η μοιραία βραδιά που μας έπιασε στο κρεβάτι με τον Τζιακομο. Ακόμα και μέχρι σήμερα δεν μπορώ να θυμηθώ πως κατέληξα στο κρεβάτι μαζί του. 

Πετάω από πάνω μου τη λεπτή κουβέρτα που κάλυπτε το σώμα μου και σηκώνομαι από το κρεβάτι.  Προχωράω προς τη κούνια και μόλις αντικρίζω τη μικρή μου να κοιμάται γαλήνια και με ένα χαμόγελο στα χείλη της αμέσως χαμογελώ. Τις τελευταίες μέρες οι κάθε τρεις ώρες έχουν αντικατασταθεί με τέσσερις ώρες που ξυπνάει και τα πρωινά φτάνει μέχρι και τις πέντε ώρες για να ξυπνήσει και να φάει. 

Απομακρύνομαι από δίπλα της και πηγαίνω προς το μπάνιο για να κάνω ένα ντους.  Μετά από ένα γρήγορα και ζεστό ντους βάζω ένα τζιν και μια μπλούζα για να κατέβω στη κουζίνα. 

Αφού κατέβηκα τα σκαλιά και φτάνοντας έξω από το κατώφλι της κουζίνας βρήκα την Πατρίτσια να καθαρίζει τους πάγκους. 

«Καλημέρα!» αναφώνησα ξαφνικά κάνοντας την να αναπηδήσει.

Γυρίζει τρομαγμένη προς το μέρος μου με το χέρι της να πιάνει τη καρδιά της «Αχ,  κορίτσι μου, εσύ είσαι και με τρόμαξες;».

«Συγνώμη δεν ήθελα να σε τρομάξω».είπα και προχωράω πιο μέσα. Μόλις φτάνω δίπλα στο σκαμπό κάθομαι και τοποθετώ το χέρι μου κάτω από το πηγούνι μου.  «Είναι μόλις οχτώ το πρωί γιατί σηκώθηκες τόσο νωρίς;» με ρωτάει απορημένη.
Καθώς αποστρέφω τη ματιά μου από εκείνη αναστενάζω. «Κακός οιωνός ο αναστεναγμός!».είπε και ξανά γυρίζω προς το μέρος της. Στενεύει τα καφέ μάτια της για να με κοιτάξει εξονυχιστικά «Δεν κοιμήθηκες απόψε;  Το μωρό ήταν ανήσυχο;» συμπλήρωσε ανήσυχη.

«Το μωρό μια χαρά κοιμήθηκε εγώ δεν μπορούσα να κλείσω μάτι απόψε».

«Γιατί κορίτσι μου, τι σου συνέβη;». με ρωτάει κοιτάζοντας με προσεκτικά.

Αγάπα Με. (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now